abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164418200
Ha je kent het wel normaal klik je op een topic en dan heb je een vaststaand onderwerp , maar das niet het geval met deze, in dit topique kan je kiezen uit 5 onderwerpen om een geprek aan te gaan, chatten dus waarop je een reactie geeft op wat je voorgangers gezegd hebben!

Om een bepaald spelelement aan dit topic toe te voegen zijn de onderwerpen verborgen in spoilers ! Het leuke hieraan is het verrassings effect! En NOG leuker? Het is geheel gratis! Wat wil je nog meer?

Oke zijn we klaar ? Hier komen ze!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Oke regels zijn er niet echt behalve : Wat u niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet!

Nu kunnen we beginnen met ons chat gesprek! :)
pi_164418219
bradly zijn muziek _O_
pi_164418233
Pics van je buurmeisje
pi_164418334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef KoningPils het volgende:
bradly zijn muziek
bradly is best erg begaafd maar hij moet op een dag nog de juiste snaar een keer raken! nou ja hij is nog jong hey dus hij kan nog alle kanten op! :)
pi_164418759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 03:21 schreef KoningPils het volgende:
bradly zijn muziek _O_
Dankjewel _O_
pi_164419413
Ik ken Bradley's muziek niet, maar ik weet wel dat de man een FOK!-grootheid is. Een begrip! Eén van de Grote Vier. Je hebt Danny, Yvonne, tong80 en Bradley. Zoiets.
pi_164419958
Ik kies voor de buis van Eustachius, want daar ben ik intiem bekend mee.

Kijk nou wat een sexy ding, dat gat is echt ZO strak jongen.
pi_164420722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik kies voor de buis van Eustachius, want daar ben ik intiem bekend mee.

Kijk nou wat een sexy ding, dat gat is echt ZO strak jongen.
[ afbeelding ]
Vertel me meer.
pi_164420751
Wat zou Van Gelder lekkerder vinden: bier of rode wijn?
pi_164421126
Mijn buren van nu zijn niet bijzonder. Ik zie ze nauwelijks, en als dat toch gebeurt zeggen we elkaar goeiendag.

Vroeger! Vroegah! Toen woonde ik tussen 2 slettenbakjes. Och zo heerlijke wezentjes met geen mores. Ik zag ze nauwelijks en dat toch gebeurde zeiden we elkaar goeiendag.
pi_164421443
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:45 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Vertel me meer.
Als je je neus snuit in plaats van ophaalt, loop je het risico dat je het snot door de druk de buis van Eustachius injaagt, dus je snapt wat een vieze, vieze buis het is :9~
pi_164421497
Godverdommes geil verhaal. Sodetering. :9~.
pi_164421564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:34 schreef zovty het volgende:
Godverdommes geil verhaal. Sodetering. :9~.
En als je buis vol snot zit hoor je vrijwel niets meer, dus kun je de protesten van andere mensen ook niet meer horen.
Win win!
pi_164421658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:31 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Als je je neus snuit in plaats van ophaalt, loop je het risico dat je het snot door de druk de buis van Eustachius injaagt, dus je snapt wat een vieze, vieze buis het is :9~
Het lijkt wel een piemel
pi_164421673
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En als je buis vol snot zit hoor je vrijwel niets meer, dus kun je de protesten van andere mensen ook niet meer horen.
Win win!
Eén keer gehad. Was best ernstig
pi_164421752
quote:
9s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

Eén keer gehad. Was best ernstig
Ja, ik ook, daarom weet ik het ook.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:05:33 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164422160
mijn buurvrouw heeft weer een scharrel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_164422459
Mijn buurvrouw is een beer, en nog een alcoholist ook. Overlast every fucking day.
pi_164422505
Buurmeisjes _O_ :9~
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_164437609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 03:20 schreef possetje het volgende:
Ha je kent het wel normaal klik je op een topic en dan heb je een vaststaand onderwerp , maar das niet het geval met deze, in dit topique kan je kiezen uit 5 onderwerpen om een geprek aan te gaan, chatten dus waarop je een reactie geeft op wat je voorgangers gezegd hebben!

Om een bepaald spelelement aan dit topic toe te voegen zijn de onderwerpen verborgen in spoilers ! Het leuke hieraan is het verrassings effect! En NOG leuker? Het is geheel gratis! Wat wil je nog meer?

Oke zijn we klaar ? Hier komen ze!

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Oke regels zijn er niet echt behalve : Wat u niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet!

Nu kunnen we beginnen met ons chat gesprek! :)
Liever witte wijn.

Een huisje bij de zee lijkt me wel keigaaf! :Y

Ik heb liever m'n eigen muziek.

Mijn buren vind ik eerlijk gezegd niet zo boeiend.

Woonde tot een paar jaar geleden wel een leuke jongere vrouw schuin tegenover me, maar helaas woont daar nu iemand anders...ach ja...
pi_164437673
Mijn buurman is een moslim, hij drinkt nooit dus daarom nooit vrolijk maar altijd sikkeneurig,,,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')