6 packquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou wel een roeimachine willen. Lekker op zitten, hengeltje uitgooien.
gemakzucht hè, net zoals bij zoveel dingen waar je eigenlijk geen betaalde hulp voor hoeft in te hurenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om een schema te maken of te laten maken. een PT is echt niet nodig voor de kennis.
ja, die gasten ken ik ook, maar ik houd me liever bezig met andere zakenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een vriend van mij doet dat en die gast is echt tyfusbreed, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je jezelf inleest natuurlijk. als je denkt dat je gwn door ff abo te halen mooi lichaam krijgt zit je er ook naast natuurlijk
Goedquote:
Samen met iemand is wel handig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om een schema te maken of te laten maken. een PT is echt niet nodig voor de kennis.
Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.quote:
ben je boosquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHahhaaaaaahhhh hXDDDddd
Nee.
Ze zegt dat het handig is, niet het beste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Beste alleen, je eigen tempo en schema en ook niet de kans dat die ene een keer niet kan of geen zin heeft dat je dan ook niet gaat.
Mag je er nu niet meer op? :squote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.
Heb met meerdere vrienden geprobeerd maar heeft nooit lang geduurd. Alleen is beste wat krachttraining betreft. Spotter is wel handig thoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik deed het met mijn vriendin (hihi deed het, snapje?) en dat werkte wel heel goed.
Bedoel niet synchroon trainen of zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je gewoon alleen als het niet werkt of diegene niet kan, dat is toch je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb met meerdere vrienden geprobeerd maar heeft nooit lang geduurd. Alleen is beste wat krachttraining betreft. Spotter is wel handig tho
Meekijken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel niet synchroon trainen of zo.maar af en toe iemand die meekijkt.
komt ook door die buitelanders.quote:
Dat gebruikt mijn vriendin meestal ook als hoofdreden voor haar hoofdpijn. :squote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
komt ook door die buitelanders.kut IS. policor links heeft hier ook schuyld aan. en de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |