Er bestaat zoiets als een fohn..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even Pokémon spelenDuurt alleen lang voor mijn haar droog is
!
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Kijk gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een fohn..
Ik vind het niet chill om met nat haar van het douchen buiten rond te lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletjequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Wat zegt ie nou net?quote:
Een vrouw zonder fohn is als een man die geen bier in de koelkast heeft liggen.quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletje
Nee dat is het nietquote:
Prachtige comedy tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
Starscream dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Ik heb mijn 'slangetje' nog nooit Optimus Prime genoemd
deze drang tot ontkenning maakt het verdacht ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Het filmpje of de crosstrainer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
En dat voor een land als Duitsland. 3e wereldland dit dat..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Pharkus het volgende:
Wel is de wifi van een dermate kwaliteit dat iedere post duimen is of ie er door komt. 50/50.
De hometrainerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het filmpje of de crosstrainer?
Ik kan nog niet eens dm'enquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek toch
Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De hometrainerHet bleek niet zo'n succes.
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek toch
Echt tmi ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bumblebee heeft hij getransformeerd in zijn buttplug
Ik heb er nog nooit een niet gekekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gekeken.
Welke? niet gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog steeds grinniken om dat gif plaatje van Braddie.
welke gif?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog steeds grinniken om dat gif plaatje van Braddie.
welk spelquote:
Welke game?quote:
sorry was niet de bedoeling jou te kwootenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zag ik, ik wilde al vragen wanneer ik je mijn slagentje heb gedm't, want dat kon ik me niet meer herinneren.
aightquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Zal eens kijken of ik het snel kan terug vinden.
quote:
quote:
quote:
1-1quote:
quote:
ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat een mod het heeft verwijderd.
Godverdomme.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat een mod het heeft verwijderd.
quote:
Was zeker echt niet je bedoeling...quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
godver, ik had niet goed gekopieerd en geplakt, komt die kutjarjar weer tevoorschijn
kijk nog eens, debiele gansquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zeker echt niet je bedoeling...
Heb TR gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou nou, kan het wat minder? Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
beetje FIFA carriere toch
quote:
No Man's Land is trouwens leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
heb jij die?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
No Man's Land is trouwens leuk.
lijkt me echt een saai spelquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedaan. Plaatje doet het niet, Hans.quote:
meh.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
skyquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was het nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
toen ik het filmpje zag wist ik al dat dit ging gebeurenzo voorspelbaar
Sky ja. Goed meegedachtquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vriendin heeft no mans sky gekocht vandaag maar mag niet spelen omdat zij hem heeft betaald
Ik zie hem ook niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedaan. Plaatje doet het niet, Hans.
[..]
meh.
Nee hoor, klikte gewoon weg toen ik Haags~ zag staan.quote:
moet jij vanavond kokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Vriendin heeft no mans sky gekocht vandaag maar mag niet spelen omdat zij hem heeft betaald
Ja wtfquote:
ja ligt te drogen gvdquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga drugs snuiven ofzo, loser
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor, klikte gewoon weg toen ik Haags~ zag staan.
Mijn wasgoed is ook aan het drogen, maar die ga ik niet opsnuiven straks.quote:
Ja, zo kan ik nog wel 100 dingen verzinnen maar hou niet zo van dat kinderachtigequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet jij vanavond koken
maar alleen voor jezelf omdat jij hebt gekookt
rekt
nee, absoluut nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wtfnaja dan maar uncharted 4 verder
geen straf is dat.
is wel leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik nog wel 100 dingen verzinnen maar hou niet zo van dat kinderachtige
picsquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel leuk
doe wel eens bij mijn zusje als ze weer aan het misgunnen is
Same manquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, absoluut nietmss wel de beste reeks spellen die ik ooit gespeeld heb
jep, i knowquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same mandat no man sky wacht wel even. Heb ook al aardig wat filmpjes bekeken maar het is wel steeds van hetzelfde. Ook bij elke planeet moet je weer je hyperdrive enzo fixen.
Omdat ze dat hier blijkbaar leuk vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)jn-crosstrainer.html lol waarom?
nee dat denk ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zijn vriendin Brummetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |