Gewoon gedoogbeleid dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.
nou nou nouquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
ik geef het nog 3 dagen voor jij mij in je armen sluit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat je er af en toe bent, maar dit is geen kwartiertje maar een etmaal aan ellende
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.quote:
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet hebquote:
Er zijn mensen voor minder kapotgeschoten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet vervelend. Best vermakelijk af en toe.
Yes plsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik stukje zalm voor je bakken??
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.quote:
Nou zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik niet, ik blijf de komende twee dagen lekker op mijn gat zitten.
en wat is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Niet zo raar als de fetisj die ik volgens wietparkiet heb
weed dependancy zit volledig tussen je orenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Drug het volgende:
weed dependancy.
cold turkey straks in Iran. hopelijk daar een goeie opium den tegen het lijf lopen
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het nietsquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou nou
zulke haat ben ik niet van jou gewend
speelgoedauto'squote:
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet zo verkeerd, ik heb ook geen flauw idee waar al die nieuwe aanwas vandaan komt, dus dat heb ik dan alvast mee.
Ja sorry crip, zo nu en dan heb ik weleens het gevoel dat ik misschien toch geen 24 ben.quote:
ja oke dat getuigt wel beetje van narcismequote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |