Dat moet Noel dan hebben verteld aan Frass. Ik was afgelopen week niet op FOK!. Vergeef je 't me?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo,
Waarom wist ik niet dat jij iets met Noel had en Frass wel?
Maar Noel was ook zelf op vakantie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat moet Noel dan hebben verteld aan Frass. Ik was afgelopen week niet op FOK!. Vergeef je 't me?
Haha, Chai lijkt op Jimmy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat verweet Jimmy mij net ook :s
Zijn jullie n koppeltje?
Misschien zat hij wel op FOK!. Of lult Frass maar wat in de hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar Noel was ook zelf op vakantie.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi cache als je ruzie hebt met je boi wil je dat dan hier uitvechten? alvast bedankt.
Super! ik mis dat hier een beetje.quote:
Wil gewoon cross-over fittie starten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat verweet Jimmy mij net ook :s
Zijn jullie n koppeltje?
Dat laatste lijkt mij zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien zat hij wel op FOK!. Of lult Frass maar wat in de hoop dat hij gelijk heeft.
Ik weet 't ook nie.
Moet ik even ruzie maken met Chai?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super! ik mis dat hier een beetje.
Ja mij ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij zeer waarschijnlijk
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet ik even ruzie maken met Chai?
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hemquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Zou de bron van Frass dan wel graag even willen weten. Ik trek alleen conclusies uit feiten, niet uit vermoedens.
Is veel minder beladen dan echte koppels dus nahquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet ik even ruzie maken met Chai?
En dit. Net een stel slechte acteurs dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet erg overtuigend door onze circlejerk.
Te laat, ben al begonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is veel minder beladen dan echte koppels dus nah
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeer lame idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Ik care niet genoeg om het te gaan vragen. Dus bijdeze is ons onderzoek beëindigt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
Nee weet ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?
zondequote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik ga dat niet allemaal lezen, wat een lap.
Geef gewoon samenvatting ofzo :squote:
Je leest maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
*kutlevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik heb een kut leven.
Spreek je gauw xxx
Nee. Weet niet eens wie of wat.quote:
Ik in Geraldine Kemperquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
Zou m'n penis in Gwen van Poorten steken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus nee lijkt me niet zo handig he
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het is nu toch echt officieel. Leuk
quote:
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Weet niet eens wie of wat.
Ahahahahaha shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag niet meer internetten van zijn begeleider
Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.quote:
Oh, aha.quote:
Waar blijft de excuses?quote:
Jeetje het begint vroeg tegenwoordigquote:Hoi hoi matties het is je boy Core
Vandaag in deze regenachtige kutdag heb ik een quarterlife crisis te pakken
Nee, daarom, ligt niet aan ons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.
Dus samenvatting gaarne.
Sorry 2NutZquote:
Vergeven.quote:
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, daarom, ligt niet aan ons.
Tja etsu hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, maar dan was Frass dus de eerste die het las en was Etsu gewoon later.
Etsu
Ja, klopt. Altijd die totoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nooit ligt er wat aan ons. Wij zijn vrouwen. Toto doet nu gewoon moeilijk.
Wat nouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij was de gene die zei dat ik jou wel dingen vertelde en hem niet. Lieg niet. ;s
Ohja, zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar gewoon een tof mens, niet alleen een lekker wijf.
Ik mis jimmyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Buiten klb durf je wel grote bek te hebben heh?
Rustig maar, huurmoordenaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Beetje weinig rellen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In je wilde dromen misschien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat nouJe dmt me zowat dagelijks met nieuwtjes, doe niet alsof
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
hij noemt mij schijtluis dus hij heeft nog niks geleerd van zijn ban
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan niet tegen mensen die het ene beweren maar achter schermen het andere doen
Banquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had deze fake fittie altijd met Germano. Waar is die dikzak?
Jammer is dat hequote:
Jammer? Jammer?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind wel jmmr dat ie klb ban heeft
Ik vond wel vermakelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer? Jammer?!
Zijn posts waren kort, dus ik las ze. Maar waren echt vermoeiende posts om te lezen hoor.
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.quote:
ben benieuwd 'ie het nog zo'n 'wauw' taart vind als z'n vader er overheen cummed omdat 'ie dat irl ook altijd doetquote:
nee gewoon omdat 'ie retard isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij postte door met een kloon ofzo dacht ik.
Is toch een grap?quote:
Jij vindt iedereen retardquote:
Nou, topmoederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is echt. Moeders wil even laten zien hoe goed ze bezig is met borstvoeding geven.
kom danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
[..]
lang niet iedereen
alleen die users die om de haverklap ape shit gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |