Nee, niet bekend mee. Heb nog wel beast wars ook gevolgd tijdje. Maar prime ken ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van de originele uit de jaren 80![]()
Maar ik vind ''Transformers: Prime'' een van de beste series ooit![]()
Weet niet of je die kent
fokking janken in de bios heequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnou ja.. ik was ook heel erg fan van transformers, maar dan de originele uit de jaren 80
volgens mij nog gehuild toen optimus dood ging
Die is echt goed. http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_(cartoon)quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet bekend mee. Heb nog wel beast wars ook gevolgd tijdje. Maar prime ken ik niet.
bios?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
fokking janken in de bios hee![]()
i fear his wounds are.... fatal... peeeeep en weg prime, fokking hasbro en hun trucjes meer speelgoed te verkopen
Zal eens checken. Ja vond beast wars toen wel leuk maar dat is ook al wel weer erg lang geledenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Die is echt goed. http://tfwiki.net/wiki/Transformers:_Prime_(cartoon)
Beast Wars heb ik (nog) niet gezienMaar denk dat ik dat ook wel ga kijken
![]()
Was Beast Wars leuk?
Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ja hoe kunnen robots wonden hebbenquote:
ja maar ik ben toch kapot oudquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bios?had die film toen op videoband
Denk niet veel ouder dan ik. Maar wist niet eens dat die toen in de bios wasquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:46 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik ja hoe kunnen robots wonden hebben
september komt er een remaster, icvm 30 jarige jublieum, mooie 4k transfer, kleuren hertseld tc etc, ziet er heel goed uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef Wheeljack het volgende:
Maar vond die film ook wel goed![]()
Originele tekenfilmserie ook wel. Vooral seizoen 2
Ja dat weet ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
september komt er een remaster, icvm 30 jarige jublieum, mooie 4k transfer, kleuren hertseld tc etc, ziet er heel goed uit
hey pinmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:48 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ben nog maar 18 en ik heb die originele tekenfilmserie van de transformers gezien
ik gok dat het ook niet heel veel scheeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk niet veel ouder dan ik. Maar wist niet eens dat die toen in de bios was
till all are onequote:
je bent soms echt vermoeiend manquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent soms echt vermoeiend man
donder gewoon op ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |