Er zijn wel meer dingen niet om te lachen, maar die kan je weg lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, Braddie.
Zoals wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet om te lachen, maar die kan je weg lachen
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.quote:
En jij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.
Mijn deur staat altijd open, heb je trek?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey Zosk wist niet dat mensen nog tot zo laat kunnen komen wokken zeg.
Ik nog langer, waarom denk je dat ik alle FOK!sters seksueel intimideer zoals Niels dat ook doet?quote:
Dacht gewoon omdat het leuk is. :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik nog langer, waarom denk je dat ik alle FOK!sters seksueel intimideer zoals Niels dat ook doet?
Nee niet echt en als er geen aardappel bij zit is het te exotisch voor mij. :Squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn deur staat altijd open, heb je trek?
Oh en appelmoes zeker :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niet echt en als er geen aardappel bij zit is het te exotisch voor mij. :S
Ja of een perzikquote:
Hihi.quote:
Jawel is veel wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hihi.
Maar als je zo 2NutZ gaat zitten doen komt het werk nooit af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:02 schreef possetje het volgende:
zoals wham het zo treffend zong : als ik een andere hoek van de straat was ingelopen dan had ik je mischien nooit ontmoet!
Dus liefde/sex is ook een kwestie van geluk of pech hebbenIk wil altijd klikken op de geweldige liedjes die jij deelt maar ben altijd al muziek aan het luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
I give up, 3 weken terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lang geleden blijkt uit deze ontwijking.
Het is 4 uur 's nachts gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net m`n schuurtje helemaal verbouwdEen hoop anders neergezet i.v.m crosstrainer die dit weekend komt.
Ja lastig, waarom kun je niet slapen op dit tijdstip?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan niet slapen, kan ik net zo goed iets productiefs gaan doen
Verneukt ritme, dus ben niet moequote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja lastig, waarom kun je niet slapen op dit tijdstip?
Wat een leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verneukt ritme, dus ben niet moe
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.quote:
Ja dat begrijp ik maar dat heb je toch volledig zelf in de hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Netjes hoor, ga zo door jongen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:28 schreef possetje het volgende:
ik vind lekkerste 3 erin en 12 eruit!
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:21 schreef possetje het volgende:
je kan beter een rijke vrouw trouwen!
Dat is toch ook niet alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:27 schreef possetje het volgende:
[..]
dan kan je lekker veel vrij nemen en uitslapen!
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je trillend wakker wordt van een nachtmerrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |