quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom lol. Typ weer eens te snel.
gisteren deze post gereport:quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 @ 12:41 schreef kiwiko het volgende:
Misschien moeten wij ook eens zo reageren als die vredestichters weer eens mensenlevens eisen
Ik vind braddie altijd wel leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat vindt u nou van Braddies vlogs?
Ah die had ik ook gezien ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Drug het volgende:
[..]
gisteren deze post gereport:
[..]
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoon
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
Ik kom ook wel eens in NWS hoor.
"20 vluchtelingen verdronken op zee"
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Niet bij het begin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee komt allebei in het nummer voor
Oké BarryOsevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Dat is altijd die grens tussen vrijheid van meningsuiting en het oproepen tot geweld/haat. Waar die precies ligt, zeker in dit geval, durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Drug het volgende:
[..]
gisteren deze post gereport:
[..]
ging over die vermoorde imam. is dus gewoon oproepen tot moord. post staat er gewoon nog, wel iets gewijzigd, dus gezien, maar ook in deze bewoordingen is het gewoon oproepen tot moord. tja blijkbaar kan dat gewoon
eerste wat ik deedquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:
FAP FAP FAP OOOOH IK KOM
/gemiddeldeNWSuser
Je hebt dat ding nog nooit eerder aangedaan ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste wat ik deed
Ik ben geen debiel hoor!
Maar die gegevens staan er niet op
Post eens een pic hier dan van dat ding, niet weghalen hèquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste wat ik deed
Ik ben geen debiel hoor!
Maar die gegevens staan er niet op
Misschien moet daar eens door een externe partij naar gekeken worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is altijd die grens tussen vrijheid van meningsuiting en het oproepen tot geweld/haat. Waar die precies ligt, zeker in dit geval, durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen.
de huidige vaatwasser niet neequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog nooit eerder aangedaan ofzo?
Je kan voor of tegen vluchtelingenopvang zijn, maar dat ze verdrinken is blijkbaar prima volgens een hoop mensen. Moeten we eens over hun familieleden zeggen, dan heb je oorlog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.
Waar kan ik me inschrijven voor kringfappen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe. Ja, dan kan het kringfappen weer beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |