soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ach, ik steel nooit, pleeg geen overvallen etc etc voor drugs. Met jointjes rapen doe ik niemand kwaad. En ik ben niet verslaafd, ik heb al meerdere keren bewezen in delta gewoon vrolijk door te gaan zonder drugs en dat deed ik buiten delta ook al altijd.
Dat ik jointjes van de grond net zo lekker vind smaken en er net zo goed high van word is waarom ik het doe. Gewoon handig want ik ben toch liever high dan nuchter. En ben er nog nooit ziek van geworden dus lekker boeiend
Ik loop als ik te lui ben om steeds jointjes te rapen ook gewoon stukjes voorbij waar nog een groot stukje aanzit. Het is alleen als ik zin heb om te zoeken en te bukken dat ik dit doe. En een speurtocht naar wiet is gewoon vermakelijk. Net zoiets als paaseieren zoeken en er 1 vinden als kind, zo'n gevoel geeft een stukje joint vinden een junk als mij
Wie weet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed uitgerust voor een nieuwe dag vol confrontaties met onbekenden dikke vrouwen op het internet?
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maar
Hoe kom jij zonder geld eigenlijk aan pep dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!
Charmander used fire to let Bob smoke.
Jointpiece is now smoked dead to the tip.
quote:
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
what's up ouwe, niet veel meer hier
beetje open deur, vind je niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
Omg Bob ik ga zo je wank filmpje Miss kijken
Nee maar ff serieus hoe kom je erop zulke dingen op internet te doen?
Beterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.
Waaromquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Daar zijn we hier toch voor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Wil ik ook wel eens heenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
Sinds wanneer ligt dat aan de kust van Spanje? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |