Anderen afzeiken is inderdaad makkelijker dan naar jezelf kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja mensen die niet de capaciteiten hebben om te voorzien in hun tertiaire behoeften en daarom iemand willen om de schuld te geven, want dat is makkelijker dan je eigen ass checken
wut? rly?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
mss moet er maar weer eens flink wat gemeld worden bij meldpunt discriminatie internet
maar ja, daar staat een ban op
wat ik overigens ook vrij dubieus vind
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen hoe start ik de vaatwasser
Kheb 65 graden en 1 uur klep dicht
Maat dr is geen startknop ofzo
jepquote:
Zo motiverend jijquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tip, zoek merknaam en typenummer op en zoek op google naar gebruiksaanwijzing. Je kunt het!
xoxoxquote:
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef deadprez het volgende:
en eerlijk gezegd vind ik het niet mijn taak om die shit steeds te melden, FOK! merkt de gevolgen vanzelf wel
of ja, nu al, site sterft langzaam uit
o ja ripquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen hier gesneuveld voor een tijdje.
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sundayquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik help tenminste nog een beetje, jij komt meteen met een Scotty
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.
Dit ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
Nog steeds geen acute maagruptuur van de kipnuggets?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sunday
Wat koop je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit vooral in de SC maar koop ook wel vaak nog in nieuws enz.
In my van.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Scotty doesn't know that Fiona and me do it in her bed every sunday
Wat vindt u nou van Braddies vlogs?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook alleen hier leuk hoor, buiten KLB en met de SC kom ik ook zelden tot nooit. Ja, toevallig vandaag op de Weblog, maar dat komt door Braddo.
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds geen acute maagruptuur van de kipnuggets?
nee komt allebei in het nummer voorquote:
Wat koop je daar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit vooral in de SC maar koop ook wel vaak nog in nieuws enz.
Dan moet je eigenlijk alleen nog dat stukje tekst onder je naam wijzigen voor het mooie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat ooit zowat overal, maar daar heb ik geen behoefte meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |