Heb maandag schoenen besteld, zouden dinsdag bezorgd worden. Nu zijn ze er nog niet en kreeg ik een mail met ¤10 tegoed voor mijn volgende bestellingquote:
Als je geen reactie behoeft dan is zo'n opmerking erg geschikt om geplaatst te worden op je tijdlijn van Facebook of in een ouderwets dagboekje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:40 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb niet gelezen of er al dan niet reactie was en dat intereseert met verder ook niet zo. Tevens is dit geen herhaling, slechts een nieuw feitje dat vermeld ik duidelijk. Is je bril vies ofzo?
Dus bek
Pfff ik herken het. Wat voor schoenen heb je besteld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb maandag schoenen besteld, zouden dinsdag bezorgd worden. Nu zijn ze er nog niet en kreeg ik een mail met ¤10 tegoed voor mijn volgende bestelling![]()
Kan ze ook niet meer annuleren.
Zo'n haat aan bedrijven die adverteren met binnen 24u bezorgd en het vervolgens alsnog een week duurt.
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen reactie behoeft dan is zo'n opmerking erg geschikt om geplaatst te worden op je tijdlijn van Facebook of in een ouderwets dagboekje.
Maar zowel jij als ik weten dat deze reactie niets meer is dan het proberen verbloemen van mislukte poging tot aandacht hoeren. Jij plempt namelijk een vaag 'feitje' neer in de hoop dat anderen semi-geïnteresseerd naar je saaie leven gaan vragen.
Als het echt zo interessant is dan kun je net zo goed het hele verhaal optekenen. Misschien dat er mensen daadwerkelijk reageren op je uitingen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit.
Ja pfoe die 5 seconden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
pls ga iemand anders vermoeien. Dit zeikerige poepverhaal ga ik niet lezen
Ach, ik steel nooit, pleeg geen overvallen etc etc voor drugs. Met jointjes rapen doe ik niemand kwaad. En ik ben niet verslaafd, ik heb al meerdere keren bewezen in delta gewoon vrolijk door te gaan zonder drugs en dat deed ik buiten delta ook al altijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of anderen je een verslaafde vinden. Dit soort gedrag komt alleen bij verslaafden voor. Ergo, je bent een verslaafde, doe met die informatie wat je wil. Het is geen puur waardeoordeel.
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm.. oke? Maar werklui hebben over het algemeen ook wel eens vakantie toch?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahaha
Zou deze jongen ook van kalende kruinen een steigerend stoplichtje krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:50 schreef Jesse98 het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben Jesse en ik ben 18 jaar oud. En ik wil jullie heel graag vertellen over een fetish dat ik heb sinds mijn kindertijd.
Het is pas sinds enkele weken dat ik hier durf over praten met de kindertelefoon, maar nog niet in het openbaar...
Kijk, ik heb een speciale voorliefde voor het hoofdhaar van andere jongens. Meer specifiek de kruin, waar het haar een cirkelvormige structuur aanneemt. Ik weet niet hoe dit komt, maar ik hou ervan, raak er opgewonden door, raak ik er door ontroerd, kortom ik vind het heel erg mooi. En dit al sinds ik kind was.
Mijn eerste herinnering is terug te dateren tot groep 4, waar ik in de klas het haar van andere jongens bestudeerde in de les. Ik heb namelijk droge krullen en was zó jaloers op de andere jongens dat ze wel mooi haar hadden. Toen viel die plaats op (al wist ik niet hoe dat noemde)., Ik begon er veel belang aan te hechten dat ik het kon zien. Sindsdien heb ik altijd de drang om er eens aan te komen bij een jongen. Ik heb het wel nog nooit mogen doen, en daar word ik erg triest van. Soms heb ik tijdens het ravotten al eens perrongeluk geroken aan het haar en ook dat maakte me opgewonden. Die pure geur van haar. Veel mensen vinden dit niet lekker ruiken, maar ik vind dat heel erg fijn ruiken. Maar aangezien ik weinig tot geen vrienden had, kon dit amper.
Het gaat echt om het beleven van dat haar met mijn zintuigen. Maar toch voornamelijk bekijken van dichtbij en ruiken. Het andere is misschien echt vreemd.
Wat ik ook leuk vind is als een jongen mij draagt en ik dan naar die plaats kan kijken en ook ruiken... Ik weet nog 1x dat we in het zwembad waren met de jongens van de klas in de lagere school. En ze waren aan het ravotten... Ze deden hanengevecht, ze zaten op elkaars schouders n op elkaars rug. Ik mocht niet meedoen. Dat deed me ook weer veel pijn. Die anderen konden aan het haar zitten van een jongen en ik niet.
Heb al veel pijnlijke momenten gehad. En ook veel verdriet dat ik het nooit kon doen zonder schaamte (ik heb het enkele keren al gedaan, maar dat was nogal stom) Zo zei ik in groep 7 dat een jongen van mijn klas eens bij mij mocht komen en dat ik zijn hoofd zou masseren. Dat is echt de enige keer dat mijn fetish ietwat ingewilligd werd, maar er waren mensen bij en het was schaamtelijk. Maar oke, sindsdien eigenlijk nooit meer ingewilligd...
Pff... ben ik nu raar? Of zijn er nog mensen met dergelijke fetish? Want ik vind nergens een plaats om erover te praten... "Het grote fetishforum" (Engelstalig), is afgesloten.
Want ik twijfel enorm over mijn geaardheid..., ik voel me niet homosexueel. Want ik voel me tot niets anders aangetrokken tot het mannelijke lichaam. Enkel het mannelijke haar.
En ja ik heb helemaal niets tegen homo's, maar ik zou het nogal jammer vinden dat ik een relatie zou moeten aangaan met een andere jongen, gewoon voor enkel de voorliefde voor het haar van een jongen. Want geen jongen wil erover praten, ik heb al eens subtiel gepolst, maar ze vinden het vies en vuil... PffEn ja, ik wil ook graag een vriendin en kinderen... maar deze fetish en de schaamte erover belemmeren mij wel in de zoektocht naar een vriendin. Mijn fetish zou zich na meer dan 11 jaar eens graag bevredigen, zonder schaamte en iemand erbij
Maarja, wie wil er dit nu toestaan uit mijn omgeving?? En hoe praat ik erover met andere jongens zonder ze me raar vinden?
Ik heb amper échte mannelijke vrienden (vonden me altijd raar)... ik wil het zo graag eens doen maar hoe en met wie. Ik zit met zoveel vragen en zou er wel uren over kunnen praten...
Alvast bedankt om dit te willen lezen,
met vriendelijke groeten,
Jesse
Net als Braddiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Wilde gewoon stoer doen. De waarheid is dat ik werkloos bij mijn ouders woon, en dat is niet echt een tof verhaal. Dus nee, geen vakantie, maar ook geen baan ahaha
Ik wil ook een fetisj hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Zou deze jongen ook van kalende kruinen een steigerend stoplichtje krijgen?
Deze jongen heeft meer passie in dit stukje tekst neergepend dan ik ooit voor iets gehad heb. Ben wel jaloers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Dit hokjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerVolgens mij is deze jongen gewoon bi maar uit het zich alleen nog maar in het aantrekkelijk vinden van haar. Denk doordat hij bang is voor zijn geaardheid.
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:20 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Aan het haar ruiken van een lekkere chick of gozerVolgens mij is deze jongen gewoon bi maar uit het zich alleen nog maar in het aantrekkelijk vinden van haar. Denk doordat hij bang is voor zijn geaardheid.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.
Geslachtsnicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, misschien is hij wel gewoon genderqueer.
OOOOOOOWH DAMNquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet bang voor gehaardheid.
Goed uitgerust voor een nieuwe dag vol confrontaties met onbekenden op het internet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
Heerlijk uitgeslapen.
Gepoept en nu tijd voor een peuk en koffie.
soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ach, ik steel nooit, pleeg geen overvallen etc etc voor drugs. Met jointjes rapen doe ik niemand kwaad. En ik ben niet verslaafd, ik heb al meerdere keren bewezen in delta gewoon vrolijk door te gaan zonder drugs en dat deed ik buiten delta ook al altijd.
Dat ik jointjes van de grond net zo lekker vind smaken en er net zo goed high van word is waarom ik het doe. Gewoon handig want ik ben toch liever high dan nuchter. En ben er nog nooit ziek van geworden dus lekker boeiend
Ik loop als ik te lui ben om steeds jointjes te rapen ook gewoon stukjes voorbij waar nog een groot stukje aanzit. Het is alleen als ik zin heb om te zoeken en te bukken dat ik dit doe. En een speurtocht naar wiet is gewoon vermakelijk. Net zoiets als paaseieren zoeken en er 1 vinden als kind, zo'n gevoel geeft een stukje joint vinden een junk als mij
Wie weet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed uitgerust voor een nieuwe dag vol confrontaties met onbekenden dikke vrouwen op het internet?
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
soort van pokemon go maar dan voor jointjes zeg maar
Hoe kom jij zonder geld eigenlijk aan pep dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik heb geen telefoon dus dat spel nog nooit gespeeld. Maar gotta catch 'm all! A wild jointpiece appeared on the ground!
Charmander used fire to let Bob smoke.
Jointpiece is now smoked dead to the tip.
quote:
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
what's up ouwe, niet veel meer hier
beetje open deur, vind je niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
Omg Bob ik ga zo je wank filmpje Miss kijken
Nee maar ff serieus hoe kom je erop zulke dingen op internet te doen?
Beterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Matip het volgende:
[..]
[..]
Klopt, weinig tijd meer om te FOK!ken.... Bijna vakantie nu, dus even ontspannen.
Waaromquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Daar zijn we hier toch voor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje open deur, vind je niet?
Wil ik ook wel eens heenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
Sinds wanneer ligt dat aan de kust van Spanje? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo
Hoe was het in Belgrado?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |