Die heb je er wel bij zitten ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ergens voelt het wel lame om deel van zo'n community te zijn, daarom kom ik bijna alleen nog in klb sc. is het iets meer gebalanceerd en rationeel
ik heb het weleens gedaanquote:
alsof dat helptquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als het onvervalst racisme is kun je dat toch ook aankaarten in dat topic in FB?
zelden zo gelachenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook weleens, was best lekker om eens in een chickie te mogen
ja dat roepen werd zelfs weggezet als fokhaaterij.. ik las dat en was weguit et topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dan schiet het niet op. Ik zou het verder niet weten hoor, kom nooit op de FP.
Je had eindelijk een keer toestemming?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook weleens, was best lekker om eens in een chickie te mogen
Ha ha haquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had eindelijk een keer toestemming?
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.quote:
Vlieg je deze week nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat roepen werd zelfs weggezet als fokhaaterij.. ik las dat en was weguit et topic
maar het gaat niet alleen om onvervalst racismequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen, het lijkt mij persoonlijk vreemd dat onvervalst racisme blijft staan.
Drie rondjes draaien en schreeuwen BEAM ME UP SCOTTYquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
Wel, heb je hem niet op een tijd ingesteld?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
ja mensen die niet de capaciteiten hebben om te voorzien in hun tertiaire behoeften en daarom iemand willen om de schuld te geven, want dat is makkelijker dan je eigen ass checkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dat gedrag, wat doe je op een forum als je alleen je eigen verwrongen wereldbeeld bevestigd wil zien?
En sowieso hebben mensen die zo reageren vaak wel een probleem en het is dan makkelijk en gezellig om samen af te geven op een minderheid.
Dan wordt het moeilijk om er wat over te zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het gaat niet alleen om onvervalst racisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |