abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164224067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In van Geel's ogen. Nou, dan zal het wel echt niets zijn he.
Wat die Flores niet heeft, heeft Vejinovic schijnbaar wel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164225764
Ik heb die Flores in z'n laatste wedstrijd zien voetballen via een livestream. Afgaande op die wedstrijd is het volkomen logisch dat Van Geel afziet van Flores.

Nu zegt één wedstrijd natuurlijk niet alles, maar daar maakte hij een zwakke indruk. Hij leek mij slechter dan Basacikoglu.

Al speelde Flores op een vreemde positie, de 10 positie, waar vandaan hij ook geregeld stelling mocht nemen rechtsbuiten of linksbuiten.

Hij heeft wel een goede traptechniek, corners en vrije trappen zijn behoorlijk goed (althans, in die wedstrijd), maar hij leed vrijwel continu balverlies en verloor ongeveer alle persoonlijke duels.

Verder was de wedstrijd van het niveau FC Oss - Telstar. Dus als je daar al niet uit kunt blinken dan kun je je afvragen of je een directe toegevoegde waarde kunt zijn of worden voor Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_164227090
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227121
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
BFF met GGMM
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:30:10 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164227209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
pi_164227280
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
Nooit definitief moeten verkopen ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
Vilhena is ook maar een domme draver met in ieder geval nog een schot op goal dat verder komt dan de dramatische klittebandballen van El Ahmadi.
pi_164227316
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vond het ook vreemd om weg te doen. Jaar later haal je er Vaginovic voor terug.
pi_164227437
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:03:14 #11
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164227802
Gaan we nou serieus om Vormer lopen janken? :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:27:57 #12
262211 hhh38
pi_164228346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
Denken dat Vormer niet beter is dan de spelers die we nu op het middenveld hebben staan :')
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:28:00 #13
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_164228348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
Begrijpelijk, zou ik ook gedaan hebben denkende aan mijn carriere.
pi_164228430
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
pi_164228440
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
pi_164228669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:50:07 #17
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228810
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:52:32 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem bij ons ligt op 10.
pi_164229645
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem ligt in de brede zin inderdaad bij gebrek aan creativiteit. Of dat een 10 is of twee andere spelers die dat compenseren maakt niet zoveel uit. Ten tijde van Pelle en Guidetti hadden we ook geen goede 10.
pi_164229685
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
Nee, omdat Vormer eigenlijk bijzonder compleet is en in de wedstrijden die hij speelde niet door het ijs zakte a la Vejinovic. Prima speler, vond ik toen ze hem aantrokken en ook toen hij bij Feyenoord speelde.
pi_164229764
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:36:08 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164231470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164233955
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
Het is dat je Berghuis al hebt, maar anders had ik Dirk gewoon op rechts gezet hoor. Karsdorp gaat er toch bijzonder vaak overheen, kan Dirk lekker naar binnen duiken en met de linksback mee hobbelen (of dat El Ahmadi die overpakt, die kan ook nog altijd bijzonder veel lopen).
pi_164233989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een hersenloos middenveld.. totaal geen inzicht
pi_164234521
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
Mikey kent de feiten. :Y
pi_164234572
die vormer kon er niks van joh halve wijf ook
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 23:55:46 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164235227
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Een beetje zoals de TT al aangeeft, een tussenjaartje :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164235550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende:
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
pi_164235631
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
In dit topic vonden ze Vormer een goede speler.
Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:04:30 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164236270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
:D
Oh.
pi_164236410
Dirk als rechtsback.
pi_164236455
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dirk als rechtsback.
linksback
pi_164236557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:22 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

linksback
Kan ook.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:15:22 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237772
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

En dan verliezen we weer 2 wedstrijden en dan komen we weer met verhuisdozen.

Het enige wat inconsequenter dan het spel van feyenoord is de Feyenoordaanhang.
Laffe huichelaar
pi_164237876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:29:00 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
Daarom.

Hoewel ik ook groningen uit lastig vind hoor, daar heb ik geen hoge verwachtingen van. Als je dat wint, wordt het wel een kutpot
Laffe huichelaar
pi_164238066
quote:

Het zijn er elk jaar weer veel.
pi_164238358
quote:

Inmiddels wel ziek van het zoveelste tussenjaartje. :')
pi_164238385
Eigenlijk laat deze selectie zien wat een slechte lichting doet met Feyenoord. Gaten die vallen zijn onder de Europees spelende clubs nog op te vullen met redelijke alternatieven. Wij betalen keer op keer de hoofdprijs voor net-niet spelers.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:18:10 #40
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164238399
quote:

Tony kan alleen goed de post bezorgen en moet gewoon lekker gaan banken.
pi_164238821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tony is zo ongeveer 3 seizoenen de miskende messias geweest van velen hier. Nu mag hij eindelijk spelen en blijkt het een ordinaire postbode te zijn. _O-
pi_164238888
quote:

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
pi_164238910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Beter dan wat er nu staat.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:57:40 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239087
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Beter dan wat er nu staat.
Dat is geen uitdaging.
pi_164239250
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:14:47 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
pi_164239364
quote:

[..]

Er moet wel voetbal in een ploeg zitten wil je de wedstrijden winnen waar de marathon rennen tactiek niet toepasbaar is. Helaas is dat met deze middenvelders onmogelijk.
pi_164239378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
pi_164239491
quote:

[..]

Ik zie ook wel kansen qua losse individuele kwaliteiten.. maar als ik dan terugdenk aan het voetbal van vorig jaar ;(
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:23:50 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
Dan zul je zien dat dat weinig uitmaakt en zijn kwaliteiten schromelijk worden overschat.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:27:10 #51
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164239547
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tony is zo ongeveer 3 seizoenen de miskende messias geweest van velen hier. Nu mag hij eindelijk spelen en blijkt het een ordinaire postbode te zijn. _O-
Jij vind hem een geweldenaar die als eerste op het bord wordt gezet voor het maken van de opstelling?
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:30:30 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164239597
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zelfs in de bekerfinale vond ik 'm slecht. Ik heb echt geen hoge pet op van die gozer. Misschien dat het iets lijkt omdat de alternatieve zo door en door verrot zijn....
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inmiddels wel ziek van het zoveelste tussenjaartje. :')
Tja. Het ligt ook gewoon aan de complete directie en organisatie. Maar dat mogen Happel Scrummie en ik niet blijven roepen. Dat doen we immers al sinds 2010. En wij zijn toch maar azijnzeikers *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik vind KEA meer een postbode. Met nog een waardeloos schot ook. By far de meest overrated speler bij Feyenoord.
4045
onlogisch
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:35:00 #53
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164239691
KEA in goede doen is gewoon nodig om de bal terug te pakken. Maar als dat lukt, moet hij 'm zo snel mogelijk af geven naar een creatieve medespeler. KEA in slechte doen heb je niks aan.
I love my mispoken words.
pi_164239781
Hoe lang gaan we nog met Gio door eigenlijk? Is het niet allang duidelijk dat hij er niet zo heel veel van kan en onze tactisch zwakste coach sinds, uh, heel lang?

Denk dat ze bij IJsselmeervogels nog verzorgder voetbal spelen.
Feyenoord Rotterdam
pi_164239973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zelfs in de bekerfinale vond ik 'm slecht. Ik heb echt geen hoge pet op van die gozer. Misschien dat het iets lijkt omdat de alternatieve zo door en door verrot zijn....

Was gewoon beslissend daar. Wat verwacht je nog meer van een buitenspeler in de Eredivisie? :?
pi_164240010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:27 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Jij vind hem een geweldenaar die als eerste op het bord wordt gezet voor het maken van de opstelling?
Nee, lees mijn post eens. :D
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:49:14 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164240011
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe lang gaan we nog met Gio door eigenlijk? Is het niet allang duidelijk dat hij er niet zo heel veel van kan en onze tactisch zwakste coach sinds, uh, heel lang?

Denk dat ze bij IJsselmeervogels nog verzorgder voetbal spelen.
Van Geel durft hem niet te ontslaan omdat hij dan zelf ook z'n spullen kan pakken. Helaas is er op dit moment niemand die ingrijpt. Gio had natuurlijk allang moeten worden ontslagen.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:59:26 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164240273
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was gewoon beslissend daar. Wat verwacht je nog meer van een buitenspeler in de Eredivisie? :?
Iemand die een bal kan raken.

Ja, hij maakte een goal, maar die keeper gaat daar alles behalve vrijuit. Hij ging er gewoon met mazzel in. En als je de hele bekerfinale bekijkt, was het een mager zesje van hem. Net als de rest van het seizoen. Ongeschikt voor Feyenoord dus.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:00:25 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164240302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Van Geel durft hem niet te ontslaan omdat hij dan zelf ook z'n spullen kan pakken. Helaas is er op dit moment niemand die ingrijpt. Gio had natuurlijk allang moeten worden ontslagen.
Na die reeks van 7 had ie gewoon de eer aan zichzelf moeten houden. Dat had ie al na 5 wedstrijden moeten doen.
4045
onlogisch
pi_164240454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Maar de manier waarop wij spelen, dat kan toch niet?

Bij b.b. letterlijk alles over de flanken spelen en maar ballen de 16 in blijven pompen en bij b.b.t. blijkt opeens het veld gigantisch lang te zijn omdat de verdediging niet normaal aansluit, waardoor het middenveld verzuipt en waardoor er tussen die twee linies een bizar groot gat op eigen helft ontstaat waar een tegenstander zo in kan dribbelen. :')

Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat er niet eens een aanval met fatsoenlijk positiespel van achteruit kan worden opgebouwd.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:09:00 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164240496
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Bij b.b. letterlijk alles over de flanken spelen en maar ballen de 16 in blijven pompen en bij b.b.t. blijkt opeens het veld gigantisch lang te zijn omdat de verdediging niet normaal aansluit, waardoor het middenveld verzuipt en waardoor er tussen die twee linies een bizar groot gat op eigen helft ontstaat waar een tegenstander zo in kan dribbelen. :')

Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat er niet eens een aanval met fatsoenlijk positiespel van achteruit kan worden opgebouwd.
Ik vrees dat dat niet alleen aan Gio ligt. Ik denk dat ook een andere trainer er bij deze spelers dat soort basale dingen nauwelijks in kan krijgen.

Het materiaal is namelijk nogal, hoe zeg je dat....gekneusd.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:12:43 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164240572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet alleen aan Gio ligt. Ik denk dat ook een andere trainer er bij deze spelers dat soort basale dingen nauwelijks in kan krijgen.

Het materiaal is namelijk nogal, hoe zeg je dat....gekneusd.
Leuk geprobeerd badder. Een (goede) trainer maakt erg veel uit. Onder Rutten speelden we goed tot eind januari. PEC kan leuk voetballen met minder materiaal. Het kan gewoon.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:13:27 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164240587
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Iedereen heeft afgelopen seizoen kunnen constateren dat Gio de kwaliteiten mist om de selectie houvast te geven. Desondanks (en dankzij Advocaat) zijn we 3e geworden en hebben de beker gewonnen. Gezien de begroting en de status van Feyenoord is dat een goed resultaat. Daarom mag hij nog een jaar aanmodderen.
Een ervaren trainer met visie en overtuigingskracht zou met deze selectie tegen de top 2 aan kunnen schurken. Onder Gio zullen we met AZ om de 3e plaats gaan strijden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:28:25 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164240905
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd badder. Een (goede) trainer maakt erg veel uit. Onder Rutten speelden we goed tot eind januari. PEC kan leuk voetballen met minder materiaal. Het kan gewoon.
Natuurlijk maakt een goede trainer wat uit. Maar je mag ook verwachten dat spelers met een bepaalde ervaring en leeftijd (en daar heeft Feyenoord er veel van) ook in het veld zelf er voor kunnen zorgen dat er aansluiting is tussen de linies.

Bovendien, Rutten een goede trainer noemen :')
pi_164240926
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie ook wel kansen qua losse individuele kwaliteiten.. maar als ik dan terugdenk aan het voetbal van vorig jaar ;(
Ja, en vorig jaar kon je het nog gooien op beginnende trainer, blabla, maar ondertussen heeft hij de selectie gewoon bij elkaar kunnen houden, en versterkingen kunnen krijgen, maar lijkt het spel voorlopig nog steeds nergens op. En het ergste vind ik dan persoonlijk nog, dat ze zelf zo tevreden lijken te zijn.

Als ze nog iets zouden zeggen van, "de patronen zitten er nog niet in (gooi het wellicht op dat het zo een andere spits is waar je als team aan moet wennen), maar we zijn momenteel blij met alle punten die we pakken, goed voetbal komt vanzelf wel", kun je nog wel twijfelen of het daadwerkelijk beter wordt, maar dan weten we in ieder geval dat zij hier, zoals bv de 2e helft tegen PSV, ook nog niet tevreden mee zijn.

Wie weet gaat het op korte termijn toch nog ergens op lijken. Ik vind wel dat ze tov dan vorig jaar iets sneller willen omschakelen, met snelle korte passjes en dan snel de diepte willen zoeken. Wie weet gaat het dan met Berghuis erbij, zodat je dan 2 vleugels bezet hebt, nog wel eens ergens op lijken. Maar persoonlijk vrees ik dat Gio een van de grootste problemen is van de huidige selectie, krijgt voorlopig gewoon niet het maximale uit de spelers.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:33:59 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164241017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wie weet gaat het op korte termijn toch nog ergens op lijken
wat denk je zelf ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_164241019
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt een goede trainer wat uit. Maar je mag ook verwachten dat spelers met een bepaalde ervaring en leeftijd (en daar heeft Feyenoord er veel van) ook in het veld zelf er voor kunnen zorgen dat er aansluiting is tussen de linies.

Fredssssjjjj had dezelde "rommel" anders aardig aan het voetballen.
het is dat hij nog niet doorheeft hoe hij dat een seizoen lang door zijn spelers kan laten doen..

het is een sukkel eerste klas maar onder Rutten was er in ieder geval een voetbal idee te zien..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:46:42 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164241287
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk laat deze selectie zien wat een slechte lichting doet met Feyenoord. Gaten die vallen zijn onder de Europees spelende clubs nog op te vullen met redelijke alternatieven. Wij betalen keer op keer de hoofdprijs voor net-niet spelers.
Wat dat aangaat mag het nog een wonder heten dat van Geel heeft zitten slapen en die Westerman nu in de ArenA zijn zakken vult.
Had niet misstaan in het lijstje gekochte top verdedigers van de laatste jaren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164241292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iemand die een bal kan raken.

Ja, hij maakte een goal, maar die keeper gaat daar alles behalve vrijuit. Hij ging er gewoon met mazzel in. En als je de hele bekerfinale bekijkt, was het een mager zesje van hem. Net als de rest van het seizoen. Ongeschikt voor Feyenoord dus.
Hij is beslissend in de bekerfinale, wat moet hij dan nog meer doen in die wedstrijd? Als hij nog in de vorm van 2010 was speelde hij niet (weer) in Nederland. Het kan zeker beter, maar Feyenoord mag zijn handjes dichtknijpen met Elia want veel beters gaan we de komende tijd niet krijgen op de linkerflank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2016 11:47:58 ]
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:48:02 #70
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164241305
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij is beslissend in de bekerfinale, wat moet hij dan nog meer doen? Als hij nog in de vorm van 2010 was speelde hij niet (weer) in Nederland. Het kan zeker beter, maar Feyenoord mag zijn handjes dichtknijpen met Elia want veel beters gaan we de komende tijd niet krijgen op de linkerflank.
Dat vind ik een hele droevige constatering.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164241330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:48 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele droevige constatering.
Dat is het ook. Maar onoligsch, de zelf benoemde realist, verwacht blijkbaar nog iets (veel) beters aan die kant te zien bij Feyenoord.
pi_164241421
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

wat denk je zelf ;)
Ik denk het niet :P
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:49:31 #73
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_164242540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Rutten mag qua persoon een flapdrol zijn die veel te onzeker en lief is (daar hekelde ik mij meer aan) maar hij kreeg Feyenoord wel goed aan het voetballen (op de laatste paar wedstrijden van datzelfde seizoen).
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:51:07 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164242570
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Rutten mag qua persoon een flapdrol zijn die veel te onzeker en lief is (daar hekelde ik mij meer aan) maar hij kreeg Feyenoord wel goed aan het voetballen (op de laatste paar wedstrijden van datzelfde seizoen).
Zeg maar gerust laatste half jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:53:07 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164242607
Eigenlijk was alleen AZ uit toen écht goed.
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:54:41 #76
35723 crew  GGMM
pi_164242626
Waarom een tussenjaar?

Ik zou gewoon vol voor de 3e plaats gaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164242637
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.
pi_164242659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.
1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...
BFF met GGMM
pi_164242713
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...
Excuus, je hebt gelijk. Tussen kut en kut is het soms lastig te zien wie nu de trainer is.
  Redactie Sport vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:04:41 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164242842
Wie zal er zondag op doel staan? Vond die Hansson toch niet een heel zekere indruk maken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164242884
Zondagmiddag weer kampioensverhalen _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:18:44 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243155
Berghuis is fit genoeg om 'minuten te kunnen maken' volgens Gio

Die wordt dus de 70e minuut ingebracht :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:22:41 #83
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164243224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:

'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'

Oh man.
pi_164243228
quote:

Tenzij we stiekem net scoren, dan spelen we goed genoeg en laat ie het staan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:23:29 #85
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164243238
quote:

Dit soort teksten inderdaad :') Pleurt hem gewoon lekker in de basis. En niet pas een paar minuten voor tijd, als het alweer te laat is ..
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:23:49 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243243
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'

Oh man.
Dat was vorig seizoen met Elia ook al zo belachelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:25:24 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164243275
Ik heb er echt geen zin in nog. Misschien dat het volgende week komt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164243388
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb er echt geen zin in nog. Misschien dat het volgende week komt.
mijn zin is in de afgelopen wedstrijden alweer helemaal weggenomen... word een erg lang seizoen...
hoop op een leuk buitenlands tripje...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:31:27 #89
262211 hhh38
pi_164243401
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg maar gerust laatste half jaar.
Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.
pi_164243431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.
Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.

Ik begrijp echt niet dat mensen roepen dat het vanaf toen nog prima was, want het was gewoon klote alleen qua resultaat was het nog redelijk. Voetballend gezien was het na PSV uit compleet dood. Daarbovenop kwam het contractverlenging gezanik, en toen dat officieel was ging het helemaal kut.
pi_164243434
quote:

Waarom altijd dat omslachtige gelul.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:36:52 #92
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164243503
Wat een negativiteit hier weer, na 1 wedstrijd(helft). Bah.
Zijn jullie serieus?
pi_164243537
Het zal best wennen zijn voor Berghuis om in een team te spelen waar geen enkele lijn in zit.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:23 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243569
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:36 schreef Sejt het volgende:
Wat een negativiteit hier weer, na 1 wedstrijd(helft). Bah.
Zijn jullie serieus?
Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:28 #95
262211 hhh38
pi_164243570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.

Ik begrijp echt niet dat mensen roepen dat het vanaf toen nog prima was, want het was gewoon klote alleen qua resultaat was het nog redelijk. Voetballend gezien was het na PSV uit compleet dood. Daarbovenop kwam het contractverlenging gezanik, en toen dat officieel was ging het helemaal kut.
Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gio :')
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:59 #96
35723 crew  GGMM
pi_164243589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zal best wennen zijn voor Berghuis om in een team te spelen waar geen enkele lijn in zit.
:D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:41:40 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gio :')
AZ uit was echt een geweldige pot zelfs. Toen dacht ik voor het eerst: verrek, er zit écht voetbal in, dit kan wat worden. Helaas...
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:47:35 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164243708
@iwanvanduren Van Bronckhorst: 'Te vroeg voor basisplaats Berghuis.' #Feyenoord
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:47:58 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243713
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Slobeend het volgende:
_O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:48:40 #100
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164243728
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?
Erg zwart - wit, niet?
Er zit ook wat tussen zoveel negativiteit en gebral over kampioenschap.

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
pi_164243793
Wel tof dat we straks 4 keepers op de bank hebben na de winterstop. KNVB nieuwe regel genot _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:53:47 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164243813
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:55:04 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243835
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
pi_164243912
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:59:44 #105
262211 hhh38
pi_164243925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
Dus jij denkt dat we niet meer dan 63 punten gaan halen? Er kunnen best nog een paar puntjes extra gehaald worden en bij een complete meltdown van Ajax kan dat nog wel een 2e plaats opleveren.

Bovendien spelen we ook nog Europees, dat kan nog wel een beetje extra spanning opleveren.
pi_164243958
We worden gewoon kampioen _O_
pi_164243976
Bovendien:

quote:
"Lucas Woudenberg krijgt nu zijn kans. Het is aan hem om die te pakken," aldus Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie geciteerd door Dennis van Eersel van RTV Rijnmond.
Dat kan niet meer mis gaan _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:02:53 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GIOGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:04:38 #109
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
Dit bedoel ik dus. Jullie concluderen na 1 wedstrijd dat er geen stapjes gemaakt gaan worden komend seizoen. Meer hoef ik niet te zeggen, jullie zijn slim genoeg om deze trend zelf te doorbreken, toch?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:07:10 #110
268260 Dr.Mikey
pi_164244078
quote:
Bovendien:

[..]

_O_
R.I.P DTS.
pi_164244114
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Sejt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit bedoel ik dus. Jullie concluderen na 1 wedstrijd dat er geen stapjes gemaakt gaan worden komend seizoen. Meer hoef ik niet te zeggen, jullie zijn slim genoeg om deze trend zelf te doorbreken, toch?
Als het voetbal de eerste wedstrijd die er toe doet dit seizoen meteen weer hetzelfde gedachteloze werkvoetbal gebaseerd op louter toeval laat zien wat wij het hele vorige seizoen onder Gio hebben moeten aanschouwen, en men bij Feyenoord zelf bovendien erg tevreden lijkt met zichzelf en de speelwijze, dan is de verwachting dat ze dit seizoen op dezelfde voet verdergaan niet zo ver gezocht hé?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:18:36 #112
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het voetbal de eerste wedstrijd die er toe doet dit seizoen meteen weer hetzelfde gedachteloze werkvoetbal gebaseerd op louter toeval laat zien wat wij het hele vorige seizoen onder Gio hebben moeten aanschouwen, en men bij Feyenoord zelf bovendien erg tevreden lijkt met zichzelf en de speelwijze, dan is de verwachting dat ze dit seizoen op dezelfde voet verdergaan niet zo ver gezocht hé?
Ik lees veel aannames met negatieve nadruk op dingen. Het glas is wel erg half leeg.

Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar ik ga er liever van uit dat Gio en alle spelers daadwerkelijk wat beter gaan worden komend seizoen - zoals de gemiddelde mens zich ontwikkelt.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:21:58 #113
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244390
quote:
Bovendien:

[..]

Kijk, de eerste stappen worden al gemaakt. ^O^ Nu aan Lucas om de kans te pakken!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:28:43 #114
262211 hhh38
pi_164244552
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Kijk, de eerste stappen worden al gemaakt. ^O^ Nu aan Lucas om de kans te pakken!
Dit is natuurlijk gewoon vanwege een lichte blessure van Nelom.

Desalniettemin, hopelijk grijpt ie z'n kans en geeft ie 3 assists _O_
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:31:52 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164244629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat we niet meer dan 63 punten gaan halen? Er kunnen best nog een paar puntjes extra gehaald worden en bij een complete meltdown van Ajax kan dat nog wel een 2e plaats opleveren.

Bovendien spelen we ook nog Europees, dat kan nog wel een beetje extra spanning opleveren.
Ik denk dat de 3e plaats nog lastig wordt, dat de beker niet nog eens gewonnen wordt en dat Europoees overwinteren een hele opgave zal zijn maar misschien lukt bij een gunstige loting.

Maar prima als jij het positiever inziet hoor. Ik zou alleen niet weten op basis waarvan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:32:48 #116
262211 hhh38
pi_164244656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat de 3e plaats nog lastig wordt, dat de beker niet nog eens gewonnen wordt en dat Europoees overwinteren een hele opgave zal zijn.

Maar prima als jij het positiever inziet hoor. Ik zou alleen niet weten op basis waarvan.
Op basis van een betere selectie dan vorig jaar en dezelfde trainer? De concurrentie is niet sterker geworden, dus ik weet niet waarom het slechter zou gaan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:41:12 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164244854
Van Bronckhorst houdt keuze eerste keeper geheim http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-keeper-geheim.html

#mysterie #giodingen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:43:02 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164244886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op basis van een betere selectie dan vorig jaar en dezelfde trainer? De concurrentie is niet sterker geworden, dus ik weet niet waarom het slechter zou gaan.
Met zo'n beker moet je een beetje geluk hebben. Ook qua loting. De kans dat je die niet wint is een stuk groter dan dat je 'm wél wint. Toch?

De 3e plaats: is haalbaar, maar ik denk dat AZ het weer heel goed gaat doen en dat die plek niet zonder meer voor Feyenoord is.

Ajax en psv zijn nog steeds de betere ploegen schat ik in, en gaan plek 1 en 2 verdelen.
Ajax gaat wat potten verliezen, maar met de speelwijze van Bosz ook regelmatig met grote cijfers winnen. Makkelijker winnen dan Feyenoord.

En dezelfde trainer.. iIk heb geen enkel vertrouwen in de trainer Van Bronckhorst. Aardige kerel hoor, maar het is geen goede hoofdcoach.
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:44:04 #119
35723 crew  GGMM
pi_164244900
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst houdt keuze eerste keeper geheim http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-keeper-geheim.html

#mysterie #giodingen
Slim, nu verkeert jullie eerste tegenstander in totale onzekerheid.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:45:23 #120
262211 hhh38
pi_164244931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Met zo'n beker moet je een beetje geluk hebben. Ook qua loting. De kans dat je die niet wint is een stuk groter dan dat je 'm wél wint. Toch?

De 3e plaats: is haalbaar, maar ik denk dat AZ het weer heel goed gaat doen en dat die plek niet zonder meer voor Feyenoord is.

Ajax en psv zijn nog steeds de betere ploegen schat ik in, en gaan plek 1 en 2 verdelen.
Ajax gaat wat potten verliezen, maar met de speelwijze van Bosz ook regelmatig met grote cijfers winnen. Makkelijker winnen dan Feyenoord.

En dezelfde trainer.. iIk heb geen enkel vertrouwen in de trainer Van Bronckhorst. Aardige kerel hoor, maar het is geen goede hoofdcoach.
De beker nog een keer winner zal lastig worden inderdaad. Maar in de competitie waren we vorig jaar best wel waardeloos en we werden alsnog 3e, kan me niet voorstellen dat dat dit seizoen niet weer lukt.

Niet dat 3e worden iets is om gelukkig van te worden, dus het zal weer van de beker en wellicht overwintering in Europa moeten komen.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:50:36 #121
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164245054
quote:

#mysterie #giodingen
Serieus, waar slaat dit op? Een tactiek geheim houden, oké. Maar je keeper? Mag toch hopen dat Jones gewoon keept.
pi_164245099
quote:

#mysterie #giodingen
Kuyt natuurlijk.
pi_164246029
Gudde (en Gudde) en Van Geel zijn niet meer welkom in Duitsland. WIJ TEGEN IEDEREEN!

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:37:25 #124
268260 Dr.Mikey
pi_164246045
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:36 schreef nostra het volgende:
Gudde (en Gudde) en Van Geel zijn niet meer welkom in Duitsland. WIJ TEGEN IEDEREEN!

[ afbeelding ]
Wat een mongolen beter treed de politie gewoon goed op.
R.I.P DTS.
pi_164246129
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Slim, nu verkeert jullie eerste tegenstander in totale onzekerheid.
Echt he :D _O-
pi_164246264
Wat een stiekemerd, die Gio.
pi_164246366

Voor de liefhebbers (en dat zijn er hier bijzonder veel).
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:01:26 #128
262211 hhh38
pi_164246518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:

Laat me raden:

- Hij is blij dat het seizoen gaat beginnen.
- Hij is tevreden met de kwaliteit van de selectie
- Hij is blij dat Berghuis is gekomen
- Er hoeft niet per se nog een speler bij, maar er wordt altijd gekeken naar eventuele versterkingen
- Hij gaat voor een goede klassering
- Groningen is een lastige tegenstander
pi_164246538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Laat me raden:

- Hij is blij dat het seizoen gaat beginnen.
- Hij is tevreden met de kwaliteit van de selectie
- Hij is blij dat Berghuis is gekomen
- Er hoeft niet per se nog een speler bij, maar er wordt altijd gekeken naar eventuele versterkingen
- Hij gaat voor een goede klassering
- Groningen is een lastige tegenstander
Bijna.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:02:28 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164246544
#exitgio
Elite
Tegen TTIP
pi_164247026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef Happel het volgende:
#exitgio
Dat is toch geen man die spelers kan inspireren om het uiterste uit zichzelf te halen, als je dat zo daar ziet zitten.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 17:01:28 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164247533
En jawel:

quote:
Berghuis begint tegen FC Groningen op de bank

Steven Berghuis staat zondag nog niet in de basisformatie van Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. ,,Hij heeft vrijwel de hele voorbereiding bij Watford meegedaan, maar heeft ook tijd nodig om te wennen aan onze spelers en manier van spelen'', vertelde trainer Giovanni van Bronckhorst vrijdag.

,,Maar dat hij beschikbaar is, dat is duidelijk'', doelde de oefenmeester op een mogelijke invalbeurt in de Euroborg.

Van Bronckhorst weet nog niet of hij een beroep kan doen op Miquel Nelom. De linksback sloeg vrijdag de groepstraining over. Van Bronckhorst heeft met Lucas Woudenberg een vervanger voor Nelom voor handen. Feyenoord mist tegen FC Groningen de geblesseerde Sven van Beek, Kenneth Vermeer en Warner Hahn, die inmiddels de training hervat heeft.
pi_164247539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat is toch geen man die spelers kan inspireren om het uiterste uit zichzelf te halen, als je dat zo daar ziet zitten.
Ik heb een stukje van die Legioen DVD gezien en daarop staat een stukje van een toespraak van Gio naar de spelers, na het winnen van de beker.

Echt zo'n zouteloze, nietszeggende toespraak vol open deuren en clichés. Echt precies zoals hij altijd voor de camera is. Maar na het winnen van de beker verwacht je toch iets meer enthousiasme of motivatie. :')

Als hij zich altijd zo uitlaat tegenover de spelersgroep is dan wordt zo'n trainer door de spelersgroep op een gegeven moment toch ook niet meer serieus genomen? Laat staan dat je als speler iets opsteekt van zo'n trainer die zich uitdrukt in algemeenheden, open deuren en zo vlak is als de voorkant van m'n schoonmoeder.

Wat ik verder van de trainingen zie wordt er ook niet bijster hard of op het scherpst van de snede getraind. Maar dat zal wel de Verheijen-methode zijn ofzo.

Nee, ik ben niet bijster positief over Gio. :P

Leuk zo'n clubicoon, maar we zagen het ook bij Mario, een clubicoon is niet meteen een goede trainer. Wellicht werkt het aanstellen van een clubicoon op zo'n belangrijke positie zelfs in je nadeel (teveel krediet).
pi_164247688
Gelukkig hebben we de beste voorhoede van NL...
pi_164247738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb een stukje van die Legioen DVD gezien en daarop staat een stukje van een toespraak van Gio naar de spelers, na het winnen van de beker.

Echt zo'n zouteloze, nietszeggende toespraak vol open deuren en clichés. Echt precies zoals hij altijd voor de camera is. Maar na het winnen van de beker verwacht je toch iets meer enthousiasme of motivatie. :')

Als hij zich altijd zo uitlaat tegenover de spelersgroep is dan wordt zo'n trainer door de spelersgroep op een gegeven moment toch ook niet meer serieus genomen? Laat staan dat je als speler iets opsteekt van zo'n trainer die zich uitdrukt in algemeenheden, open deuren en zo vlak is als de voorkant van m'n schoonmoeder.

Wat ik verder van de trainingen zie wordt er ook niet bijster hard of op het scherpst van de snede getraind. Maar dat zal wel de Verheijen-methode zijn ofzo.

Leuk zo'n clubicoon, maar we zagen het ook bij Mario, een clubicoon is niet meteen een goede trainer. Wellicht werkt het aanstellen van een clubicoon op zo'n belangrijke positie zelfs in je nadeel (teveel krediet).
Het is ook weer lekker des Feyenoords. Het moet vooral allemaal lekker nostalgisch blijven, met kinderen van de club. Liever de sfeer behouden dan weer een prijs pakken. Op een gegeven moment is het geen toeval meer. Wil je weer eens structureel meedraaien dan moet Feyenoord af van de loser-mentaliteit en elkaar eens de tent uit durven vechten ten bate van de toekomst van de club.
pi_164247809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig hebben we de beste voorhoede van NL...
Dat jij nou van mening bent dat we schijnbaar zo'n dramatische voorhoede hebben... :')

Beetje flauw om mij daar continu op aan te spreken. Elia presteerde aan het einde van afgelopen seizoen gewoon heel goed - voor Eredivisiebegrippen. Als hij die vorm vasthoudt dan gaat hij komend seizoen gewoon 8 a 10 doelpunten maken en evenveel assists afleveren.

Jorgensen is afwachten natuurlijk, maar hij is sowieso een beter meevoetballende spits dan Kramer, en ik verwacht dat hij minimaal even veel moet kunnen scoren dan Kramer, dus ik verwacht sowieso een doelpunt of 15 van hem. Dat lijkt me toch niet zo heel onrealistisch?

Berghuis in de vorm die hij liet zien bij het Nederlands elftal moet in de Eredivisie ook echt wel kunnen uitblinken. Die komt ook wel tot een assist of 8 en evenveel doelpunten.

Al moet ik er wel bij zeggen dat onze aanvalslinie uiteraard afhankelijk is van de spelers achter hen, en met ons middenveld zullen ze helaas niet het maximale eruit halen.
pi_164248668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat jij nou van mening bent dat we schijnbaar zo'n dramatische voorhoede hebben... :')
Dat heb ik niet gezegd :).

quote:
Beetje flauw om mij daar continu op aan te spreken. Elia presteerde aan het einde van afgelopen seizoen gewoon heel goed - voor Eredivisiebegrippen. Als hij die vorm vasthoudt dan gaat hij komend seizoen gewoon 8 a 10 doelpunten maken en evenveel assists afleveren.
Heel goed? Een kinderhand is schijnbaar snel gevuld..

quote:
Jorgensen is afwachten natuurlijk, maar hij is sowieso een beter meevoetballende spits dan Kramer, en ik verwacht dat hij minimaal even veel moet kunnen scoren dan Kramer, dus ik verwacht sowieso een doelpunt of 15 van hem. Dat lijkt me toch niet zo heel onrealistisch?
Nee, totaal niet onrealistisch, ik verwacht 20+ goals van hem.

quote:
Berghuis in de vorm die hij liet zien bij het Nederlands elftal moet in de Eredivisie ook echt wel kunnen uitblinken. Die komt ook wel tot een assist of 8 en evenveel doelpunten.
We gaan het zien.

quote:
Al moet ik er wel bij zeggen dat onze aanvalslinie uiteraard afhankelijk is van de spelers achter hen, en met ons middenveld zullen ze helaas niet het maximale eruit halen.
Uiteraard ligt het aan de linie erachter.

Maar goed, 10 + 15 + 8 = 33. Vorig jaar had de nummer 1, met de beste aanvalslinie van Nederland, 92 goals. Zegt genoeg toch?

Misschien moet je eens erover nadenken of het toch niet zo aan de trainer ligt, maar wat meer aan de kwaliteit van de spelers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2016 18:21:24 ]
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 18:24:55 #138
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164248717
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:

Berghuis is een speler met specifieke kwaliteiten.
pi_164249762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 18:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd :).

[..]

Heel goed? Een kinderhand is schijnbaar snel gevuld..
Aan het einde van het seizoen had hij gewoon een goede vorm ja. Over het gehele seizoen gezien was hij natuurlijk ontzettend wisselvallig en ronduit matig te noemen.

quote:
Nee, totaal niet onrealistisch, ik verwacht 20+ goals van hem.
Dat lijkt mij dan weer vrij optimistisch. :P

quote:
Uiteraard ligt het aan de linie erachter.

Maar goed, 10 + 15 + 8 = 33. Vorig jaar had de nummer 1, met de beste aanvalslinie van Nederland, 92 goals. Zegt genoeg toch?

Misschien moet je eens erover nadenken of het toch niet zo aan de trainer ligt, maar wat meer aan de kwaliteit van de spelers.
Die doelpunten bij PSV kwamen natuurlijk niet alleen van aanvallers. Al hebben ze met De Jong natuurlijk wel een topscorer in huis.

Maar qua vleugelaanvallers ben ik nog steeds van mening dat Feyenoord betere spelers op links- en rechtsbuiten heeft staan dan wat PSV daar heeft lopen.

Maar bij PSV scoort met name het middenveld (en ook verdedigers trouwens) heel goed. Daar waar er bij Feyenoord totaal geen scorend vermogen is buiten de aanvallers om.

Dus uiteraard is het spelersmateriaal bij Feyenoord by far niet zo goed als bij PSV (en Ajax) maar met deze selectie zou een goede trainer er echt wel meer uit kunnen halen dan Van Bronckhorst tot nu toe doet.
pi_164249871
@ Scrummie:

Was jij dat nou trouwens, die had geïnformeerd hoe het ervoor stond met de onderhandelingen tussen FOX sports en KPN?

Er gaan geruchten dat Fox Sports vanaf morgen-avond 18.00 uur op zwart gaat voor KPN klanten, al zijn ze nog wel in onderhandeling...

Dat wordt voor mij zoeken naar alternatieven ben ik bang.
pi_164250182
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Scrummie:

Was jij dat nou trouwens, die had geïnformeerd hoe het ervoor stond met de onderhandelingen tussen FOX sports en KPN?

Er gaan geruchten dat Fox Sports vanaf morgen-avond 18.00 uur op zwart gaat voor KPN klanten, al zijn ze nog wel in onderhandeling...

Dat wordt voor mij zoeken naar alternatieven ben ik bang.
Ja, maar niet KPN maar mijn eigen provider (Fiber), zojuist nog eens gedaan maar die wisten nog steeds niets meer.
pi_164250193
quote:
Vanaf zaterdagavond 18:00 is Fox Sports niet meer beschikbaar voor abonnees van KPN.

'We zijn er niet voor de start van de eredivisie uitgekomen, begint FOX-baas Frank Rutten. 'Omdat we de voetballiefhebber niet de dupe willen laten worden, zenden we vanavond nog uit. Maar dit weekend mag KPN ons niet meer uitzenden.' Mocht KPN dit tóch doen, volgen er juridische maatregelen, aldus Rutten. 'Maar ik neem aan dat KPN zich aan de wet houdt.'

'We zijn de afgelopen week nog gewoon te zien geweest, maar KPN blijft bij het oude voorstel. Daarbij was wel sprake van enige stijging in tarieven, maar niet voldoende. In het verleden zijn we wel eens dichter bij elkaar gekomen.'

Update: Berichtgeving is voorbarig. KPN laat weten een voorstel te hebben ontvangen en hebben tot morgen 18.00 uur de tijd om te reageren.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 19:51:56 #143
268260 Dr.Mikey
pi_164250264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik merkte ook dat ik een beetje gio moe begin te worden en denk hadden we Fraser maar .
Terwijl als persoon blijft Gio natuurlijk een geweldige held.
R.I.P DTS.
pi_164250275
Zo meteen trappen Anassgod (en Verdonk) de eredivisie af.
pi_164250341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 19:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat KPN zich niet laat chanteren en Fox sports morgenavond dus gewoon op zwart gaat.

Benieuwd waar het conflict nu echt over gaat en of ze er überhaupt nog uit gaan komen. Opmerkelijk is namelijk dat Fox sports zelf op hun site communiceert dat het conflict 'm niet zit in een eis dat Fox sports in het basispakket wil worden opgenomen.
pi_164250463
Kan me nog dat gejank om Sleegers herinneren van vorig jaar. Ik heb hem nog geen seconde gemist. Denk dat Achabar ook zo'n verhaal gaat worden.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_164250469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou van Gastel toch een betere keuze zijn geweest tussen die twee?
Ik denk persoonlijk van wel, maar ik heb geen zicht op zijn kennis.
pi_164251893
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me nog dat gejank om Sleegers herinneren van vorig jaar. Ik heb hem nog geen seconde gemist. Denk dat Achabar ook zo'n verhaal gaat worden.
Ananasgenot heeft alweer zijn eerste (zeer goede) assist op zijn naam geschreven.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 23:33:21 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164255572
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ananasgenot heeft alweer zijn eerste (zeer goede) assist op zijn naam geschreven.
En had de 0-2 wel mogen, eigenlijk moetern maken.
Maar de assist was mooi ja.
pi_164257583
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Net even de samenvatting gekeken, maar je zag ook twee keer dat hij enorm snelheid tekort kwam in een aanval, waardoor de hele kans verkeken was. Fraaie assist dat zeker, maar het blijft toch een beetje de opgewaardeerde straatvoetballer.
Van alles is weer waardeloos.
pi_164257773
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 23:33 schreef Gert het volgende:

[..]

En had de 0-2 wel mogen, eigenlijk moetern maken.
Maar de assist was mooi ja.
Hij had ook een moment waarop hij alleen op de keeper afkon maar zich nog net van de bal liet afzetten door een verdediger die hem had weten bij te halen. Was ook een matig momentje van hem vond ik.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 01:08:01 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164258376
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij had ook een moment waarop hij alleen op de keeper afkon maar zich nog net van de bal liet afzetten door een verdediger die hem had weten bij te halen. Was ook een matig momentje van hem vond ik.
dat was haast een jhon van de burgerkingetje. ;)
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 02:20:37 #153
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164260377
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 01:08 schreef Gert het volgende:

[..]

dat was haast een jhon van de burgerkingetje. ;)
Ik dacht direct hetzelfde.
pi_164262741
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Oldground het volgende:

[..]

Net even de samenvatting gekeken, maar je zag ook twee keer dat hij enorm snelheid tekort kwam in een aanval, waardoor de hele kans verkeken was. Fraaie assist dat zeker, maar het blijft toch een beetje de opgewaardeerde straatvoetballer.
Tuurlijk komt hij snelheid tekort, dat is de reden dat mensen aan hem twijfelen en de reden dat hij niet bij een counterploeg past. Als hij die snelheid wel had gehad stond hij nu bij ons in de basis.
pi_164264140
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 06:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tuurlijk komt hij snelheid tekort, dat is de reden dat mensen aan hem twijfelen en de reden dat hij niet bij een counterploeg past. Als hij die snelheid wel had gehad stond hij nu bij ons in de basis.
Wij zijn niet bepaald een counterploeg. Mist namelijk ook het fysiek om een bal voorin vast te houden en als enkele spits te spelen. Meer een man voor tussen de linies of als valse spits.

In de kleine ruimte is hij op z'n best.
pi_164264236
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:42 schreef Oldground het volgende:

[..]

Wij zijn niet bepaald een counterploeg. Mist namelijk ook het fysiek om een bal voorin vast te houden en als enkele spits te spelen. Meer een man voor tussen de linies of als valse spits.

In de kleine ruimte is hij op z'n best.
Hij gebruikt zijn fysiek juist erg goed. Vandaag één moment dat zijn eerste aanname niet goed was, een zeldzaamheid, en dat Van de Beukering-momentje. Sneller wordt ie namelijk niet, en ik zag ook een zwembandje...

Die assist was briljant, die ene kans had erin gemoeten. Hij mag denk ik voorlopig blijven staan en dan zien we pas echt wat hij kan als hij het vertrouwen krijgt. Gisteren was wat dat betreft hopelijk een opwarmertje voor hem.

Je ziet trouwens wel dat hij rendeert in een voetballende ploeg dus PEC is een goede keuze geweest voor hem. Als het hem hier niet lukt...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:15:39 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164264582
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164266020
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Daar gaat het kampioenschap.

#gioweg
Ik ben inmiddels overleden.
pi_164268119
Begroting Feyenoord stijgt naar 59 miljoen euro.

Het Financieel Dagblad meldt dat de begroting van Feyenoord dit jaar van 53 miljoen naar 59 miljoen stijgt. Daarmee kruipt de club iets dichter bij de begrotingen van PSV en Ajax die respectievelijk 85 en 80 miljoen euro bedragen. De begroting van Ajax is een schatting van de krant. Feyenoord neemt verder afstand van de andere clubs. FC Twente is nog altijd vierde met een naar 27,4 miljoen gedaalde begroting.

10% stijging van de begroting. Alle beetjes helpen. ^O^
pi_164268252
Goed nieuws.

Snap alleen nog niet waarom dat verschil nog zo hoog moet zijn. Waar halen die andere clubs die bijna 30 miljoen weg? Transfers? Europese inkomsten worden niet begroot toch?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 14:39:59 #162
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164268295
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws.

Snap alleen nog niet waarom dat verschil nog zo hoog moet zijn. Waar halen die andere clubs die bijna 30 miljoen weg? Transfers? Europese inkomsten worden niet begroot toch?
Stadion.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 14:53:18 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164268684
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws.

Wordt dat niet begroot? Het zou raar zijn als clubs die altijd Europees voetbal spelen, dit niet meenemen in hun begroting. Dat een club als Utrecht het niet meebegroot oké, maar ajax, en psv? Die kunnen op basis van een pessimistisch scenario altijd wel wát aan Europese inkomsten in hun begroting opnemen zonder risico.

Plus: als je regelmatig kampioen wordt en CL speelt ben je als club meer waard voor sponsors. Alleen al voor de shirtsponsoring scheelt dat miljoenen per seizoen. Feyenoord krijgt 4 mln per jaar van Opel, ajax 8 van Ziggo.
pi_164268843
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Stadion.
Kan je dat nog onderbouwen?
pi_164268859
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Wordt dat niet begroot? Het zou raar zijn als clubs die altijd Europees voetbal spelen, dit niet meenemen in hun begroting. Dat een club als Utrecht het niet meebegroot oké, maar ajax, en psv? Die kunnen op basis van een pessimistisch scenario altijd wel wát aan Europese inkomsten in hun begroting opnemen zonder risico.

Plus: als je regelmatig kampioen wordt en CL speelt ben je als club meer waard voor sponsors. Alleen al voor de shirtsponsoring scheelt dat miljoenen per seizoen. Feyenoord krijgt 4 mln per jaar van Opel, ajax 8 van Ziggo.
Ik geloof dat het niet begroot word, door geen enkele club in de eredivisie.
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 15:16:03 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164269228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof dat het niet begroot word, door geen enkele club in de eredivisie.
Oké, dan zou het verschil dus nog dramatischer zijn. Want ajax en psv hebben dan die inkomsten niet eens nodig om de veel hogere begroting rond te krijgen.
pi_164270400
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ik een bobo van PSV heb zien zeggen dat ze Europa League meebegroten (enkele miljoenen dus).
pi_164273156
  Moderator zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:07:35 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164279852
quote:
Goed stuk. Uitstekend verwoord. Niks aan toe te voegen.
4045
onlogisch
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:59:14 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164281627
#exitgio

Niet dat het daardoor opeens beter gaat worden. Verre van waarschijnlijk
Elite
Tegen TTIP
pi_164282576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Happel het volgende:
#exitgio

Niet dat het daardoor opeens beter gaat worden. Verre van waarschijnlijk
En dan. Ik vrees dat we niet zo snel een trainer van het statuur Koeman meer krijgen.
pi_164283927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

En dan. Ik vrees dat we niet zo snel een trainer van het statuur Koeman meer krijgen.
Van Gaal is beschikbaar. :)

Een grotere Ajacied is nauwelijks denkbaar, maar wel het type trainer dat we nodig hebben denk ik.
pi_164284107
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een grotere Ajacied is nauwelijks denkbaar, maar wel het type trainer dat we nodig hebben denk ik.
Van mij mag 'ie komen. Goede motivator voor de jonge gasten.
Maar een hoop Feyenoorders willen hem niet en hij zelf misschien ook wel niet.
pi_164284665
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:

Het Financieel Dagblad meldt dat de begroting van Feyenoord dit jaar van 53 miljoen naar 59 miljoen stijgt. Daarmee kruipt de club iets dichter bij de begrotingen van PSV en Ajax die respectievelijk 85 en 80 miljoen euro bedragen. De begroting van Ajax is een schatting van de krant. Feyenoord neemt verder afstand van de andere clubs. FC Twente is nog altijd vierde met een naar 27,4 miljoen gedaalde begroting.

Het gat tussen ons en Ajax/PSV is dus ongeveer net zo groot als tussen ons en de rest.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:45:22 #175
262211 hhh38
pi_164284891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het gat tussen ons en Ajax/PSV is dus ongeveer net zo groot als tussen ons en de rest.
Absoluut misschien wel, maar relatief is het gat tussen ons en de rest veel groter. Ajax en PSV hebben niet het dubbele van onze begroting.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:45:51 #176
262211 hhh38
pi_164284906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Die van Utrecht
pi_164284975
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die van Utrecht
Is dat zo ?
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:58:48 #178
262211 hhh38
pi_164285306
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:48 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Is dat zo ?
Ten Hag is natuurlijk niet statuur Koeman, maar ik vind dat wel een goede trainer
pi_164285951
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Absoluut misschien wel, maar relatief is het gat tussen ons en de rest veel groter. Ajax en PSV hebben niet het dubbele van onze begroting.
Klopt. Dus we zouden eerder kampioen moeten worden dan lager dan 3e.
pi_164286069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, en vorig jaar kon je het nog gooien op beginnende trainer, blabla, maar ondertussen heeft hij de selectie gewoon bij elkaar kunnen houden, en versterkingen kunnen krijgen, maar lijkt het spel voorlopig nog steeds nergens op. En het ergste vind ik dan persoonlijk nog, dat ze zelf zo tevreden lijken te zijn.

Als ze nog iets zouden zeggen van, "de patronen zitten er nog niet in (gooi het wellicht op dat het zo een andere spits is waar je als team aan moet wennen), maar we zijn momenteel blij met alle punten die we pakken, goed voetbal komt vanzelf wel", kun je nog wel twijfelen of het daadwerkelijk beter wordt, maar dan weten we in ieder geval dat zij hier, zoals bv de 2e helft tegen PSV, ook nog niet tevreden mee zijn.

HARDER WERKEN
pi_164286134
quote:

Ik had nog niet doorgescrold naar je tweede regel en dacht precies hetzelfde :')
pi_164286219
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pi_164286232
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Forum Admin zondag 7 augustus 2016 @ 00:37:17 #184
35723 crew  GGMM
pi_164286236
Zeg het maar jongens, wat wordt het morgen? :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 augustus 2016 @ 00:39:00 #185
262211 hhh38
pi_164286263
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:37 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 1-2 in een zeer moeizame wedstrijd.
pi_164286266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

pi_164286276
quote:
Morgen wordt het maandag 8 augustus. :)
  Forum Admin zondag 7 augustus 2016 @ 00:40:37 #188
35723 crew  GGMM
pi_164286293
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Morgen wordt het maandag 8 augustus. :)
Oh kijk jongens, een lolbroek!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 7 augustus 2016 @ 00:54:43 #189
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_164286668
quote:
Binnen 15 1-0 achter en dan de hele wedstrijd achter de feiten aan lopen. Eindstand 2-2.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_164287069
Hadden wij Frazier maar, is echt het tegenovergestelde van lulletje rozenwater Gio
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:01:58 #191
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_164290978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik blijf toch benieuwd naar het waarom. Dat Ajax een hogere begroting heeft wil ik nog wel accepteren, maar PSV? Van nature zou Feyenoord veel groter moeten zijn gezien de grotere stad en grotere achterban.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:04:48 #192
53267 TC03
pi_164290996
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Frank de Boer is ook beschikbaar. :)
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:13:16 #193
438851 Oldground
El Poderoso
pi_164291055
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ten Hag is natuurlijk niet statuur Koeman, maar ik vind dat wel een goede trainer
Lijkt mij ook een prima keuze.
pi_164291066
Praten over een andere trainer :'). Vanmiddag 14:20 worden we gewoon weer kampioen jongens.
pi_164291072
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik blijf toch benieuwd naar het waarom. Dat Ajax een hogere begroting heeft wil ik nog wel accepteren, maar PSV? Van nature zou Feyenoord veel groter moeten zijn gezien de grotere stad en grotere achterban.
PSV begroot de CL inkomsten dit jaar mee, omdat groepsfase. Dat is al 10. Daarnaast levert het stadion ze ~ 15 op, Feyenoord 0 - tegenover dat laatste staat natuurlijk wel dat de samenhangende kosten ook niet in de begroting zitten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 10:21:52 #196
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164291125
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Praten over een andere trainer :'). Vanmiddag 14:20 worden we gewoon weer kampioen jongens.
Dus dit.

Gio moet het, net als Vilhena dit seizoen gaan laten zien. Het voetbal moet beter. Hoewel ik weinig argumenten op tafel kan leggen waarom we vanmiddag wel goed voetbal op de mat gaan leggen, wil ik Gio, kind van de club, toch nog het voordeel geven. Maar als het over 5 wedstrijden nog steeds dezelfde bagger is, ben ik de eerste die zal zeggen dat Gio het veld moet ruimen. Kind van de club of niet. Hij heeft de tijd gehad om te wennen, nu moet ie er staan ook.
4045
onlogisch
pi_164291336
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dus dit.

Gio moet het, net als Vilhena dit seizoen gaan laten zien. Het voetbal moet beter. Hoewel ik weinig argumenten op tafel kan leggen waarom we vanmiddag wel goed voetbal op de mat gaan leggen, wil ik Gio, kind van de club, toch nog het voordeel geven. Maar als het over 5 wedstrijden nog steeds dezelfde bagger is, ben ik de eerste die zal zeggen dat Gio het veld moet ruimen. Kind van de club of niet. Hij heeft de tijd gehad om te wennen, nu moet ie er staan ook.
Ondanks dat het vaak lijkt dat ik Gio tot het eind der tijden zal blijven steunen, ben ik het helemaal met je eens. Komende periode word gewoon mega belangrijk; haakt Gio toch aan? Mooi! Haakt ie niet aan? Jammer, mooi geweest, op naar een andere trainer. En een andere TD. En een andere AD. En de rest. Gaan we weer puinruimen. Net als in het verleden. Als Gio het veld moet ruimen, dan moeten er heel wat met hem mee.
pi_164291370
Enneh: MATCHDAY. God, wat is het lekker dat het weer is begonnen. Weer lekker wekelijks zaniken zeuren en tieren.
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:45:00 #199
269692 Divje
brr brr patapim
pi_164291459
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Enneh: MATCHDAY. God, wat is het lekker dat het weer is begonnen. Weer lekker wekelijks zaniken zeuren en tieren.
Dat ja _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:46:40 #200
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164291502
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

PSV heeft al jaren met Ajax de grootste begroting van Nederland. Feyenoord is soms 3e en soms 4e (met Twente als ik me niet vergis). Ook in de jaren dat PSV geen CL speelde was de begroting fors groter dan die van Feyenoord.
Ik denk dat het -tig jaar op rij Europees voetbal halen van PSV aantrekkelijk is voor sponsoren, en het doorverkopen van spelers. Zie Memphis en Wijnaldum.
Ik denk ook dat je de opbrengsten van extra kaartverkoop en merchandise overschat. Of er 35.000 man of 45.000 man in je stadion zit, scheelt geen 20 miljoen op jaarbasis aan inkomsten.
Gerbrands is een slimme man, en houdt iedereen tevreden en sluit goede deals af.
  zondag 7 augustus 2016 @ 10:59:47 #201
53267 TC03
pi_164291795
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:16 schreef nostra het volgende:

[..]

PSV begroot de CL inkomsten dit jaar mee, omdat groepsfase. Dat is al 10. Daarnaast levert het stadion ze ~ 15 op, Feyenoord 0 - tegenover dat laatste staat natuurlijk wel dat de samenhangende kosten ook niet in de begroting zitten.
Hoezo haalt PSV 15 miljoen meer uit het stadion?
pi_164291955
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:59 schreef TC03 het volgende:
Hoezo haalt PSV 15 miljoen meer uit het stadion?
Omdat alle baten uit de stadionexploitatie ten gunste van PSV zelf komen en bij Feyenoord ten gunste van de stadion-nv. Maar de kosten worden dus ook niet door Feyenoord gedragen, afgezien van huur (per wedstrijd volgens mij). Dat blaast de begroting van clubs met een stadion in eigen beheer een stuk op, wat ze er vervolgens nou netto aan overhouden is lastig achter te komen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:07:31 #203
53267 TC03
pi_164291968
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:06 schreef nostra het volgende:

[..]

Omdat alle baten uit de stadionexploitatie ten gunste van PSV zelf komen en bij Feyenoord ten gunste van de stadion-nv. Maar de kosten worden dus ook niet door Feyenoord gedragen, afgezien van huur (per wedstrijd volgens mij). Dat blaast de begroting van clubs met een stadion in eigen beheer een stuk op, wat ze er vervolgens nou netto aan overhouden is lastig achter te komen.
Ah oké, goed punt.
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:09:30 #204
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_164292007
Gaan we voor kampioenschap jongens? Iets van 28 wedstrijden winnen dit seizoen en alles is mogelijk O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_164292081
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 10:16 schreef nostra het volgende:

[..]

Ah wel dus. Duidelijk, thanks!
pi_164292326
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:09 schreef Montelly het volgende:
Gaan we voor kampioenschap jongens? Iets van 28 wedstrijden winnen dit seizoen en alles is mogelijk O+
Niet met Gio
pi_164292390
Woudenberg jaa
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:33:29 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_164292396
Woudenberg in de basis _O_ Hopelijk dusdanig overtuigend dat hij kan blijven staan. Alleen Dirk er nog uit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_164292413
Hard hoofd in vanmiddag, al heb ik geen idee hoe Groningen zich heeft versterkt. Die Noorse middenvelder schijnt de Messias te moeten zijn? Jensen ofzo.
pi_164292520
Woudenberg _O_ gaat mondjes snoeren!
pi_164292526
Jongens, veel plezier zo en succes. Ik ben naar vaders voetbal kijken!
pi_164292925
quote:
12 juni: Met de komst van Nicolai Jörgensen bij Feyenoord moet Michiel Kramer flink knokken in de voorbereiding om zijn basisplaats te behouden. De Rotterdammer is echter zeker van zijn zaak en verwacht dat hij komend seizoen 'gewoon' weer bij de eerste elf zal verschijnen.
"Ik ga gewoon mijn eigen dingetje doen en dan ben ik er van overtuigd dat ik ga spelen", vertelt de zelfverzekerde Kramer tegenover RTV Rijnmond
_O- _O-
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_164292984
Blij dat het begint en nu begint het ook echt en iedereen begint nu. Lange voorbereiding gehad en eerste wedstrijd is altijd leuk.

Gio weer even gevat als altijd.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:13:02 #214
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164292988
"Gewoon je eigen dingetje doen". Zo, daar straal je onverbetenheid mee uit!
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:14:18 #215
438851 Oldground
El Poderoso
pi_164293009
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Hard hoofd in vanmiddag, al heb ik geen idee hoe Groningen zich heeft versterkt. Die Noorse middenvelder schijnt de Messias te moeten zijn? Jensen ofzo.
Geen idee. De rest van het team ben ik niet echt van onder de indruk namelijk.
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 12:20:05 #216
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164293102
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Van Weert overgekomen van Excelsior is een gevaarlijk spitsje.
pi_164293127
Hopen dat ze beter spelen dan de vorige wedstrijd...
pi_164293177
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:21 schreef RvLaak het volgende:
Hopen dat ze beter spelen dan de vorige wedstrijd...
Kan alleen maar beter toch?
pi_164293200
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:24 schreef exile79 het volgende:

[..]

Kan alleen maar beter toch?
Ik heb ze vorig seizoen ook slechter zien spelen :X
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:28:20 #220
438851 Oldground
El Poderoso
pi_164293247
Uitshirt. :(
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:29:47 #221
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293275
Wakker worden en direct Feyenoord kijken. Wat wil een mens nog meer :D
pi_164293299
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Wicky15 het volgende:
3 punten?
pi_164293307
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Wicky15 het volgende:
Moring bj?
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:31:33 #224
53267 TC03
pi_164293320
Waarom nou niet gewoon direct met Berghuis starten? :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:31:51 #225
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293326
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

3 punten?
Geen vertouwen in :{
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:32:11 #226
53267 TC03
pi_164293330
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Oldground het volgende:
Uitshirt. :(
Raar kraagje en ik snap niet waarom we zo vaak lichtblauwe uitshirts hebben. Straalt niks uit.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:32:11 #227
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293331
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef TC03 het volgende:
Eerst even wennen aan het Feyenoord systeem.
pi_164293333
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Geen vertouwen in :{
Je bent niet de enige, al beginnen ze redelijk...
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:32:48 #229
53267 TC03
pi_164293341
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:32 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Eerst even wennen aan het Feyenoord systeem.
Daar moet heel Feyenoord nog aan wennen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:32:59 #230
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293345
OEEIII
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:33:38 #231
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293362
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar moet heel Feyenoord nog aan wennen.
Of misschien vindt Gio dit het systeem :7
pi_164293365
Wow... na 3 minuten een kans... Nu volhouden ^O^
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:34:37 #233
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293379
Ow valt me nu pas op dat de Witte Keniaan speelt _O_
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:35:04 #234
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293390
Jammer
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:35:14 #235
53267 TC03
pi_164293394
Geen slecht begin :@
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:36:33 #236
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293426
Gevaarlijke positie
pi_164293433
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:35 schreef TC03 het volgende:
Geen slecht begin :@
en dan op zo'n plek een overtreding maken :')... Zo kennen we ze weer :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:38:04 #238
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164293460
Begint wel aardig
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164293524
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef TC03 het volgende:
Dat begrijpt niemand op Gio na
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:43:13 #240
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293584
Missen jullie Van Beek eigenlijk?
pi_164293612
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Wicky15 het volgende:
Missen jullie Van Beek eigenlijk?
Wie? :P
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:44:28 #242
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293618
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wie? :P
Ik mis hem totaal niet :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:47:00 #243
438851 Oldground
El Poderoso
pi_164293670
Debiele gele kaart.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:47:51 #244
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164293687
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:47 schreef Oldground het volgende:
Debiele gele kaart.
Nou inderdaad. Ervoor fluiten okay, maar dit is toch nooit een kaart? Wat een debiel.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_164293698
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Ervoor fluiten okay, maar dit is toch nooit een kaart? Wat een debiel.
Kaart terecht, overtreding debiel imo
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:49:00 #246
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293722
JAAAAA
pi_164293727
JAAAAAAAAAA LEKKERRRRRRRRRR
pi_164293736
*O* 0-1 *O*
pi_164293744
Altijd al in Tony geloofd.
pi_164293753
Wat een bijzonder keurige aanval! Lekker hoor.
pi_164293761
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef H.FR het volgende:
Wat een bijzonder keurige aanval! Lekker hoor.
Zo worden ze niet heel vaak gemaakt bij Feyenoord... Mooi en degelijk.
pi_164293763
colsingel _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_164293774
Nu doordrukken en met 0-3 de rust in :7
pi_164293790
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef Hamilcar het volgende:
Nu doordrukken en met 0-3 de rust in :7
Feyenoord en doordrukken... Zo'n zeldzame combinatie :'(
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:52:23 #255
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293803
:( Kut
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:52:57 #256
53267 TC03
pi_164293813
Veel kansen zeg. Hopelijk kunnen ze er nog één of twee bij prikken voor rust.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:53:15 #257
268260 Dr.Mikey
pi_164293822
Yay Tony _O_
R.I.P DTS.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:53:33 #258
53267 TC03
pi_164293828
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay Tony _O_
Hij heet Tonny he maar okè. ;(
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:53:43 #259
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164293832
Prima pot ook van Woudenberg tot nu toe.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_164293835
Waarom kreeg Nelom in godsnaam de voorkeur boven Woudenberg tegen PSV?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:53:52 #261
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293836
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:52 schreef TC03 het volgende:
Veel kansen zeg. Hopelijk kunnen ze er nog één of twee bij prikken voor rust.
Anders weer lekker ouderwets billetjes bij elkaar _O_
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:53:57 #262
53267 TC03
pi_164293840
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Keyos het volgende:
Prima pot ook van Woudenberg tot nu toe.
Heb toch liever Nelom.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:54:09 #263
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164293843
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Cara het volgende:
Waarom kreeg Nelom in godsnaam de voorkeur boven Woudenberg tegen PSV?
Gio is gek.
pi_164293859
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Anders weer lekker ouderwets billetjes bij elkaar _O_
fixed...
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 12:56:07 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164293884
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb toch liever Nelom.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 12:56:36 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164293896
Oh wacht, dit is niet het live topic.

:W
4045
onlogisch
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 12:57:10 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164293910
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb toch liever Nelom.
Grapje toch?
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:00:10 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164293976
Toch jammer dat Feyenoord niet meer dan 20 minuten goed kan spelen
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 13:00:38 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164293986
Gio zag kennelijk in de trainingen dat Nelom beter was dan Woudenberg. Is ie dan gewoon blind?
pi_164293996
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
Toch jammer dat Feyenoord niet meer dan 20 minuten goed kan spelen
Sowieso houden ze niet langer dan 45 minuten hetzelfde niveau vast :')
pi_164294008
Ik word niet heel blij van Toornstra en Kuyt
pi_164294082
quote:
15s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word niet heel blij van Toornstra en Kuyt
Kuyt is op. Ben bang dat het nog lang gaat duren voordat Gio hem laat banken
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:06:09 #273
53267 TC03
pi_164294119
Prima goaltje zeg. :{
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:06:18 #274
263417 Keyos
Like a Boss
pi_164294125
BAM!
pi_164294132
Sow, gaat lekker hoor _O_
pi_164294134
Wat is dit.

Feyenoordgod. _O_
pi_164294135
Lekker heur

oe
ah
Feyenoord Rotterdam
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:06:48 #278
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_164294142
Ha
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:06:50 #279
268260 Dr.Mikey
pi_164294144
Kampioenen!!!
R.I.P DTS.
pi_164294148
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:06 schreef Typisch het volgende:
Wat is dit.
tussenjaartje
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_164294154
Godverdomme lekker dit godverdomme
Abracadabra, tapate guarra!
pi_164294156
Lekker!
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:07:29 #283
357045 Grifte
Feijenoord
pi_164294157
Niets mis mee
pi_164294159
are you barca in disguise
Feyenoord Rotterdam
pi_164294168
giogodgenot
Feyenoord Rotterdam
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:08:00 #286
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_164294176
Heerlijk zeg :D
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:08:03 #287
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164294178
Leuke zoom op Antonia :)
pi_164294180
Alleen die horizontale balk op het uitshirt blijft zo teringlelijk :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:09:23 #289
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_164294211
Lekker Brad
pi_164294215
Kampioenen!!
pi_164294226
Jones>Hansson
pi_164294237
Elia met z'n scheenbeschermer :')
pi_164294246
Mijn stream loopt achter.
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:11:24 #294
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_164294260
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Alleen die horizontale balk op het uitshirt blijft zo teringlelijk :')
Nee, dat tyfuslogo is mooi. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_164294359
Jezus wat lekker zeg
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:15:06 #296
357045 Grifte
Feijenoord
pi_164294360
GENOT
pi_164294367
*O* 0-3 *O*
pi_164294373
Feyenoord is overduidelijk geil genoeg voor de overwinning.
pi_164294375
Wanneer heeft Feyenoord ook al weer 3-0 weggegeven? EL toch?
pi_164294378
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Elia met z'n scheenbeschermer :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:15:52 #301
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164294382
Dat Groningen moet wel heul slecht zijn hoor, de tyfus..
Elite
Tegen TTIP
  zondag 7 augustus 2016 @ 13:15:59 #302
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_164294386
JAAA
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: