Maar je ziet het probleem wel he, iedereen is dus zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat tweenootjes dat maar niet horen, die heeft een bloedhekel aan buiten schijtende katten.
Dat is inderdaad ook wel weer zo, dan heb je constant zo'n schijtlucht op het toilet omdat er drollen liggen te stinken. Want hoewel ze klein zijn, ze schijten en stinken als een volwassen ventquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja allen dan is je wc deur altijd open en je loopt eke dag tegen niet doorsgepoelde schijt aan, dat vidn ik niet opwegen tegen de kattenbak laten doen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het ineens tering warm buiten uit het niets
quote:
och meiske tochquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zweet staat tussen mijn bilnaad.
Echt vervelend dat gedragquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeten we nu vragen wat er is en allemaal zo aahw doen?
Zou het denk ik ook lekker laten liggen, wel plannen maken om het ooit eens weg te halen, maar het lekker bij plannen laten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja ik kan haar sowieso niet binnen houden en dat ze er voor kiest alles buiten te doen kan ik niks aan doen. MAAR het schijnt dat onze dak er onder ligt*plat dak waar ze op kan komen*. Maar heb tyfus hoogtevrees dus ik ga het niet weghalen
flikker opquote:
Maak er een topic overquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zweet staat tussen mijn bilnaad.
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer zo, dan heb je constant zo'n schijtlucht op het toilet omdat er drollen liggen te stinken. Want hoewel ze klein zijn, ze schijten en stinken als een volwassen vent.
Ik moet helaas toegeven dat je misschien wel een punt hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je ziet het probleem wel he, iedereen is dus zo.
ging jij niet weg?quote:
Zeg ook telkens tegen huisgenoot: Ja fix ik ooit wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou het denk ik ook lekker laten liggen, wel plannen maken om het ooit eens weg te halen, maar het lekker bij plannen laten.
Waarom helaas? ik win er niks mee ofzo dus ik sta ook niet voor. Al heel wat dat iemand met een kat zich er bewust van isquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat je misschien wel een punt hebt.
ik dacht dat ze daar zo'n site voor hadden, facebook, althans dat is wat mensen daar doenquote:
Nee, droog voer, 's ochtends en 's avonds krijgt ze een beetje nat voer, Sheba, want de rest lust ze niet. Het is een kakkerige kutjekat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.
Nee heb ik allemaal allang verteldquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
moeten we nu vragen wat er is en allemaal zo aahw doen?
Ja, klopt. Verwarrend dat als je dat juist mijdt het hier nog wel steeds gebeurt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daar zo'n site voor hadden, facebook, althans dat is wat mensen daar doen
heb dat niet gelezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik allemaal allang verteld
Supermarkt kattenvoer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan weet ik nu al dat je nat voer geeft, uit de super.
Daar is niets tegenin te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom helaas? ik win er niks mee ofzo dus ik sta ook niet voor. Al heel wat dat iemand met een kat zich er bewust van is
Zal mijn humor wel zijn maar het is grappig als je geluid hoort van een kat die over het dak rent?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Wel echt super grappig, hoor de kat ook regelmatig over het dak rennen als ik op mijn kamer zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |