eenzijdig oogcontact?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
khad nog contact met vingermeisje he
Vingermeisje?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doet de rest er niet toe?quote:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha offcourse.. hij wel weer.quote:
was dat al jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
laterssquote:
Hoeft niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochter halen van de crèche.
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei maskerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
ja nee ok het is al duidelijk :squote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand doet er toe. ik reageerde alleen op de OP, die nu weer is verandert..
Typisch met die man he...quote:
Ik zie ook net dat mn conditioner op is rip my lifequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek shampoo met ei lectine, of doe ei masker
veranderdquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer weer zo fucking veel moeite moeten doen om er een beetje acceptabel uit te zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
Ga zo uitgebreide douchesessie, haarmasker enzo. Maar met mijn haar is het exht een hel om het door te borstelen. Als ik meisjes casually hun haar zie borstelen in de trein zo in een keer smooth die kam erdoorheen denk ik echt dfk
dag later stuurde ze opeens pussy picquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft ze nog gezegd wat ze aan het doen was, ja?
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk jankenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet janken als ik je ga "plagen"
banquote:
bek houwequote:
nee, valt me ook tegen van amaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook niet aardig.
oh ripquote:
Jammer dat ie het niet leest.quote:
hahah watquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Als ik een keer iets aan een mod vertel is het gelijk janken
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet maar flikkerjack is een gevoelige jongen
DIIIIIMMMMAAAAHAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dag later stuurde ze opeens pussy pic
en in middag belde ze opeens via snap
live pussy vingering gvd
en ik stuurde viddy hoe ik mezlef onderspuitte in de woonkamer door haar
was mn 2e cum die dag loll
Open of dichte pussy?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dag later stuurde ze opeens pussy pic
en in middag belde ze opeens via snap
live pussy vingering gvd
en ik stuurde viddy hoe ik mezlef onderspuitte in de woonkamer door haar
was mn 2e cum die dag loll
awquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |