Maak je niet zo druk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Kom jij hierheen dnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom uutje dan haal ik alvast zalm
Anders, maar zeker niet minder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken er sinds ik weer post ook niet veel meer, maar ik zei eerder al dat ik de bezetting nu meer kan waarderen.
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt'squote:
schoten afgevuurdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij denkt dat ik me druk maak zit je er nog verder naast dan met je mislukte grappige tt's
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nuquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
weed dependancy zit volledig tussen je oren
en kun je wat voor me meesmokkelen? ;$
Ja, een tijd terug had ik het gehad, het ging alleen over nog grotere onzin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
en express veel onzin posten om andere te irriteren, ach ja, het zal een fase zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke dat getuigt wel beetje van narcisme
dat wil ik ook welquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die structureel hun eigen naam sc tt maken mogen van mij oplossen in het niets
Hoopt u ook dat ik ben afgestudeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Anders, maar zeker niet minder.
Beetje kansloos is het wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herkenbaar wel, al had ik er vroeger als ik met mn ouders op vakantie ging en niks meenam eigenlijk nooit moeite mee, omdat je toch de gewoonte al doorbroken hebt in principe door totaal andere omgeving en zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt, wel lekker maar iets te veel gewoonte nu
is goed schuif wel ff onsje in m'n asser
Ik heb wel een goed strandkleed. Zacht aan een kant en nylon aan de andere, maar blijft vervelend dat zand met bepaalde dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de vrouw meer dan voor de man.
ja toen had jij nog permabanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
vroeger was alles beterderderder
jahahahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |