quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nigga u burnt my food so black it stole my bike
Hey lieverdquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey lieverd
Goed hoor. Ik heb tegen je vriend gezegd dat hij goed voor mijn extreem goede vriendin moet zijn
Nu nog leren uitloggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je begint het al te leren.
Waarschijnlijk te kort.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft Germano nog een KLB-ban?
Denk je dat ik nog met dat account ga inloggen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
E
[..]
En inloggen met pinman*
Jaja, dat heb je nu al vaker gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog met dat account ga inloggen?
Nou misschien om te trollen en die gifjes te plaatsen
wordt niet besprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot wanneer heeft Germano nog een KLB-ban?
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaja, dat heb je nu al vaker gezegd.
Hier kan ik mee leven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen in de vorm van een limerick
Ooit een keer gedaan, maar dan met het woord; anaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef Wheeljack het volgende:
Je moet in R&P zo'n ''Ok.'' rondje doen haags
jij wordt sws niet in dank afgenomenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit een keer gedaan, maar dan met het woord; anaal.
Werd mij niet in dank afgenomen.
Wordt eens mad jij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij wordt sws niet in dank afgenomen
Gelukkig maar, anders moest ik weer TR gaan zetten enzo. Dat is best veel werk.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het er maar drug mee.
zulks een romantiek, aahwquote:
Altijd een winnaar geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha
haags is nu op nikonlover niveau en moet geforceerd nu elke TT over hemzelf maken anders is hij de 'verliezer'.
lol
er is toch nog zo'n droeftoeter met eigen naam sc's steedsquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
hahaha
haags is nu op nikonlover niveau en moet geforceerd nu elke TT over hemzelf maken anders is hij de 'verliezer'.
lol
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is toch nog zo'n droeftoeter met eigen naam sc's steeds
Ja, wie was dat ook alweer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja dat houd je toch met 12 jarigenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie was dat ook alweer?maar idd droeftoeter.
Keer gedaan, steeds commentaar dus ja dan moet je wel volhouden natuurlijk
De honger naar aandacht nog niet gestild met zo'n TT?quote:
Het houdt je aardig bezig he, die ttquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De honger naar aandacht nog niet gestild met zo'n TT?wow
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja dat houd je toch met 12 jarigen
Zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het houdt je aardig bezig he, die tt
Nee hoor, maar ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker.
oja en nu moet ik 'madddddddd' roepen, toch?
wietparkiet ofzo, ik ga dat niet onthouden tochquote:
Gelukkig, zou vervelend zijn als je moest huilen daar om.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het wel grappig.
Dat is een held.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wietparkiet ofzo, ik ga dat niet onthouden toch
Echt he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig, zou vervelend zijn als je moest huilen daar om.
Wat was de naam van je vorige account?quote:
Zeker wel.quote:
Oh hijquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wietparkiet ofzo, ik ga dat niet onthouden toch
JA.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was de naam van je vorige account?
[..]
Zeker wel.
pinmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was de naam van je vorige account?
En daarvoor?quote:
en je kan er wel boos om worden maar ja het is als een mongooltje zijn ijsje laat vallen, ja spijtig maar kan hij daar ook niks aan doen en het was toch niet jouw ijsjequote:
Daarvoor had ik FOK! nog niet eens ontdektquote:
Dit past wel mooi bij haagsequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je kan er wel boos om worden maar ja het is als een mongooltje zijn ijsje laat vallen, ja spijtig maar kan hij daar ook niks aan doen en het was toch niet jouw ijsje
Ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Daarvoor had ik FOK! nog niet eens ontdekt
Ik ben ook wel fan van de originele uit de jaren 80quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnou ja.. ik was ook heel erg fan van transformers, maar dan de originele uit de jaren 80
volgens mij nog gehuild toen optimus dood ging
Ik vind het allemaal KUT.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van de originele uit de jaren 80![]()
Maar ik vind ''Transformers: Prime'' een van de beste series ooit![]()
Weet niet of je die kent
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal KUT.
Nee, niet bekend mee. Heb nog wel beast wars ook gevolgd tijdje. Maar prime ken ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van de originele uit de jaren 80![]()
Maar ik vind ''Transformers: Prime'' een van de beste series ooit![]()
Weet niet of je die kent
fokking janken in de bios heequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnou ja.. ik was ook heel erg fan van transformers, maar dan de originele uit de jaren 80
volgens mij nog gehuild toen optimus dood ging
Die is echt goed. http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_(cartoon)quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet bekend mee. Heb nog wel beast wars ook gevolgd tijdje. Maar prime ken ik niet.
bios?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking janken in de bios hee![]()
i fear his wounds are.... fatal... peeeeep en weg prime, fokking hasbro en hun trucjes meer speelgoed te verkopen
Zal eens checken. Ja vond beast wars toen wel leuk maar dat is ook al wel weer erg lang geledenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die is echt goed. http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_(cartoon)
Beast Wars heb ik (nog) niet gezienMaar denk dat ik dat ook wel ga kijken
![]()
Was Beast Wars leuk?
Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ja hoe kunnen robots wonden hebbenquote:
ja maar ik ben toch kapot oudquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bios?had die film toen op videoband
Denk niet veel ouder dan ik. Maar wist niet eens dat die toen in de bios wasquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:46 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ja hoe kunnen robots wonden hebben
september komt er een remaster, icvm 30 jarige jublieum, mooie 4k transfer, kleuren hertseld tc etc, ziet er heel goed uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Wheeljack het volgende:
Maar vond die film ook wel goed![]()
Originele tekenfilmserie ook wel. Vooral seizoen 2
Ja dat weet ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
september komt er een remaster, icvm 30 jarige jublieum, mooie 4k transfer, kleuren hertseld tc etc, ziet er heel goed uit
hey pinmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ben nog maar 18 en ik heb die originele tekenfilmserie van de transformers gezien
ik gok dat het ook niet heel veel scheeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet veel ouder dan ik. Maar wist niet eens dat die toen in de bios was
till all are onequote:
je bent soms echt vermoeiend manquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent soms echt vermoeiend man
donder gewoon op ofzoquote:
vakantie en druk met werk en andere dringende zaken, nu net weer wat rust in de tent, en de verveling sloeg toe en ik dacht ooh ja fo, daar benne ook wel wat te doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
pezu waar was je al die tijd trouwens?
Jammer dat je er weer bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vakantie en druk met werk en andere dringende zaken, nu net weer wat rust in de tent, en de verveling sloeg toe en ik dacht ooh ja fo, daar benne ook wel wat te doen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent.
quote:
Vermoeiend ben je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de biosquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok dat het ook niet heel veel scheelt
ja 86 alweer
Overdrijf niet zo. Ik ben een aanwinst voor deze SC.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeiend ben je.
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de bios
Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Ik ben een aanwinst voor deze SC.
ja hihi, nu moet je even wat zeggen omdat ik wat over je tt heb gezegd heh, dat moet hehquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd over mijn tt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hihi, nu moet je even wat zeggen omdat ik wat over je tt heb gezegd heh, dat moet heh
ja ik ben iets ouder gok ik, en dat scheelt op jonge leeftijd best een boel met wat je wel meekrijgt en dingen doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeiend ben je.
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de bios
Oké en wat hebben we daar precies aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben de beste en de knapste
Jullie niks, de vrouwtjes daarentegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké en wat hebben we daar precies aan?
goed gespeeld hoor, valt niet op zo hoor, ik zal je vast aanmelden voor een emmyquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd over mijn tt?
Ja, zeker. De eerste jaren van mijn leven weet ik ook niet zoveel meer vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben iets ouder gok ik, en dat scheelt op jonge leeftijd best een boel met wat je wel meekrijgt en dingen doen
Ik had een andere.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed gespeeld hoor, valt niet op zo hoor, ik zal je vast aanmelden voor een emmy
Nou... jij bent hier maar van al die vrouwtjes geen spoor.. hoe verklaar je dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie niks, de vrouwtjes daarentegen.
Die zitten nu in mijn DM.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou... jij bent hier maar van al die vrouwtjes geen spoor.. hoe verklaar je dat?
Dus je hebt een kelder met kinderen in real life en nu dus ook op FOK! een soort van kelder waar je 'vrouwtjes' gijzelt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zitten nu in mijn DM.
Jij begrijpt hem helemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een kelder met kinderen in real life en nu dus ook op FOK! een soort van kelder waar je 'vrouwtjes' gijzelt?
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco paginaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zeker. De eerste jaren van mijn leven weet ik ook niet zoveel meer van
Ik hoop zo erg dat mijn dochtertje lego leuk gaat vinden. Ik was er vroeger helemaal weg van en heb echt nog heel veel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco pagina
Haha toevallig... laatst bij mijn ouders ook een hele kist met lego uit zolder gehaaldquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco pagina
Gelukkig, vond het allemaal wel verwarrend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem helemaal.
Ik hoop dat je dochtertje alleen K3, barbies en hoelahoepen leuk gaat vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat mijn dochtertje lego leuk gaat vinden. Ik was er vroeger helemaal weg van en heb echt nog heel veel.
Wat een haat, wat een haat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dochtertje alleen K3, barbies en hoelahoepen leuk gaat vinden
dan moet je kinders maken met mapimaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dochtertje alleen K3, barbies en hoelahoepen leuk gaat vinden
Volgens niels wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef hugecooll het volgende:
Lego
Is dat tegenwoordig nog steeds duur btw?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een haat, wat een haat.
Denk niet dat die kinderen kan krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan moet je kinders maken met mapima
Echt idd, met alle vezels in mijn lichaam.quote:
wie niet waagtquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet dat die kinderen kan krijgen.
Facking vet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt idd, met alle vezels in mijn lichaam.
gewoon op een markt oud jaren 80 lego gekocht laatst, nu eea uitzoeken en bouwen, en nog wat kopen online want doet wat oplaaien tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha toevallig... laatst bij mijn ouders ook een hele kist met lego uit zolder gehaald![]()
blijft toch wel cool.
[..]
Gelukkig, vond het allemaal wel verwarrend.
Echt he.quote:
Ik sla even overquote:
lego is altijd safraan geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:08 schreef hugecooll het volgende:
Lego
Is dat tegenwoordig nog steeds duur btw?
Oke cool. Heb zelf alles bewaard. Kwam een vrachtvliegtuig tegen, een reddingsbrigade met station en heb heel veel van dat glacier space lego met van die ijszagen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon op een markt oud jaren 80 lego gekocht laatst, nu eea uitzoeken en bouwen, en nog wat kopen online want doet wat oplaaien toch
Ik hoop het man, ik hoop het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Diep van binnen schuilt ook in jou iets goeds.
ik had volgens mij veel van die koloniale shitquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke cool. Heb zelf alles bewaard. Kwam een vrachtvliegtuig tegen, een reddingsbrigade met station en heb heel veel van dat glacier space lego met van die ijszagen.
ja ik had ook alles bewaard maar toen naar neefje gegaan, toen is er wat gehusseld en verdwenen, heb nog wel alle boekjes etc etc en de steentje liggen ook nog ergens maar ja om nu daar alle lego terug te claimen gaat me ook wat te furquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke cool. Heb zelf alles bewaard. Kwam een vrachtvliegtuig tegen, een reddingsbrigade met station en heb heel veel van dat glacier space lego met van die ijszagen.
hahaha gewoon oppakken meenemen enzeggen is van mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had ook alles bewaard maar toen naar neefje gegaan, toen is er wat gehusseld en verdwenen, heb nog wel alle boekjes etc etc en de steentje liggen ook nog ergens maar ja om nu daar alle lego terug te claimen gaat me ook wat te fur
Piraten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik had volgens mij veel van die koloniale shit
Of iig van rond die tijd
Ga niet kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Zo blijAlles van Star Wars op Netflix
Vandaag eerste 6 delen, morgen The Force Awakens.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo hey, wat een knappe vent.
ik kan me vooral van diechique oude legerkleding en kastelen en zo herinneren. Volgens mij ook wel schepen en kanonnen maar piraten weet ik niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha gewoon oppakken meenemen enzeggen is van mij
[..]
Piraten?
Andere kan ik me niet zo bedenken... maar zegt ook niet alles.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik kan me vooral van diechique oude legerkleding en kastelen en zo herinneren. Volgens mij ook wel schepen en kanonnen maar piraten weet ik niet meer
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb last van de plasseritus.
weet je ook eens hoe het is om ergens last van te hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb last van de plasseritus.
KoeKoeKquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe het is om ergens last van te hebben
Was geen officiële.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom?
grgrquote:
sorryquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, nu kom jij pas.
goed zoquote:
Ik vind van niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een kut smiley is dit eigenlijk.
dit jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis hem ook manquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vond Pinman echt leuker.
excuusquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, dit is dus wel kut.
Nog 2 maandjes langer wachten, dat is balen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:52 schreef deadprez het volgende:
Final Fantasy XV uitgesteld tot eind november
godverdomme
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog 2 maandjes langer wachten, dat is balen.
rtquote:
quote:
EttovanBelgiequote:
kloptquote:
is ook al best een tijdje wegquote:
zijn die weg danquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook al best een tijdje weg
maak me ook wel beetje zorgen, voordat ie verdween had ie het over bloed kotsen en zo
Ban.quote:
ja, en hij wilde niet naar de dokter ofzoquote:
quote:
lolwatquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ban.
Zeer schijnt 6 maanden te hebben en Chai heeft een week.
Ernstig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, en hij wilde niet naar de dokter ofzo
jeps..quote:
Ik ook manquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou panisch worden als ik bloed ging kotsen.
ja ik ook, is meestal niet echt een goed tekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou panisch worden als ik bloed ging kotsen.
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook, is meestal niet echt een goed teken
bang telegraaf volkquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
heb t wel keer gehad nadat ik echt absurd veel gezopen had, maar toen was het na een dag weer over
pezuquote:
Wat.quote:
ligt er maar net aan hoeveel en hoe langquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook, is meestal niet echt een goed teken
Beter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat.![]()
Ik lees niet eens de telegraaf.
ja gewoon, fucking veel wodka en bier en weet ik veel wat nog en toen wss gwn adertje of zo gesprongen in mn maag van het kotsenquote:
die reageren ok zo paniekerig als er op de 17 miljoen schapen 2 dodelijk ziek wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wat.![]()
Ik lees niet eens de telegraaf.
wauw, heavyquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja gewoon, fucking veel wodka en bier en weet ik veel wat nog en toen wss gwn adertje of zo gesprongen in mn maag van het kotsen
was ook maar klein beetje bloed maar schrok me wel helemaal kapot
Dat klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reageren ok zo paniekerig als er op de 17 miljoen schapen 2 dodelijk ziek worden
niet zo stressen dan leef je langer
pezu was even druk met verplicht zaken en dingen en vakantie, nu wer wat kalmer vaarwaterquote:
gelukkigquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu was even druk met verplicht zaken en dingen en vakantie, nu wer wat kalmer vaarwater
hoe is het met u?quote:
ey gquote:
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
kotsen is echt hemels als je veel te dronken bent en niet kunt slapen ofzo
zo'n opluchting
Ja, en je kunt weer ff doorzuipen na lekker over je nek te zijn gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
kotsen is echt hemels als je veel te dronken bent en niet kunt slapen ofzo
zo'n opluchting
goed hoorquote:
ja dat heeft iedereen al hij kotst dus ja kotsne zuigtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.
ja oké, dat is wel minder jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En vervolgens een week later in het ziekenhuis liggen. Ja echt een opluchting voor mij.
en dat iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en je kunt weer ff doorzuipen na lekker over je nek te zijn gegaan.
Ik ben nooit gestrest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reageren ok zo paniekerig als er op de 17 miljoen schapen 2 dodelijk ziek worden
niet zo stressen dan leef je langer
Yoquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey mensen, WAT IS UP IN DE CLUB?!
jelulquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar hey mensen, WAT IS UP IN DE CLUB?!
beste ook, al die schapen wetennietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:04 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik ben nooit gestrest.
Ik ben altijd gewoon chill
Een goedeluitjes, leven van het goede middag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedemiddag luitjes van het goede leven.
frankquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hallo Frank.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |