De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super! ik mis dat hier een beetje.
Zeer lame idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De FOK! koppels van tegenwoordig zijn veel te volwassen en discreet.
Ik care niet genoeg om het te gaan vragen. Dus bijdeze is ons onderzoek beëindigt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
Nee weet ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat wij een keer gingen neuken maar dat dat toen niet doorging?
zondequote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry ik ga dat niet allemaal lezen, wat een lap.
Geef gewoon samenvatting ofzo :squote:
Je leest maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
Lief dagboek,quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon samenvatting ofzo :s
*kutlevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik heb een kut leven.
Spreek je gauw xxx
Nee. Weet niet eens wie of wat.quote:
Ik in Geraldine Kemperquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
Zou m'n penis in Gwen van Poorten steken.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat moet je even aan hem vragen, ik heb besloten niet meer tegen Frass te praten want ik ben mad op hem
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus nee lijkt me niet zo handig he
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het is nu toch echt officieel. Leuk
quote:
Ik kan dat ook niet hoor, hele lange posts lezen die me eigenlijk niks interesseren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Weet niet eens wie of wat.
Ahahahahaha shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag niet meer internetten van zijn begeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |