abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164243793
Wel tof dat we straks 4 keepers op de bank hebben na de winterstop. KNVB nieuwe regel genot _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:53:47 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164243813
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Erg zwart - wit, niet?
Er zit ook wat tussen zoveel negativiteit en gebral over kampioenschap.

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:55:04 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243835
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_164243912
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:59:44 #105
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164243925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
Dus jij denkt dat we niet meer dan 63 punten gaan halen? Er kunnen best nog een paar puntjes extra gehaald worden en bij een complete meltdown van Ajax kan dat nog wel een 2e plaats opleveren.

Bovendien spelen we ook nog Europees, dat kan nog wel een beetje extra spanning opleveren.
pi_164243958
We worden gewoon kampioen _O_
pi_164243976
Bovendien:

quote:
"Lucas Woudenberg krijgt nu zijn kans. Het is aan hem om die te pakken," aldus Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie geciteerd door Dennis van Eersel van RTV Rijnmond.
Dat kan niet meer mis gaan _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:02:53 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GIOGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:04:38 #109
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
Dit bedoel ik dus. Jullie concluderen na 1 wedstrijd dat er geen stapjes gemaakt gaan worden komend seizoen. Meer hoef ik niet te zeggen, jullie zijn slim genoeg om deze trend zelf te doorbreken, toch?
I love my mispoken words.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:07:10 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164244078
quote:
Bovendien:

[..]

_O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164244114
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:04 schreef Sejt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit bedoel ik dus. Jullie concluderen na 1 wedstrijd dat er geen stapjes gemaakt gaan worden komend seizoen. Meer hoef ik niet te zeggen, jullie zijn slim genoeg om deze trend zelf te doorbreken, toch?
Als het voetbal de eerste wedstrijd die er toe doet dit seizoen meteen weer hetzelfde gedachteloze werkvoetbal gebaseerd op louter toeval laat zien wat wij het hele vorige seizoen onder Gio hebben moeten aanschouwen, en men bij Feyenoord zelf bovendien erg tevreden lijkt met zichzelf en de speelwijze, dan is de verwachting dat ze dit seizoen op dezelfde voet verdergaan niet zo ver gezocht hé?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:18:36 #112
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het voetbal de eerste wedstrijd die er toe doet dit seizoen meteen weer hetzelfde gedachteloze werkvoetbal gebaseerd op louter toeval laat zien wat wij het hele vorige seizoen onder Gio hebben moeten aanschouwen, en men bij Feyenoord zelf bovendien erg tevreden lijkt met zichzelf en de speelwijze, dan is de verwachting dat ze dit seizoen op dezelfde voet verdergaan niet zo ver gezocht hé?
Ik lees veel aannames met negatieve nadruk op dingen. Het glas is wel erg half leeg.

Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, maar ik ga er liever van uit dat Gio en alle spelers daadwerkelijk wat beter gaan worden komend seizoen - zoals de gemiddelde mens zich ontwikkelt.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:21:58 #113
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244390
quote:
Bovendien:

[..]

Kijk, de eerste stappen worden al gemaakt. ^O^ Nu aan Lucas om de kans te pakken!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:28:43 #114
262211 hhh38
pi_164244552
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Kijk, de eerste stappen worden al gemaakt. ^O^ Nu aan Lucas om de kans te pakken!
Dit is natuurlijk gewoon vanwege een lichte blessure van Nelom.

Desalniettemin, hopelijk grijpt ie z'n kans en geeft ie 3 assists _O_
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:31:52 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164244629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat we niet meer dan 63 punten gaan halen? Er kunnen best nog een paar puntjes extra gehaald worden en bij een complete meltdown van Ajax kan dat nog wel een 2e plaats opleveren.

Bovendien spelen we ook nog Europees, dat kan nog wel een beetje extra spanning opleveren.
Ik denk dat de 3e plaats nog lastig wordt, dat de beker niet nog eens gewonnen wordt en dat Europoees overwinteren een hele opgave zal zijn maar misschien lukt bij een gunstige loting.

Maar prima als jij het positiever inziet hoor. Ik zou alleen niet weten op basis waarvan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:32:48 #116
262211 hhh38
pi_164244656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk dat de 3e plaats nog lastig wordt, dat de beker niet nog eens gewonnen wordt en dat Europoees overwinteren een hele opgave zal zijn.

Maar prima als jij het positiever inziet hoor. Ik zou alleen niet weten op basis waarvan.
Op basis van een betere selectie dan vorig jaar en dezelfde trainer? De concurrentie is niet sterker geworden, dus ik weet niet waarom het slechter zou gaan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:41:12 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164244854
Van Bronckhorst houdt keuze eerste keeper geheim http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-keeper-geheim.html

#mysterie #giodingen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:43:02 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164244886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op basis van een betere selectie dan vorig jaar en dezelfde trainer? De concurrentie is niet sterker geworden, dus ik weet niet waarom het slechter zou gaan.
Met zo'n beker moet je een beetje geluk hebben. Ook qua loting. De kans dat je die niet wint is een stuk groter dan dat je 'm wél wint. Toch?

De 3e plaats: is haalbaar, maar ik denk dat AZ het weer heel goed gaat doen en dat die plek niet zonder meer voor Feyenoord is.

Ajax en psv zijn nog steeds de betere ploegen schat ik in, en gaan plek 1 en 2 verdelen.
Ajax gaat wat potten verliezen, maar met de speelwijze van Bosz ook regelmatig met grote cijfers winnen. Makkelijker winnen dan Feyenoord.

En dezelfde trainer.. iIk heb geen enkel vertrouwen in de trainer Van Bronckhorst. Aardige kerel hoor, maar het is geen goede hoofdcoach.
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:44:04 #119
35723 crew  GGMM
pi_164244900
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:41 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst houdt keuze eerste keeper geheim http://www.fr12.nl/nieuws(...)e-keeper-geheim.html

#mysterie #giodingen
Slim, nu verkeert jullie eerste tegenstander in totale onzekerheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:45:23 #120
262211 hhh38
pi_164244931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Met zo'n beker moet je een beetje geluk hebben. Ook qua loting. De kans dat je die niet wint is een stuk groter dan dat je 'm wél wint. Toch?

De 3e plaats: is haalbaar, maar ik denk dat AZ het weer heel goed gaat doen en dat die plek niet zonder meer voor Feyenoord is.

Ajax en psv zijn nog steeds de betere ploegen schat ik in, en gaan plek 1 en 2 verdelen.
Ajax gaat wat potten verliezen, maar met de speelwijze van Bosz ook regelmatig met grote cijfers winnen. Makkelijker winnen dan Feyenoord.

En dezelfde trainer.. iIk heb geen enkel vertrouwen in de trainer Van Bronckhorst. Aardige kerel hoor, maar het is geen goede hoofdcoach.
De beker nog een keer winner zal lastig worden inderdaad. Maar in de competitie waren we vorig jaar best wel waardeloos en we werden alsnog 3e, kan me niet voorstellen dat dat dit seizoen niet weer lukt.

Niet dat 3e worden iets is om gelukkig van te worden, dus het zal weer van de beker en wellicht overwintering in Europa moeten komen.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:50:36 #121
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164245054
quote:

#mysterie #giodingen
Serieus, waar slaat dit op? Een tactiek geheim houden, oké. Maar je keeper? Mag toch hopen dat Jones gewoon keept.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_164245099
quote:

#mysterie #giodingen
Kuyt natuurlijk.
pi_164246029
Gudde (en Gudde) en Van Geel zijn niet meer welkom in Duitsland. WIJ TEGEN IEDEREEN!

Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:37:25 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164246045
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:36 schreef nostra het volgende:
Gudde (en Gudde) en Van Geel zijn niet meer welkom in Duitsland. WIJ TEGEN IEDEREEN!

[ afbeelding ]
Wat een mongolen beter treed de politie gewoon goed op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164246129
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Slim, nu verkeert jullie eerste tegenstander in totale onzekerheid.
Echt he :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')