Zo danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flauw hoor zo'n plaatje met deze TT.
Liefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel beter, dat gun ik die jongen wel.
Maar je zit op kantoor of ben je thuis aan het werkquote:
Maak je toch je eigen topic ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben het niet eens met TT
Ik zit op kantoor sinds half 10 gisterenochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je zit op kantoor of ben je thuis aan het werk
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak je toch je eigen topic ;s
Zal ik je opwarmen hihiquote:
Wow kutlevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor sinds half 10 gisterenochtend.
Waaromquote:
Spannendquote:
in 5 weken tijd, bizar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Die gaat een leuk tripje over de wereld maken.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
in 5 weken tijd, bizar.
Zit nu deze te kijken:
Zijn werkplek is ook echt wel gruwelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ook, en niet zo`n beetje ook. Zou ook wel de halve wereld over willen reizen
Zoals hij álles helemaal zelf heeft gebouwdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn werkplek is ook echt wel gruwelijk.
Hoe hou je het volquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hou je op een forum waar je al 9 jaar actief bent he
ik beschouw mijzelf ook niet als een alcolist maar een gezelligheidsdrinker!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hou je op een forum waar je al 9 jaar actief bent he
Daarom kom je hier natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
ik beschouw mijzelf ook niet als een alcolist maar een gezelligheidsdrinker!
alleen heb ik de pech dat ik vaak naar gezelligheid verlang
Eenzaam zijn, aandacht willen, gezellig met mensen willen/kunnen ouwehoeren. Die 3 dingen vatten het wel goed samen denk ik.quote:
Wat de fuck gastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:42 schreef possetje het volgende:
brad wanneer had je voor laatst sex?
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eenzaam zijn, aandacht willen, gezellig met mensen willen/kunnen ouwehoeren. Die 3 dingen vatten het wel goed samen denk ik.
Er zijn wel meer dingen niet om te lachen, maar die kan je weg lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, Braddie.
Zoals wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet om te lachen, maar die kan je weg lachen
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.quote:
En jij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.
Mijn deur staat altijd open, heb je trek?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey Zosk wist niet dat mensen nog tot zo laat kunnen komen wokken zeg.
Ik nog langer, waarom denk je dat ik alle FOK!sters seksueel intimideer zoals Niels dat ook doet?quote:
Dacht gewoon omdat het leuk is. :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik nog langer, waarom denk je dat ik alle FOK!sters seksueel intimideer zoals Niels dat ook doet?
Nee niet echt en als er geen aardappel bij zit is het te exotisch voor mij. :Squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn deur staat altijd open, heb je trek?
Oh en appelmoes zeker :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niet echt en als er geen aardappel bij zit is het te exotisch voor mij. :S
Ja of een perzikquote:
Hihi.quote:
Jawel is veel wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hihi.
Maar als je zo 2NutZ gaat zitten doen komt het werk nooit af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:02 schreef possetje het volgende:
zoals wham het zo treffend zong : als ik een andere hoek van de straat was ingelopen dan had ik je mischien nooit ontmoet!
Dus liefde/sex is ook een kwestie van geluk of pech hebbenIk wil altijd klikken op de geweldige liedjes die jij deelt maar ben altijd al muziek aan het luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
I give up, 3 weken terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.
Het is 4 uur 's nachts gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net m`n schuurtje helemaal verbouwdEen hoop anders neergezet i.v.m crosstrainer die dit weekend komt.
Ja lastig, waarom kun je niet slapen op dit tijdstip?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan niet slapen, kan ik net zo goed iets productiefs gaan doen
Verneukt ritme, dus ben niet moequote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja lastig, waarom kun je niet slapen op dit tijdstip?
Wat een leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verneukt ritme, dus ben niet moe
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.quote:
Ja dat begrijp ik maar dat heb je toch volledig zelf in de hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Netjes hoor, ga zo door jongen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:28 schreef possetje het volgende:
ik vind lekkerste 3 erin en 12 eruit!
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:21 schreef possetje het volgende:
je kan beter een rijke vrouw trouwen!
Dat is toch ook niet alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:27 schreef possetje het volgende:
[..]
dan kan je lekker veel vrij nemen en uitslapen!
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je trillend wakker wordt van een nachtmerrie
Dit was meer een visioenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.
verder?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef Zosk het volgende:
Bijna naar huis, over een paar uur weer verder.
nee dubbel glas hierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Sprak Braddie nadat hij een paar weken geleden nog 'moest oefenen met zijn ritme' omdat hij om 10 uur s'ochtends op zondag een keer ergens heen moest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Hij had toch een baan ergens?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
......quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
haha in Grunna zag ik laatst ook zo'n gast in de straat waar coffeeshop zit hele grond naspeuren op restjes, zag hem ook paar keer oppakkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha in Grunna zag ik laatst ook zo'n gast in de straat waar coffeeshop zit hele grond naspeuren op restjes, zag hem ook paar keer oppakken
Vertel over de inhoud of stfu en koop een dagboek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
WTF weer soortgelijke nachtmerrie
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel over de inhoud of stfu en koop een dagboek.
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochIs niks mis mee. Een joint gedraaid van restjes die mensen achter laten smaakt even lekker en je wordt er net zo high van. Gratis. Terwijl ik anders zonder zit.
Soms vind ik zelfs een joint waar nog zo'n 1/4e of zelfs 1/3e aan zit..
Lieve mensen, die denken aan arme scaggers, die wel een gelukje als een groot stuk joint vinden kunnen gebruiken.![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit.
Hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochIs niks mis mee. Een joint gedraaid van restjes die mensen achter laten smaakt even lekker en je wordt er net zo high van. Gratis. Terwijl ik anders zonder zit.
Soms vind ik zelfs een joint waar nog zo'n 1/4e of zelfs 1/3e aan zit..
Lieve mensen, die denken aan arme scaggers, die wel een gelukje als een groot stuk joint vinden kunnen gebruiken.![]()
![]()
Ach, boeit mij niet wat mensen er van vinden. Ik scan de grond en raap stukjes op zonder schaamte voor de mensen op straat. Eventjes een rondje lopen buiten terwijl ik de grond snel scan op tipjes met nog wat eraan en ik heb alweer gratis een highquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?
Ik heb niet gelezen of er al dan niet reactie was en dat intereseert met verder ook niet zo. Tevens is dit geen herhaling, slechts een nieuw feitje dat vermeld ik duidelijk. Is je bril vies ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.
Je werkt als zelfingenomen stoorzender.
Pewpewpewquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.
Ja en ik mag afgeven op onnozele dagboekshit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet naar een museum?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:49 schreef Crip het volgende:
Heb geen zin om naar de bieb te gaan vrdomme
nee gewoon altijd doorwerkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm.. oke? Maar werklui hebben over het algemeen ook wel eens vakantie toch?
Het gaat er ook niet om of anderen je een verslaafde vinden. Dit soort gedrag komt alleen bij verslaafden voor. Ergo, je bent een verslaafde, doe met die informatie wat je wil. Het is geen puur waardeoordeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:39 schreef goodtripbob het volgende:
Ach, boeit mij niet wat mensen er van vinden. Ik scan de grond en raap stukjes op zonder schaamte voor de mensen op straat. Eventjes een rondje lopen buiten terwijl ik de grond snel scan op tipjes met nog wat eraan en ik heb alweer gratis een high
Het is eigenlijk nog veel chiller ook om te zoeken naar stukjes die samen 1 joint zullen gaan vormen en dan lekker te kunnen smoken, dan zelf wiet hebben gekocht en dan gewoon draaien.
Er zit avontuur in het vinden van tipjes met een stuk vloei eraan maar die leeg zijn, blauwe rizla shagjes met filter die verdomd veel lijken op een joint en natuurlijk elke keer weer blij als er weer een stukje ligt met een goed stuk er nog aan.
Veel leuker dan gewoon rondlopen met een joint. Zo heb ik wat te doen tijdens het wandelen en krijg ik voor mijn speurwerk ook nog eens een gratis joint.
Heb maandag schoenen besteld, zouden dinsdag bezorgd worden. Nu zijn ze er nog niet en kreeg ik een mail met ¤10 tegoed voor mijn volgende bestellingquote:
Als je geen reactie behoeft dan is zo'n opmerking erg geschikt om geplaatst te worden op je tijdlijn van Facebook of in een ouderwets dagboekje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb niet gelezen of er al dan niet reactie was en dat intereseert met verder ook niet zo. Tevens is dit geen herhaling, slechts een nieuw feitje dat vermeld ik duidelijk. Is je bril vies ofzo?
Dus bek
Pfff ik herken het. Wat voor schoenen heb je besteld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb maandag schoenen besteld, zouden dinsdag bezorgd worden. Nu zijn ze er nog niet en kreeg ik een mail met ¤10 tegoed voor mijn volgende bestelling![]()
Kan ze ook niet meer annuleren.
Zo'n haat aan bedrijven die adverteren met binnen 24u bezorgd en het vervolgens alsnog een week duurt.
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen reactie behoeft dan is zo'n opmerking erg geschikt om geplaatst te worden op je tijdlijn van Facebook of in een ouderwets dagboekje.
Maar zowel jij als ik weten dat deze reactie niets meer is dan het proberen verbloemen van mislukte poging tot aandacht hoeren. Jij plempt namelijk een vaag 'feitje' neer in de hoop dat anderen semi-geïnteresseerd naar je saaie leven gaan vragen.
Als het echt zo interessant is dan kun je net zo goed het hele verhaal optekenen. Misschien dat er mensen daadwerkelijk reageren op je uitingen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ja pfoe die 5 seconden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezen
Ach, ik steel nooit, pleeg geen overvallen etc etc voor drugs. Met jointjes rapen doe ik niemand kwaad. En ik ben niet verslaafd, ik heb al meerdere keren bewezen in delta gewoon vrolijk door te gaan zonder drugs en dat deed ik buiten delta ook al altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of anderen je een verslaafde vinden. Dit soort gedrag komt alleen bij verslaafden voor. Ergo, je bent een verslaafde, doe met die informatie wat je wil. Het is geen puur waardeoordeel.
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm.. oke? Maar werklui hebben over het algemeen ook wel eens vakantie toch?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahaha
Zou deze jongen ook van kalende kruinen een steigerend stoplichtje krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:50 schreef Jesse98 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben Jesse en ik ben 18 jaar oud. En ik wil jullie heel graag vertellen over een fetish dat ik heb sinds mijn kindertijd.
Het is pas sinds enkele weken dat ik hier durf over praten met de kindertelefoon, maar nog niet in het openbaar...
Kijk, ik heb een speciale voorliefde voor het hoofdhaar van andere jongens. Meer specifiek de kruin, waar het haar een cirkelvormige structuur aanneemt. Ik weet niet hoe dit komt, maar ik hou ervan, raak er opgewonden door, raak ik er door ontroerd, kortom ik vind het heel erg mooi. En dit al sinds ik kind was.
Mijn eerste herinnering is terug te dateren tot groep 4, waar ik in de klas het haar van andere jongens bestudeerde in de les. Ik heb namelijk droge krullen en was zó jaloers op de andere jongens dat ze wel mooi haar hadden. Toen viel die plaats op (al wist ik niet hoe dat noemde)., Ik begon er veel belang aan te hechten dat ik het kon zien. Sindsdien heb ik altijd de drang om er eens aan te komen bij een jongen. Ik heb het wel nog nooit mogen doen, en daar word ik erg triest van. Soms heb ik tijdens het ravotten al eens perrongeluk geroken aan het haar en ook dat maakte me opgewonden. Die pure geur van haar. Veel mensen vinden dit niet lekker ruiken, maar ik vind dat heel erg fijn ruiken. Maar aangezien ik weinig tot geen vrienden had, kon dit amper.
Het gaat echt om het beleven van dat haar met mijn zintuigen. Maar toch voornamelijk bekijken van dichtbij en ruiken. Het andere is misschien echt vreemd.
Wat ik ook leuk vind is als een jongen mij draagt en ik dan naar die plaats kan kijken en ook ruiken... Ik weet nog 1x dat we in het zwembad waren met de jongens van de klas in de lagere school. En ze waren aan het ravotten... Ze deden hanengevecht, ze zaten op elkaars schouders n op elkaars rug. Ik mocht niet meedoen. Dat deed me ook weer veel pijn. Die anderen konden aan het haar zitten van een jongen en ik niet.
Heb al veel pijnlijke momenten gehad. En ook veel verdriet dat ik het nooit kon doen zonder schaamte (ik heb het enkele keren al gedaan, maar dat was nogal stom) Zo zei ik in groep 7 dat een jongen van mijn klas eens bij mij mocht komen en dat ik zijn hoofd zou masseren. Dat is echt de enige keer dat mijn fetish ietwat ingewilligd werd, maar er waren mensen bij en het was schaamtelijk. Maar oke, sindsdien eigenlijk nooit meer ingewilligd...
Pff... ben ik nu raar? Of zijn er nog mensen met dergelijke fetish? Want ik vind nergens een plaats om erover te praten... "Het grote fetishforum" (Engelstalig), is afgesloten.
Want ik twijfel enorm over mijn geaardheid..., ik voel me niet homosexueel. Want ik voel me tot niets anders aangetrokken tot het mannelijke lichaam. Enkel het mannelijke haar.
En ja ik heb helemaal niets tegen homo's, maar ik zou het nogal jammer vinden dat ik een relatie zou moeten aangaan met een andere jongen, gewoon voor enkel de voorliefde voor het haar van een jongen. Want geen jongen wil erover praten, ik heb al eens subtiel gepolst, maar ze vinden het vies en vuil... PffEn ja, ik wil ook graag een vriendin en kinderen... maar deze fetish en de schaamte erover belemmeren mij wel in de zoektocht naar een vriendin. Mijn fetish zou zich na meer dan 11 jaar eens graag bevredigen, zonder schaamte en iemand erbij
Maarja, wie wil er dit nu toestaan uit mijn omgeving?? En hoe praat ik erover met andere jongens zonder ze me raar vinden?
Ik heb amper échte mannelijke vrienden (vonden me altijd raar)... ik wil het zo graag eens doen maar hoe en met wie. Ik zit met zoveel vragen en zou er wel uren over kunnen praten...
Alvast bedankt om dit te willen lezen,
met vriendelijke groeten,
Jesse
Net als Braddiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahaha
Ik wil ook een fetisj hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Zou deze jongen ook van kalende kruinen een steigerend stoplichtje krijgen?
Deze jongen heeft meer passie in dit stukje tekst neergepend dan ik ooit voor iets gehad heb. Ben wel jaloers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Dit hokjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerVolgens mij is deze jongen gewoon bi maar uit het zich alleen nog maar in het aantrekkelijk vinden van haar. Denk doordat hij bang is voor zijn geaardheid.
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerVolgens mij is deze jongen gewoon bi maar uit het zich alleen nog maar in het aantrekkelijk vinden van haar. Denk doordat hij bang is voor zijn geaardheid.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.
Geslachtsnicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, misschien is hij wel gewoon genderqueer.
OOOOOOOWH DAMNquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.
Goed uitgerust voor een nieuwe dag vol confrontaties met onbekenden op het internet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
Heerlijk uitgeslapen.
Gepoept en nu tijd voor een peuk en koffie.
soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ach, ik steel nooit, pleeg geen overvallen etc etc voor drugs. Met jointjes rapen doe ik niemand kwaad. En ik ben niet verslaafd, ik heb al meerdere keren bewezen in delta gewoon vrolijk door te gaan zonder drugs en dat deed ik buiten delta ook al altijd.
Dat ik jointjes van de grond net zo lekker vind smaken en er net zo goed high van word is waarom ik het doe. Gewoon handig want ik ben toch liever high dan nuchter. En ben er nog nooit ziek van geworden dus lekker boeiend
Ik loop als ik te lui ben om steeds jointjes te rapen ook gewoon stukjes voorbij waar nog een groot stukje aanzit. Het is alleen als ik zin heb om te zoeken en te bukken dat ik dit doe. En een speurtocht naar wiet is gewoon vermakelijk. Net zoiets als paaseieren zoeken en er 1 vinden als kind, zo'n gevoel geeft een stukje joint vinden een junk als mij
Wie weet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed uitgerust voor een nieuwe dag vol confrontaties met onbekenden dikke vrouwen op het internet?
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maar
Hoe kom jij zonder geld eigenlijk aan pep dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!
Charmander used fire to let Bob smoke.
Jointpiece is now smoked dead to the tip.
quote:
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
what's up ouwe, niet veel meer hier
beetje open deur, vind je niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
Omg Bob ik ga zo je wank filmpje Miss kijken
Nee maar ff serieus hoe kom je erop zulke dingen op internet te doen?
Beterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.
Waaromquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Daar zijn we hier toch voor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Wil ik ook wel eens heenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
Sinds wanneer ligt dat aan de kust van Spanje? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
Dat moet Noel dan hebben verteld aan Frass. Ik was afgelopen week niet op FOK!. Vergeef je 't me?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo,
Waarom wist ik niet dat jij iets met Noel had en Frass wel?
Maar Noel was ook zelf op vakantie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat moet Noel dan hebben verteld aan Frass. Ik was afgelopen week niet op FOK!. Vergeef je 't me?
Haha, Chai lijkt op Jimmy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat verweet Jimmy mij net ook :s
Zijn jullie n koppeltje?
Misschien zat hij wel op FOK!. Of lult Frass maar wat in de hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar Noel was ook zelf op vakantie.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi cache als je ruzie hebt met je boi wil je dat dan hier uitvechten? alvast bedankt.
Super! ik mis dat hier een beetje.quote:
Wil gewoon cross-over fittie starten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat verweet Jimmy mij net ook :s
Zijn jullie n koppeltje?
Dat laatste lijkt mij zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien zat hij wel op FOK!. Of lult Frass maar wat in de hoop dat hij gelijk heeft.
Ik weet 't ook nie.
Moet ik even ruzie maken met Chai?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super! ik mis dat hier een beetje.
Ja mij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij zeer waarschijnlijk
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet ik even ruzie maken met Chai?
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hemquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Zou de bron van Frass dan wel graag even willen weten. Ik trek alleen conclusies uit feiten, niet uit vermoedens.
Is veel minder beladen dan echte koppels dus nahquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet ik even ruzie maken met Chai?
En dit. Net een stel slechte acteurs dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.
Te laat, ben al begonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is veel minder beladen dan echte koppels dus nah
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeer lame idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Ik care niet genoeg om het te gaan vragen. Dus bijdeze is ons onderzoek beëindigt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
Nee weet ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?
zondequote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik ga dat niet allemaal lezen, wat een lap.
Geef gewoon samenvatting ofzo :squote:
Je leest maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
*kutlevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik heb een kut leven.
Spreek je gauw xxx
Nee. Weet niet eens wie of wat.quote:
Ik in Geraldine Kemperquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
Zou m'n penis in Gwen van Poorten steken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus nee lijkt me niet zo handig he
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het is nu toch echt officieel. Leuk
quote:
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Weet niet eens wie of wat.
Ahahahahaha shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag niet meer internetten van zijn begeleider
Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.quote:
Oh, aha.quote:
Waar blijft de excuses?quote:
Jeetje het begint vroeg tegenwoordigquote:Hoi hoi matties het is je boy Core
Vandaag in deze regenachtige kutdag heb ik een quarterlife crisis te pakken
Nee, daarom, ligt niet aan ons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.
Dus samenvatting gaarne.
Sorry 2NutZquote:
Vergeven.quote:
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, daarom, ligt niet aan ons.
Tja etsu hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, maar dan was Frass dus de eerste die het las en was Etsu gewoon later.
Etsu
Ja, klopt. Altijd die totoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.
Wat nouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij was de gene die zei dat ik jou wel dingen vertelde en hem niet. Lieg niet. ;s
Ohja, zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.
Ik mis jimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Buiten klb durf je wel grote bek te hebben heh?
Rustig maar, huurmoordenaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Beetje weinig rellen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In je wilde dromen misschien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat nouJe dmt me zowat dagelijks met nieuwtjes, doe niet alsof
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
hij noemt mij schijtluis dus hij heeft nog niks geleerd van zijn ban
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?
Jammer is dat hequote:
Jammer? Jammer?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeft
Ik vond wel vermakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer? Jammer?!
Zijn posts waren kort, dus ik las ze. Maar waren echt vermoeiende posts om te lezen hoor.
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.quote:
ben benieuwd 'ie het nog zo'n 'wauw' taart vind als z'n vader er overheen cummed omdat 'ie dat irl ook altijd doetquote:
nee gewoon omdat 'ie retard isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.
Is toch een grap?quote:
Jij vindt iedereen retardquote:
Nou, topmoederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is echt. Moeders wil even laten zien hoe goed ze bezig is met borstvoeding geven.
kom danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
lang niet iedereen
alleen die users die om de haverklap ape shit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |