Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.quote:
Oh, aha.quote:
Waar blijft de excuses?quote:
Jeetje het begint vroeg tegenwoordigquote:Hoi hoi matties het is je boy Core
Vandaag in deze regenachtige kutdag heb ik een quarterlife crisis te pakken
Nee, daarom, ligt niet aan ons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.
Dus samenvatting gaarne.
Sorry 2NutZquote:
Vergeven.quote:
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, daarom, ligt niet aan ons.
Tja etsu hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, maar dan was Frass dus de eerste die het las en was Etsu gewoon later.
Etsu
Ja, klopt. Altijd die totoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.
Wat nouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij was de gene die zei dat ik jou wel dingen vertelde en hem niet. Lieg niet. ;s
Ohja, zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.
Ik mis jimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Buiten klb durf je wel grote bek te hebben heh?
Rustig maar, huurmoordenaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Beetje weinig rellen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super! ik mis dat hier een beetje.
In je wilde dromen misschien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat nouJe dmt me zowat dagelijks met nieuwtjes, doe niet alsof
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
hij noemt mij schijtluis dus hij heeft nog niks geleerd van zijn ban
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?
Jammer is dat hequote:
Jammer? Jammer?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeft
Ik vond wel vermakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer? Jammer?!
Zijn posts waren kort, dus ik las ze. Maar waren echt vermoeiende posts om te lezen hoor.
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.quote:
ben benieuwd 'ie het nog zo'n 'wauw' taart vind als z'n vader er overheen cummed omdat 'ie dat irl ook altijd doetquote:
nee gewoon omdat 'ie retard isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.
Is toch een grap?quote:
Jij vindt iedereen retardquote:
Nou, topmoederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is echt. Moeders wil even laten zien hoe goed ze bezig is met borstvoeding geven.
kom danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
lang niet iedereen
alleen die users die om de haverklap ape shit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |