Dat gifje wat daar uit voortkwam was wel geniaal. Kapot hard gelachen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ze dat hier blijkbaar leuk vinden
KLB / Vriend wil TomTom lenen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
snap de link ook niet eiglk ;s
Braddie heb je je gif laten verwijderen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zijn vriendin Brummetje?
huhquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Sorosleaksin dat topic allemaal linksvolk die nu al gepikeerd rechtsvolk afzeikt
snap dat niet. Alsof ze persoonlijk busted zijn.
Ja zusje.... maar vriendinquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk
doe wel eens bij mijn zusje als ze weer aan het misgunnen is
Waar gaat dit over/quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Sorosleaksin dat topic allemaal linksvolk die nu al gepikeerd rechtsvolk afzeikt
quote:Ja dag! Ik ben Gekke Henkie niet.
Straks beschadigt hij, of word ie uit de bus gestolen.
Hij heeft net een nieuwe mobiel, een S3 mini, daar zit maps op, hij gebruikt dat maar lekker. Maar niet mijn net nieuwe TomTom, die ik nog niet eens zelf heb kunnen gebruiken. (Morgen.)
'werd net nog gepost hier doosquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heb je je gif laten verwijderen?
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, i know
lijkt me echt alleen leuk voor af en toe een half uurtje tussen andere games door ofzo, t liefst met joint erbij
Uncharted 4quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfnaja dan maar uncharted 4 verder
geen straf is dat.
Nee, wel geTRt..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie heb je je gif laten verwijderen?
heb niet alles gelezen, maar zo interessant is het toch helemaal niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Ben nu bij lvl 10quote:
?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Murdera het volgende:
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.quote:
Ik soms ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.
Waarom is mijn gifje dan weggehaald?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben toch meer van het kijken hoe anderen sporten.
hoop dat je ban krijgtquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom is mijn gifje dan weggehaald?
Moet ik wel ff met de wagen naar Ermelo toe, ben je niet goedquote:
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
is wel een banwaardig gifjequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja wietparkiet zit mij te plagen omdat ik fan ben van transformersquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.
Waar slaat dit op? De moffen schoten nooit van dergelijke afstanden iemand dood.quote:
is ook beetje raarquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja hij zit mij te plagen omdat ik fan ben van transformers![]()
Gifje waarbij ik op de hometrainer sta, erg grappig weerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.
Dat dacht ik al jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gifje waarbij ik op de hometrainer sta, erg grappig weer
Kut, ik moest lachenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gelukkig een kristalheldere nacht
heheheh, nicequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, voel me er ook slecht over eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk gifje het gaat. Zal allemaal wel weggehaald zijn - ik heb wel een vermoeden namelijk - omdat het gebruikt wordt om een andere user te treiteren.
Sorry Braddie, het was uitermate kinderachtig van mijquote:
Uurtje of 2 wandelen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet ik wel ff met de wagen naar Ermelo toe, ben je niet goedvoor fftjes squashen.
Ik ga zo lekker wandelen.
je ligt zelf in zuid-frankrijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice, ligt in Zuid-Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |