Dit was meer een visioenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.
verder?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef Zosk het volgende:
Bijna naar huis, over een paar uur weer verder.
nee dubbel glas hierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Sprak Braddie nadat hij een paar weken geleden nog 'moest oefenen met zijn ritme' omdat hij om 10 uur s'ochtends op zondag een keer ergens heen moest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Hij had toch een baan ergens?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
......quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:50 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, nu zijn alle stukjes tip met nog een beetje joint eraan, op de grond, kletsnatAls het droog is kan ik tenminste chill gratis blowen van de straat als ik zonder geld zit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |