Dit was meer een visioenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.
verder?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef Zosk het volgende:
Bijna naar huis, over een paar uur weer verder.
nee dubbel glas hierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Sprak Braddie nadat hij een paar weken geleden nog 'moest oefenen met zijn ritme' omdat hij om 10 uur s'ochtends op zondag een keer ergens heen moest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Hij had toch een baan ergens?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
......quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
haha in Grunna zag ik laatst ook zo'n gast in de straat waar coffeeshop zit hele grond naspeuren op restjes, zag hem ook paar keer oppakkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha in Grunna zag ik laatst ook zo'n gast in de straat waar coffeeshop zit hele grond naspeuren op restjes, zag hem ook paar keer oppakken
Vertel over de inhoud of stfu en koop een dagboek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef -supergirl- het volgende:
WTF weer soortgelijke nachtmerrie
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertel over de inhoud of stfu en koop een dagboek.
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochIs niks mis mee. Een joint gedraaid van restjes die mensen achter laten smaakt even lekker en je wordt er net zo high van. Gratis. Terwijl ik anders zonder zit.
Soms vind ik zelfs een joint waar nog zo'n 1/4e of zelfs 1/3e aan zit..
Lieve mensen, die denken aan arme scaggers, die wel een gelukje als een groot stuk joint vinden kunnen gebruiken.![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit.
Hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja tochIs niks mis mee. Een joint gedraaid van restjes die mensen achter laten smaakt even lekker en je wordt er net zo high van. Gratis. Terwijl ik anders zonder zit.
Soms vind ik zelfs een joint waar nog zo'n 1/4e of zelfs 1/3e aan zit..
Lieve mensen, die denken aan arme scaggers, die wel een gelukje als een groot stuk joint vinden kunnen gebruiken.![]()
![]()
Ach, boeit mij niet wat mensen er van vinden. Ik scan de grond en raap stukjes op zonder schaamte voor de mensen op straat. Eventjes een rondje lopen buiten terwijl ik de grond snel scan op tipjes met nog wat eraan en ik heb alweer gratis een highquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je weet dat dit gedrag alleen onder verslaafden goed te praten is?
Ik heb niet gelezen of er al dan niet reactie was en dat intereseert met verder ook niet zo. Tevens is dit geen herhaling, slechts een nieuw feitje dat vermeld ik duidelijk. Is je bril vies ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.
Je werkt als zelfingenomen stoorzender.
Pewpewpewquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek supergirl. Als ee niemand positief op je eerste hersenscheet reageert hoef je het biet nogmaals te herhalen.
Ja en ik mag afgeven op onnozele dagboekshit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit is een openbare plek en ik mag typen wat ik wil.
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet naar een museum?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:49 schreef Crip het volgende:
Heb geen zin om naar de bieb te gaan vrdomme
nee gewoon altijd doorwerkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uhm.. oke? Maar werklui hebben over het algemeen ook wel eens vakantie toch?
Het gaat er ook niet om of anderen je een verslaafde vinden. Dit soort gedrag komt alleen bij verslaafden voor. Ergo, je bent een verslaafde, doe met die informatie wat je wil. Het is geen puur waardeoordeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:39 schreef goodtripbob het volgende:
Ach, boeit mij niet wat mensen er van vinden. Ik scan de grond en raap stukjes op zonder schaamte voor de mensen op straat. Eventjes een rondje lopen buiten terwijl ik de grond snel scan op tipjes met nog wat eraan en ik heb alweer gratis een high
Het is eigenlijk nog veel chiller ook om te zoeken naar stukjes die samen 1 joint zullen gaan vormen en dan lekker te kunnen smoken, dan zelf wiet hebben gekocht en dan gewoon draaien.
Er zit avontuur in het vinden van tipjes met een stuk vloei eraan maar die leeg zijn, blauwe rizla shagjes met filter die verdomd veel lijken op een joint en natuurlijk elke keer weer blij als er weer een stukje ligt met een goed stuk er nog aan.
Veel leuker dan gewoon rondlopen met een joint. Zo heb ik wat te doen tijdens het wandelen en krijg ik voor mijn speurwerk ook nog eens een gratis joint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |