Zo danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flauw hoor zo'n plaatje met deze TT.
Liefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel beter, dat gun ik die jongen wel.
Maar je zit op kantoor of ben je thuis aan het werkquote:
Maak je toch je eigen topic ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben het niet eens met TT
Ik zit op kantoor sinds half 10 gisterenochtend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je zit op kantoor of ben je thuis aan het werk
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak je toch je eigen topic ;s
Zal ik je opwarmen hihiquote:
Wow kutlevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor sinds half 10 gisterenochtend.
Waaromquote:
Spannendquote:
in 5 weken tijd, bizar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Die gaat een leuk tripje over de wereld maken.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
in 5 weken tijd, bizar.
Zit nu deze te kijken:
Zijn werkplek is ook echt wel gruwelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ook, en niet zo`n beetje ook. Zou ook wel de halve wereld over willen reizen
Zoals hij álles helemaal zelf heeft gebouwdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn werkplek is ook echt wel gruwelijk.
Hoe hou je het volquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat hou je op een forum waar je al 9 jaar actief bent he
ik beschouw mijzelf ook niet als een alcolist maar een gezelligheidsdrinker!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat hou je op een forum waar je al 9 jaar actief bent he
Daarom kom je hier natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
ik beschouw mijzelf ook niet als een alcolist maar een gezelligheidsdrinker!
alleen heb ik de pech dat ik vaak naar gezelligheid verlang
Eenzaam zijn, aandacht willen, gezellig met mensen willen/kunnen ouwehoeren. Die 3 dingen vatten het wel goed samen denk ik.quote:
Wat de fuck gastquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:42 schreef possetje het volgende:
brad wanneer had je voor laatst sex?
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eenzaam zijn, aandacht willen, gezellig met mensen willen/kunnen ouwehoeren. Die 3 dingen vatten het wel goed samen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |