En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:21 schreef possetje het volgende:
je kan beter een rijke vrouw trouwen!
Dat is toch ook niet alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:27 schreef possetje het volgende:
[..]
dan kan je lekker veel vrij nemen en uitslapen!
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je trillend wakker wordt van een nachtmerrie
Dit was meer een visioenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit last van, herinner sowieso nooit een droom oid.
verder?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 06:25 schreef Zosk het volgende:
Bijna naar huis, over een paar uur weer verder.
nee dubbel glas hierquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:16 schreef -Phineas- het volgende:
Horen jullie het tikken van de druppels tegen de ruiten al![]()
Sprak Braddie nadat hij een paar weken geleden nog 'moest oefenen met zijn ritme' omdat hij om 10 uur s'ochtends op zondag een keer ergens heen moest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je zou het misschien anders verwachten bij iemand die werkloos is maar ik vind dit maar kut hoor.
Ik ben veel liever om een uur of 8-9 wakker en dat ik om een uur of 12-1 s'nachts ga slapen, dan dat ik om 4-5 uur s'nachts naar bed ga en er om 1-2 uur in de middag een keer uit kom en zo m`n halve dag al weg is..
Zet je wekker gewoon om 8 u. Dan slaap je vannacht wel voor 2 u.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daar ben ik ook mee bezig though
Eergisteren ging ik er uit om kwart over 2 ()
Heb mezelf vanochtend geforceerd er om half 1 uit te gaan
Vandaag half 12.
Moet te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |