eenzijdig oogcontact?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
khad nog contact met vingermeisje he
Vingermeisje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doet de rest er niet toe?quote:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha offcourse.. hij wel weer.quote:
was dat al jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
laterssquote:
Hoeft niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochter halen van de crèche.
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei maskerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
ja nee ok het is al duidelijk :squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand doet er toe. ik reageerde alleen op de OP, die nu weer is verandert..
Typisch met die man he...quote:
Ik zie ook net dat mn conditioner op is rip my lifequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei masker
veranderdquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer weer zo fucking veel moeite moeten doen om er een beetje acceptabel uit te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
dag later stuurde ze opeens pussy picquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
banquote:
bek houwequote:
nee, valt me ook tegen van amaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.
oh ripquote:
Jammer dat ie het niet leest.quote:
hahah watquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk janken
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet maar flikkerjack is een gevoelige jongen
DIIIIIMMMMAAAAHAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dag later stuurde ze opeens pussy pic
en in middag belde ze opeens via snap
live pussy vingering gvd
en ik stuurde viddy hoe ik mezlef onderspuitte in de woonkamer door haar
was mn 2e cum die dag loll
Open of dichte pussy?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
live pussy vingering gvd
awquote:
Wie de fuck ziet mijn haar dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke keer weer zo fucking veel moeite moeten doen om er een beetje acceptabel uit te zien
tot nu toe maakt hij een veel meer relaxte indruk dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet maar flikkerjack is een gevoelige jongen
watquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
live pussy vingering gvd
Denk dat je je nu te belangrijk waantquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom groet ik ook niemand als ik hier kom, kan niemand zich beledigd voelen
O, je bent weer ongesteltquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bek houwe
[..]
nee, valt me ook tegen van ama
ja ze deed zo pussy spreadquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Open of dichte pussy?
Damn manwil ook wel zien dat filmpje van jou
doe eens normaalquote:
haha jellyquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
DIIIIIMMMMAAAAHAAAAAAAAAAA
Gatverdamme kerel
ja dat zuigt, ik word ook mad als dat gebeurt, fokking lastig kammenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zie ook net dat mn conditioner op is rip my life
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..quote:
gewoon voor zichzelf?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..
Niemand ziet jouw haar, dus waarom ga je er dan zoveel moeite in stoppen?
Zin om te fappenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze deed zo pussy spread
mooi pink
Toepasselijke woordkeuze voor een vingermeisje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze deed zo pussy spread
mooi pink
Sorry, wie was jij ook alweer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je je nu te belangrijk waant
dat kanquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot nu toe maakt hij een veel meer relaxte indruk dan jij
dit is KLB, ik doe wat ik wilquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie de fuck ziet mijn haar dan?
Wat heeft dat te maken met acceptabel uitzien?
Stop met drugs
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe mijn schaamhaar ook altijd in mooie dreads en er is ook niemand die dat ziet dus snap crip wel
Hans, aangenaamquote:
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen vieze slons zoals jij die zijn persoonlijke hygenie laat zitten omdat hij al half heeft opgegeven met leven.
Weet ook niet in welk universum je haar kammen en wassen moeite is. Nasty ass people
kam jij nooit je haren dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies hierom denk ik dat niemand het echt snapt..
Niemand ziet jouw haar, dus waarom ga je er dan zoveel moeite in stoppen?
pewquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen vieze slons zoals jij die zijn persoonlijke hygenie laat zitten omdat hij al half heeft opgegeven met leven.
Weet ook niet in welk universum je haar kammen en wassen moeite is. Nasty ass people
Jazeker, die vier mannen door de prachtige landschap. Wat een vrijheid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Frank had je laatst die docu Unbranded nog gekeken?
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe mijn schaamhaar ook altijd in mooie dreads en er is ook niemand die dat ziet dus snap crip wel
Vond je het wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, die vier mannen door de prachtige landschap. Wat een vrijheid.
is haramquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.
de landschap?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom castellum dan mag je een transformer uitzoeken
quote:
Leonquote:
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezusquote:
ja dat zal best maar ik doelde meer op 'de'quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van Mexico naar Canada op een paard.
weet ik.quote:
wat een stel nep cowboyws man, en jankzakkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van Mexico naar Canada op een paard.
ja graag gedaan nogquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is altijd kaal bij mij. Schaamhaar is vies.
Mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Vond het ook echt iets voor een zondagavond.
Jezus, Dimaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezus
ze deed zo gewaagde viddys uploaden op snapchat toch
steeds meer kleedde ze uit en begon te vingeren
ik in mn bed mn pik goed nat gemaakt met spuugwow dat geeft echt een nieuwe dimensie aan fappen pfff, normaal altijd droog. Was zo geil man ook echt dat geluid shlk shlk shkl
zegt ze zo in viddy "yeah boys keep sending those videos im going to cum"
dripping pussy wowwwwww
heb me sufgerukt dit weekend nu uitgeput
mooi hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |