wat wil je doen dan? een note geven?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
weeniequote:
Iets juridisch geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar die regel voor dient begrijp ik nog steeds niet.
Stuur een brief naar een FAquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
willoow bannen is altijd onterecht
quote:
Zal wel weer ietsjes te lang door gegaan zijn met dat zwartkijkgetroll.quote:
poederbriefquote:
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat wil je doen dan? een note geven?
nee ik weet het echt niet, ben amper online geweest afgelopen tijdquote:
quote:
ik schop die wandelstok uit je klauwen, ouwequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit denk ik ook vaak, als ik buiten de sc kom en zie wat voor dubieuze, radicaal rechtse site dit aan het worden is.
Hehe.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet zo recalcitrant, je maag mag dan wel beter zijn, maar ik sla je gewoon in elkaar.
Check jij dat maar even ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eventjes kijken wat willowtje nu weer heeft uitgespookt. En trouwens luitjes, bans worden niet besproken.
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
ik weet hetquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
Volgens mij zijn dat gewoon je kleren die je weer niet goed hebt gewassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Net varken gegeten
Echt vies
Hele huis stinkt naar onrein nu ook
Wat is hier erg aan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja fp is een soort stormfront maar dan militant ofzo? wordt gewoon opgeroepen om criminele moslims te vermoorden. had gereport, maar zie de reactie nog steeds staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |