Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.quote:
ben je boosquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHahhaaaaaahhhh hXDDDddd
Nee.
Ze zegt dat het handig is, niet het beste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.
Mag je er nu niet meer op? :squote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.
Heb met meerdere vrienden geprobeerd maar heeft nooit lang geduurd. Alleen is beste wat krachttraining betreft. Spotter is wel handig thoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.
Bedoel niet synchroon trainen of zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je gewoon alleen als het niet werkt of diegene niet kan, dat is toch je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb met meerdere vrienden geprobeerd maar heeft nooit lang geduurd. Alleen is beste wat krachttraining betreft. Spotter is wel handig tho
Meekijken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel niet synchroon trainen of zo.maar af en toe iemand die meekijkt.
komt ook door die buitelanders.quote:
Dat gebruikt mijn vriendin meestal ook als hoofdreden voor haar hoofdpijn. :squote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt ook door die buitelanders.kut IS. policor links heeft hier ook schuyld aan. en de overheid.
Dus je hebt iemand mee om te bekijken hoe je houding is?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Niet alles kan je zelf goed zien in de spiegel.
Mijne dat ze al tegen haar zin in gepakt is door asielzoekers.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gebruikt mijn vriendin meestal ook als hoofdreden voor haar hoofdpijn. :s
Ook wel lastig inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijne dat ze al tegen haar zin in gepakt is door asielzoekers.
Jammer, gaat mijn fantasie voor het fappen vanavond.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
Nou m'n anus is onberoerd gelaten hoor.
Morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
Daarom heet het fantasie hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer, gaat mijn fantasie voor het fappen vanavond.
nice hoor ik moet ook weer beginnen. na vakantie inshallahquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
GoedIk zie het zelf ook in de spiegel, maar ik ben er nog lang niet.
Straks laatste keer PT, dan krijg ik een schema van hem en kan ik zelf verder in Amerika.
het idee dat een fantasie waarheid zou kunnen zijn, hoe klein die kans dan ook, kan erg opwindend zijnquote:
Daar kun je sws op rekenenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:58 schreef Drug het volgende:
[..]
verwacht je dan weer fulltime hier in sc trouwens
Tot nu toe nog wel jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ah het is nu toch echt officieel. Leukquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus nee lijkt me niet zo handig he
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Cute hèquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het is nu toch echt officieel. Leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo lief dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah het is nu toch echt officieel. Leuk
Ja, ging snel ookquote:
O. Maar leuk man, nog een SC koppelquote:
wie dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
O. Maar leuk man, nog een SC koppel
noel en cachequote:
Hahaha moet jij zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe
en wie nog meer dan?
Fok koppels
Ken er nog wel een paarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe
en wie nog meer dan?
Fok koppels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |