Nee in de islaam is het een verplichting om uit hygiene je haar te verwijderen of kort te houden. Bijv schaamtreek en oksels.quote:
ben jij neoleon?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrienden van mij draaien altijd mijn naam om
Ja, nu moet je ophouden hoor, volgens mij neem je me in de malingquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En met nog een paar wilde paarden er naast die mee lopen.
Oh damn dat had ik niet doorquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vrienden van mij draaien altijd mijn naam om
Als iemand die altijd met zijn reet in een zachte autostoel zit en voornamelijk over asfalt rijdt durf ik daar geen uitspraken over te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een stel nep cowboyws man, en jankzakken
zou goeie moslim zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee in de islaam is het een verplichting om uit hygiene je haar te verwijderen of kort te houden. Bijv schaamtreek en oksels.
dit past helaas niet in mijn sigquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezus
ze deed zo gewaagde viddys uploaden op snapchat toch
steeds meer kleedde ze uit en begon te vingeren
ik in mn bed mn pik goed nat gemaakt met spuugwow dat geeft echt een nieuwe dimensie aan fappen pfff, normaal altijd droog. Was zo geil man ook echt dat geluid shlk shlk shkl
zegt ze zo in viddy "yeah boys keep sending those videos im going to cum"
dripping pussy wowwwwww
heb me sufgerukt dit weekend nu uitgeput
Zou dat ooit ook weleens willen doen, zijn prachtige beesten om de wildernis mee in te trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MooiIk vond het ook wel tof, keek ook wel lekker weg. Maar ben ook grote fan van paarden dus dat maakte het ook wel tof.
oh ken je hem nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap er niks van, maar als jij het zegt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gister sicke sessie gehad met fhking lekker blond thickbrits meisje jezus
ze deed zo gewaagde viddys uploaden op snapchat toch
steeds meer kleedde ze uit en begon te vingeren
ik in mn bed mn pik goed nat gemaakt met spuugwow dat geeft echt een nieuwe dimensie aan fappen pfff, normaal altijd droog. Was zo geil man ook echt dat geluid shlk shlk shkl
zegt ze zo in viddy "yeah boys keep sending those videos im going to cum"
dripping pussy wowwwwww
heb me sufgerukt dit weekend nu uitgeput
Mustangs zijn daar ook wel erg geschikt voor. Wat die man zelf ook al zegt. Ze weten niet beter dan dat ze lange afstanden afleggen op een dag door de wildernis.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou dat ooit ook weleens willen doen, zijn prachtige beesten om de wildernis mee in te trekken.
Die heet neoleon?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ken je hem niet
een of andere speedfreak/kunstenaar uit eindhoven, maakt hier af en toe accounts om zijn shit te spammen
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen, beste is kaal. Echt nasty als iemands penis word opgeslokt in een oerwoud van haar.quote:
ja zo noemt hij zichquote:
Nice.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen
RTquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
ik doe mijn schaamhaar ook altijd in mooie dreads en er is ook niemand die dat ziet dus snap crip wel
hehequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je je bureau al opgetilt zonder handen?
man ze deden als het heel moeilijk was en allemaal lastig maar de eerste nacht al hotel, en dan ook nog begeleiding, veel modern spul, en dan willen ze zich vergelijken met de mannen die echt zo het land door trokken 100 jaar terug , dan gaan ze ook nog emo janken over hun persoonlijke groei, en ik mis die en diequote:Op maandag 15 augustus 2016 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iemand die altijd met zijn reet in een zachte autostoel zit en voornamelijk over asfalt rijdt durf ik daar geen uitspraken over te doen.
Dat heb ik ooit weleens gedaan, dat bleek niet zo'n doorslaand succes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mannen moeten sws hun schaamstreek trimmen, beste is kaal. Echt nasty als iemands penis word opgeslokt in een oerwoud van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |