hoe is het met u?quote:
ey gquote:
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
kotsen is echt hemels als je veel te dronken bent en niet kunt slapen ofzo
zo'n opluchting
Ja, en je kunt weer ff doorzuipen na lekker over je nek te zijn gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
kotsen is echt hemels als je veel te dronken bent en niet kunt slapen ofzo
zo'n opluchting
goed hoorquote:
ja dat heeft iedereen al hij kotst dus ja kotsne zuigtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.
ja oké, dat is wel minder jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.
en dat iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en je kunt weer ff doorzuipen na lekker over je nek te zijn gegaan.
Ik ben nooit gestrest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reageren ok zo paniekerig als er op de 17 miljoen schapen 2 dodelijk ziek worden
niet zo stressen dan leef je langer
Yoquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey mensen, WAT IS UP IN DE CLUB?!
jelulquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey mensen, WAT IS UP IN DE CLUB?!
beste ook, al die schapen wetennietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik ben nooit gestrest.
Ik ben altijd gewoon chill
Een goedeluitjes, leven van het goede middag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedemiddag luitjes van het goede leven.
frankquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hallo Frank.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |