vakantie en druk met werk en andere dringende zaken, nu net weer wat rust in de tent, en de verveling sloeg toe en ik dacht ooh ja fo, daar benne ook wel wat te doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
pezu waar was je al die tijd trouwens?
Jammer dat je er weer bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vakantie en druk met werk en andere dringende zaken, nu net weer wat rust in de tent, en de verveling sloeg toe en ik dacht ooh ja fo, daar benne ook wel wat te doen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent.
quote:
Vermoeiend ben je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de biosquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok dat het ook niet heel veel scheelt
ja 86 alweer
Overdrijf niet zo. Ik ben een aanwinst voor deze SC.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeiend ben je.
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de bios
Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Ik ben een aanwinst voor deze SC.
ja hihi, nu moet je even wat zeggen omdat ik wat over je tt heb gezegd heh, dat moet hehquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd over mijn tt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hihi, nu moet je even wat zeggen omdat ik wat over je tt heb gezegd heh, dat moet heh
ja ik ben iets ouder gok ik, en dat scheelt op jonge leeftijd best een boel met wat je wel meekrijgt en dingen doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoeiend ben je.
[..]
Dayum. Ja, toen ging ik nog niet naar de bios
Oké en wat hebben we daar precies aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben de beste en de knapste
Jullie niks, de vrouwtjes daarentegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké en wat hebben we daar precies aan?
goed gespeeld hoor, valt niet op zo hoor, ik zal je vast aanmelden voor een emmyquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd over mijn tt?
Ja, zeker. De eerste jaren van mijn leven weet ik ook niet zoveel meer vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben iets ouder gok ik, en dat scheelt op jonge leeftijd best een boel met wat je wel meekrijgt en dingen doen
Ik had een andere.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed gespeeld hoor, valt niet op zo hoor, ik zal je vast aanmelden voor een emmy
Nou... jij bent hier maar van al die vrouwtjes geen spoor.. hoe verklaar je dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie niks, de vrouwtjes daarentegen.
Die zitten nu in mijn DM.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou... jij bent hier maar van al die vrouwtjes geen spoor.. hoe verklaar je dat?
Dus je hebt een kelder met kinderen in real life en nu dus ook op FOK! een soort van kelder waar je 'vrouwtjes' gijzelt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zitten nu in mijn DM.
Jij begrijpt hem helemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt een kelder met kinderen in real life en nu dus ook op FOK! een soort van kelder waar je 'vrouwtjes' gijzelt?
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco paginaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zeker. De eerste jaren van mijn leven weet ik ook niet zoveel meer van
Ik hoop zo erg dat mijn dochtertje lego leuk gaat vinden. Ik was er vroeger helemaal weg van en heb echt nog heel veel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco pagina
Haha toevallig... laatst bij mijn ouders ook een hele kist met lego uit zolder gehaaldquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn oude kist met lego uitgezocht, toen kwamen er wat flashbacks, maar van rond 85 daarvoor teken ik ook ene blanco pagina
Gelukkig, vond het allemaal wel verwarrend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |