Er bestaat zoiets als een fohn..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Straks nog even Pokémon spelenDuurt alleen lang voor mijn haar droog is
!
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Kijk gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een fohn..
Ik vind het niet chill om met nat haar van het douchen buiten rond te lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je droge haren nodig voor de pokémonjacht?
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
wil bradge vlogs kijken maar schaam me als iemand het ziet
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletjequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
!
Wat zegt ie nou net?quote:
Een vrouw zonder fohn is als een man die geen bier in de koelkast heeft liggen.quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou nog niet genoeg van dat spelletje
Nee dat is het nietquote:
Prachtige comedy tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
Starscream dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Ik heb mijn 'slangetje' nog nooit Optimus Prime genoemd
deze drang tot ontkenning maakt het verdacht ;squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Het filmpje of de crosstrainer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zag het bovenin mijn scherm voorbij komen. Toch geklikt, zag braddo op de hometrainer - die overigens het filmpje daarna weer bij het grofvuil is gezet.
wrm dm je me dat dan????? is beetje gek tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
En dat voor een land als Duitsland. 3e wereldland dit dat..quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:22 schreef Pharkus het volgende:
Wel is de wifi van een dermate kwaliteit dat iedere post duimen is of ie er door komt. 50/50.
De hometrainerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het filmpje of de crosstrainer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |