lol die ruiken gwn naar bloemetjes hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon je kleren die je weer niet goed hebt gewassen
schiet mij maar lek als ik daar ooit postquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.
ja daar kom ik niet vaak, maar komt erop neer dat alles wat idioten uitbodigt tot xenofobe reacties uitmondt in oproepen tot geweldquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar niet alleen, OUD vind ik vaak ook tergend te noemen.
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
mja zou bijna zeggen dat ik het danny gun dat de hele site naar de tering gaat als het op deze manier moet, maar hij moet wel een gezin onderhouden
Varkens ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol die ruiken gwn naar bloemetjes hoor
quote:
Ik alleen een keer per ongeluk, ging ook niet helemaal goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
schiet mij maar lek als ik daar ooit post
daar kun je volgens mij wel hemels trollenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik alleen een keer per ongeluk, ging ook niet helemaal goed.
ik dacht dat een tegengeluid niet werkt, hoop nieuwe aanwinsten die gekomen zijn ivm postievere fp bijdrages insteek zijn al weer weg omdat weinig veranderingquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.
dat hebben genoeg users al jaren gedaan, houdt op een gegeven moment op hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, je kunt toch ook een tegengeluid laten horen? Nu zijn zul je ongetwijfeld geen zin hebben om wekelijks een stukje te pennen, dat is niet zo vreemd, maar je kunt het ook op andere wijze doen.
Oh, dan schiet het niet op. Ik zou het verder niet weten hoor, kom nooit op de FP.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht dat een tegengeluid niet werkt, hoop nieuwe aanwinsten die gekomen zijn ivm postievere fp bijdrages insteek zijn al weer weg omdat weinig verandering
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
mja zou bijna zeggen dat ik het danny gun dat de hele site naar de tering gaat als het op deze manier moet, maar hij moet wel een gezin onderhouden
Sowieso dat gedrag, wat doe je op een forum als je alleen je eigen verwrongen wereldbeeld bevestigd wil zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja daar kom ik niet vaak, maar komt erop neer dat alles wat idioten uitbodigt tot xenofobe reacties uitmondt in oproepen tot geweld
eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeel
Hebben users dat gedaan dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
mss moet er maar weer eens flink wat gemeld worden bij meldpunt discriminatie internet
maar ja, daar staat een ban op
Ik reageerde serieus en kreeg meteen een roedel pittige kapsels op mijn dak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar kun je volgens mij wel hemels trollen
Ga keertje doen over mijn kinderen Maan en Bloem
Weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
mss moet er maar weer eens flink wat gemeld worden bij meldpunt discriminatie internet
Maar als het onvervalst racisme is kun je dat toch ook aankaarten in dat topic in FB?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
wat ik overigens ook vrij dubieus vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |