Gvdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:57 schreef Trollscience het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 22:42:56Nederland terugveroveren. [ afbeelding ] reageer retweet
_____
Genoeg mensen die een PT hebben. Je moet er alleen wel geld voor hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:54 schreef Chai het volgende:
Echt zooo Hollands, die aversie tegen een PT. Echt, like, omfg.
We zullen zien wat Pharkus hier van vindt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
vaststellen van feiten =/= schelden.
Die video is leuk ja.quote:
verwacht je dan weer fulltime hier in sc trouwensquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi
Ja als een god geleefd hoor. Om 16:45 lekker richting nl
lekker hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi
Ja als een god geleefd hoor. Om 16:45 lekker richting nl
Is dat een trolltwitter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:57 schreef Trollscience het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 22:42:56Nederland terugveroveren. [ afbeelding ] reageer retweet
_____
#triggeredquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zullen zien wat Pharkus hier van vindt.
Ik zou wel een roeimachine willen. Lekker op zitten, hengeltje uitgooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:57 schreef Drug het volgende:
Ik zou wel home trainer willen voor beetje cardio, kan ik die ook laten verstoffen net als m'n home gym
een vriend van mij doet dat en die gast is echt tyfusbreed, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je jezelf inleest natuurlijk. als je denkt dat je gwn door ff abo te halen mooi lichaam krijgt zit je er ook naast natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een PT hebben. Je moet er alleen wel geld voor hebben.
Ik vind het een goede investering ipv honderden euro's uitgeven aan een abo en geen steek verder komen.
het is zo makkelijk om een schema te maken of te laten maken. een PT is echt niet nodig voor de kennis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een vriend van mij doet dat en die gast is echt tyfusbreed, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je jezelf inleest natuurlijk. als je denkt dat je gwn door ff abo te halen mooi lichaam krijgt zit je er ook naast natuurlijk
6 packquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou wel een roeimachine willen. Lekker op zitten, hengeltje uitgooien.
gemakzucht hè, net zoals bij zoveel dingen waar je eigenlijk geen betaalde hulp voor hoeft in te hurenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om een schema te maken of te laten maken. een PT is echt niet nodig voor de kennis.
ja, die gasten ken ik ook, maar ik houd me liever bezig met andere zakenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een vriend van mij doet dat en die gast is echt tyfusbreed, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je jezelf inleest natuurlijk. als je denkt dat je gwn door ff abo te halen mooi lichaam krijgt zit je er ook naast natuurlijk
Goedquote:
Samen met iemand is wel handig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om een schema te maken of te laten maken. een PT is echt niet nodig voor de kennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |