abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164224067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In van Geel's ogen. Nou, dan zal het wel echt niets zijn he.
Wat die Flores niet heeft, heeft Vejinovic schijnbaar wel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164225764
Ik heb die Flores in z'n laatste wedstrijd zien voetballen via een livestream. Afgaande op die wedstrijd is het volkomen logisch dat Van Geel afziet van Flores.

Nu zegt één wedstrijd natuurlijk niet alles, maar daar maakte hij een zwakke indruk. Hij leek mij slechter dan Basacikoglu.

Al speelde Flores op een vreemde positie, de 10 positie, waar vandaan hij ook geregeld stelling mocht nemen rechtsbuiten of linksbuiten.

Hij heeft wel een goede traptechniek, corners en vrije trappen zijn behoorlijk goed (althans, in die wedstrijd), maar hij leed vrijwel continu balverlies en verloor ongeveer alle persoonlijke duels.

Verder was de wedstrijd van het niveau FC Oss - Telstar. Dus als je daar al niet uit kunt blinken dan kun je je afvragen of je een directe toegevoegde waarde kunt zijn of worden voor Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_164227090
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227121
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
BFF met GGMM
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:30:10 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164227209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
pi_164227280
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
Nooit definitief moeten verkopen ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
Vilhena is ook maar een domme draver met in ieder geval nog een schot op goal dat verder komt dan de dramatische klittebandballen van El Ahmadi.
pi_164227316
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vond het ook vreemd om weg te doen. Jaar later haal je er Vaginovic voor terug.
pi_164227437
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:03:14 #11
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164227802
Gaan we nou serieus om Vormer lopen janken? :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:27:57 #12
262211 hhh38
pi_164228346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
Denken dat Vormer niet beter is dan de spelers die we nu op het middenveld hebben staan :')
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:28:00 #13
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_164228348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
Begrijpelijk, zou ik ook gedaan hebben denkende aan mijn carriere.
pi_164228430
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
pi_164228440
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
pi_164228669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:50:07 #17
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228810
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:52:32 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem bij ons ligt op 10.
pi_164229645
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem ligt in de brede zin inderdaad bij gebrek aan creativiteit. Of dat een 10 is of twee andere spelers die dat compenseren maakt niet zoveel uit. Ten tijde van Pelle en Guidetti hadden we ook geen goede 10.
pi_164229685
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
Nee, omdat Vormer eigenlijk bijzonder compleet is en in de wedstrijden die hij speelde niet door het ijs zakte a la Vejinovic. Prima speler, vond ik toen ze hem aantrokken en ook toen hij bij Feyenoord speelde.
pi_164229764
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:36:08 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164231470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164233955
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
Het is dat je Berghuis al hebt, maar anders had ik Dirk gewoon op rechts gezet hoor. Karsdorp gaat er toch bijzonder vaak overheen, kan Dirk lekker naar binnen duiken en met de linksback mee hobbelen (of dat El Ahmadi die overpakt, die kan ook nog altijd bijzonder veel lopen).
pi_164233989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een hersenloos middenveld.. totaal geen inzicht
pi_164234521
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
Mikey kent de feiten. :Y
pi_164234572
die vormer kon er niks van joh halve wijf ook
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 23:55:46 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164235227
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Een beetje zoals de TT al aangeeft, een tussenjaartje :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164235550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende:
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
pi_164235631
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
In dit topic vonden ze Vormer een goede speler.
Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:04:30 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164236270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
:D
Oh.
pi_164236410
Dirk als rechtsback.
pi_164236455
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dirk als rechtsback.
linksback
pi_164236557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:22 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

linksback
Kan ook.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:15:22 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237772
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

En dan verliezen we weer 2 wedstrijden en dan komen we weer met verhuisdozen.

Het enige wat inconsequenter dan het spel van feyenoord is de Feyenoordaanhang.
Laffe huichelaar
pi_164237876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:29:00 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
Daarom.

Hoewel ik ook groningen uit lastig vind hoor, daar heb ik geen hoge verwachtingen van. Als je dat wint, wordt het wel een kutpot
Laffe huichelaar
pi_164238066
quote:

Het zijn er elk jaar weer veel.
pi_164238358
quote:

Inmiddels wel ziek van het zoveelste tussenjaartje. :')
pi_164238385
Eigenlijk laat deze selectie zien wat een slechte lichting doet met Feyenoord. Gaten die vallen zijn onder de Europees spelende clubs nog op te vullen met redelijke alternatieven. Wij betalen keer op keer de hoofdprijs voor net-niet spelers.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:18:10 #40
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164238399
quote:

Tony kan alleen goed de post bezorgen en moet gewoon lekker gaan banken.
pi_164238821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tony is zo ongeveer 3 seizoenen de miskende messias geweest van velen hier. Nu mag hij eindelijk spelen en blijkt het een ordinaire postbode te zijn. _O-
pi_164238888
quote:

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
pi_164238910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Beter dan wat er nu staat.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:57:40 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239087
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Beter dan wat er nu staat.
Dat is geen uitdaging.
pi_164239250
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:14:47 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
pi_164239364
quote:

[..]

Er moet wel voetbal in een ploeg zitten wil je de wedstrijden winnen waar de marathon rennen tactiek niet toepasbaar is. Helaas is dat met deze middenvelders onmogelijk.
pi_164239378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
pi_164239491
quote:

[..]

Ik zie ook wel kansen qua losse individuele kwaliteiten.. maar als ik dan terugdenk aan het voetbal van vorig jaar ;(
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:23:50 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
Dan zul je zien dat dat weinig uitmaakt en zijn kwaliteiten schromelijk worden overschat.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:27:10 #51
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164239547
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tony is zo ongeveer 3 seizoenen de miskende messias geweest van velen hier. Nu mag hij eindelijk spelen en blijkt het een ordinaire postbode te zijn. _O-
Jij vind hem een geweldenaar die als eerste op het bord wordt gezet voor het maken van de opstelling?
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:30:30 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164239597
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zelfs in de bekerfinale vond ik 'm slecht. Ik heb echt geen hoge pet op van die gozer. Misschien dat het iets lijkt omdat de alternatieve zo door en door verrot zijn....
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inmiddels wel ziek van het zoveelste tussenjaartje. :')
Tja. Het ligt ook gewoon aan de complete directie en organisatie. Maar dat mogen Happel Scrummie en ik niet blijven roepen. Dat doen we immers al sinds 2010. En wij zijn toch maar azijnzeikers *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik vind KEA meer een postbode. Met nog een waardeloos schot ook. By far de meest overrated speler bij Feyenoord.
4045
onlogisch
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:35:00 #53
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164239691
KEA in goede doen is gewoon nodig om de bal terug te pakken. Maar als dat lukt, moet hij 'm zo snel mogelijk af geven naar een creatieve medespeler. KEA in slechte doen heb je niks aan.
I love my mispoken words.
pi_164239781
Hoe lang gaan we nog met Gio door eigenlijk? Is het niet allang duidelijk dat hij er niet zo heel veel van kan en onze tactisch zwakste coach sinds, uh, heel lang?

Denk dat ze bij IJsselmeervogels nog verzorgder voetbal spelen.
Feyenoord Rotterdam
pi_164239973
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zelfs in de bekerfinale vond ik 'm slecht. Ik heb echt geen hoge pet op van die gozer. Misschien dat het iets lijkt omdat de alternatieve zo door en door verrot zijn....

Was gewoon beslissend daar. Wat verwacht je nog meer van een buitenspeler in de Eredivisie? :?
pi_164240010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:27 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Jij vind hem een geweldenaar die als eerste op het bord wordt gezet voor het maken van de opstelling?
Nee, lees mijn post eens. :D
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:49:14 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164240011
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe lang gaan we nog met Gio door eigenlijk? Is het niet allang duidelijk dat hij er niet zo heel veel van kan en onze tactisch zwakste coach sinds, uh, heel lang?

Denk dat ze bij IJsselmeervogels nog verzorgder voetbal spelen.
Van Geel durft hem niet te ontslaan omdat hij dan zelf ook z'n spullen kan pakken. Helaas is er op dit moment niemand die ingrijpt. Gio had natuurlijk allang moeten worden ontslagen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:59:26 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164240273
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was gewoon beslissend daar. Wat verwacht je nog meer van een buitenspeler in de Eredivisie? :?
Iemand die een bal kan raken.

Ja, hij maakte een goal, maar die keeper gaat daar alles behalve vrijuit. Hij ging er gewoon met mazzel in. En als je de hele bekerfinale bekijkt, was het een mager zesje van hem. Net als de rest van het seizoen. Ongeschikt voor Feyenoord dus.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:00:25 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164240302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Van Geel durft hem niet te ontslaan omdat hij dan zelf ook z'n spullen kan pakken. Helaas is er op dit moment niemand die ingrijpt. Gio had natuurlijk allang moeten worden ontslagen.
Na die reeks van 7 had ie gewoon de eer aan zichzelf moeten houden. Dat had ie al na 5 wedstrijden moeten doen.
4045
onlogisch
pi_164240454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Maar de manier waarop wij spelen, dat kan toch niet?

Bij b.b. letterlijk alles over de flanken spelen en maar ballen de 16 in blijven pompen en bij b.b.t. blijkt opeens het veld gigantisch lang te zijn omdat de verdediging niet normaal aansluit, waardoor het middenveld verzuipt en waardoor er tussen die twee linies een bizar groot gat op eigen helft ontstaat waar een tegenstander zo in kan dribbelen. :')

Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat er niet eens een aanval met fatsoenlijk positiespel van achteruit kan worden opgebouwd.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:09:00 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164240496
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Bij b.b. letterlijk alles over de flanken spelen en maar ballen de 16 in blijven pompen en bij b.b.t. blijkt opeens het veld gigantisch lang te zijn omdat de verdediging niet normaal aansluit, waardoor het middenveld verzuipt en waardoor er tussen die twee linies een bizar groot gat op eigen helft ontstaat waar een tegenstander zo in kan dribbelen. :')

Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat er niet eens een aanval met fatsoenlijk positiespel van achteruit kan worden opgebouwd.
Ik vrees dat dat niet alleen aan Gio ligt. Ik denk dat ook een andere trainer er bij deze spelers dat soort basale dingen nauwelijks in kan krijgen.

Het materiaal is namelijk nogal, hoe zeg je dat....gekneusd.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:12:43 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164240572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet alleen aan Gio ligt. Ik denk dat ook een andere trainer er bij deze spelers dat soort basale dingen nauwelijks in kan krijgen.

Het materiaal is namelijk nogal, hoe zeg je dat....gekneusd.
Leuk geprobeerd badder. Een (goede) trainer maakt erg veel uit. Onder Rutten speelden we goed tot eind januari. PEC kan leuk voetballen met minder materiaal. Het kan gewoon.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:13:27 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164240587
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Iedereen heeft afgelopen seizoen kunnen constateren dat Gio de kwaliteiten mist om de selectie houvast te geven. Desondanks (en dankzij Advocaat) zijn we 3e geworden en hebben de beker gewonnen. Gezien de begroting en de status van Feyenoord is dat een goed resultaat. Daarom mag hij nog een jaar aanmodderen.
Een ervaren trainer met visie en overtuigingskracht zou met deze selectie tegen de top 2 aan kunnen schurken. Onder Gio zullen we met AZ om de 3e plaats gaan strijden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:28:25 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164240905
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd badder. Een (goede) trainer maakt erg veel uit. Onder Rutten speelden we goed tot eind januari. PEC kan leuk voetballen met minder materiaal. Het kan gewoon.
Natuurlijk maakt een goede trainer wat uit. Maar je mag ook verwachten dat spelers met een bepaalde ervaring en leeftijd (en daar heeft Feyenoord er veel van) ook in het veld zelf er voor kunnen zorgen dat er aansluiting is tussen de linies.

Bovendien, Rutten een goede trainer noemen :')
pi_164240926
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zie ook wel kansen qua losse individuele kwaliteiten.. maar als ik dan terugdenk aan het voetbal van vorig jaar ;(
Ja, en vorig jaar kon je het nog gooien op beginnende trainer, blabla, maar ondertussen heeft hij de selectie gewoon bij elkaar kunnen houden, en versterkingen kunnen krijgen, maar lijkt het spel voorlopig nog steeds nergens op. En het ergste vind ik dan persoonlijk nog, dat ze zelf zo tevreden lijken te zijn.

Als ze nog iets zouden zeggen van, "de patronen zitten er nog niet in (gooi het wellicht op dat het zo een andere spits is waar je als team aan moet wennen), maar we zijn momenteel blij met alle punten die we pakken, goed voetbal komt vanzelf wel", kun je nog wel twijfelen of het daadwerkelijk beter wordt, maar dan weten we in ieder geval dat zij hier, zoals bv de 2e helft tegen PSV, ook nog niet tevreden mee zijn.

Wie weet gaat het op korte termijn toch nog ergens op lijken. Ik vind wel dat ze tov dan vorig jaar iets sneller willen omschakelen, met snelle korte passjes en dan snel de diepte willen zoeken. Wie weet gaat het dan met Berghuis erbij, zodat je dan 2 vleugels bezet hebt, nog wel eens ergens op lijken. Maar persoonlijk vrees ik dat Gio een van de grootste problemen is van de huidige selectie, krijgt voorlopig gewoon niet het maximale uit de spelers.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:33:59 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164241017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wie weet gaat het op korte termijn toch nog ergens op lijken
wat denk je zelf ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_164241019
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt een goede trainer wat uit. Maar je mag ook verwachten dat spelers met een bepaalde ervaring en leeftijd (en daar heeft Feyenoord er veel van) ook in het veld zelf er voor kunnen zorgen dat er aansluiting is tussen de linies.

Fredssssjjjj had dezelde "rommel" anders aardig aan het voetballen.
het is dat hij nog niet doorheeft hoe hij dat een seizoen lang door zijn spelers kan laten doen..

het is een sukkel eerste klas maar onder Rutten was er in ieder geval een voetbal idee te zien..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:46:42 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164241287
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk laat deze selectie zien wat een slechte lichting doet met Feyenoord. Gaten die vallen zijn onder de Europees spelende clubs nog op te vullen met redelijke alternatieven. Wij betalen keer op keer de hoofdprijs voor net-niet spelers.
Wat dat aangaat mag het nog een wonder heten dat van Geel heeft zitten slapen en die Westerman nu in de ArenA zijn zakken vult.
Had niet misstaan in het lijstje gekochte top verdedigers van de laatste jaren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164241292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iemand die een bal kan raken.

Ja, hij maakte een goal, maar die keeper gaat daar alles behalve vrijuit. Hij ging er gewoon met mazzel in. En als je de hele bekerfinale bekijkt, was het een mager zesje van hem. Net als de rest van het seizoen. Ongeschikt voor Feyenoord dus.
Hij is beslissend in de bekerfinale, wat moet hij dan nog meer doen in die wedstrijd? Als hij nog in de vorm van 2010 was speelde hij niet (weer) in Nederland. Het kan zeker beter, maar Feyenoord mag zijn handjes dichtknijpen met Elia want veel beters gaan we de komende tijd niet krijgen op de linkerflank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2016 11:47:58 ]
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 11:48:02 #70
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164241305
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij is beslissend in de bekerfinale, wat moet hij dan nog meer doen? Als hij nog in de vorm van 2010 was speelde hij niet (weer) in Nederland. Het kan zeker beter, maar Feyenoord mag zijn handjes dichtknijpen met Elia want veel beters gaan we de komende tijd niet krijgen op de linkerflank.
Dat vind ik een hele droevige constatering.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164241330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:48 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat vind ik een hele droevige constatering.
Dat is het ook. Maar onoligsch, de zelf benoemde realist, verwacht blijkbaar nog iets (veel) beters aan die kant te zien bij Feyenoord.
pi_164241421
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

wat denk je zelf ;)
Ik denk het niet :P
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:49:31 #73
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_164242540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Rutten mag qua persoon een flapdrol zijn die veel te onzeker en lief is (daar hekelde ik mij meer aan) maar hij kreeg Feyenoord wel goed aan het voetballen (op de laatste paar wedstrijden van datzelfde seizoen).
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:51:07 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164242570
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Rutten mag qua persoon een flapdrol zijn die veel te onzeker en lief is (daar hekelde ik mij meer aan) maar hij kreeg Feyenoord wel goed aan het voetballen (op de laatste paar wedstrijden van datzelfde seizoen).
Zeg maar gerust laatste half jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:53:07 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164242607
Eigenlijk was alleen AZ uit toen écht goed.
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 12:54:41 #76
35723 crew  GGMM
pi_164242626
Waarom een tussenjaar?

Ik zou gewoon vol voor de 3e plaats gaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_164242637
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.
pi_164242659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.
1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...
BFF met GGMM
pi_164242713
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...
Excuus, je hebt gelijk. Tussen kut en kut is het soms lastig te zien wie nu de trainer is.
  Redactie Sport vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:04:41 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164242842
Wie zal er zondag op doel staan? Vond die Hansson toch niet een heel zekere indruk maken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164242884
Zondagmiddag weer kampioensverhalen _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:18:44 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243155
Berghuis is fit genoeg om 'minuten te kunnen maken' volgens Gio

Die wordt dus de 70e minuut ingebracht :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:22:41 #83
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164243224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:

'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'

Oh man.
pi_164243228
quote:

Tenzij we stiekem net scoren, dan spelen we goed genoeg en laat ie het staan.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:23:29 #85
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164243238
quote:

Dit soort teksten inderdaad :') Pleurt hem gewoon lekker in de basis. En niet pas een paar minuten voor tijd, als het alweer te laat is ..
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:23:49 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243243
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'

Oh man.
Dat was vorig seizoen met Elia ook al zo belachelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:25:24 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164243275
Ik heb er echt geen zin in nog. Misschien dat het volgende week komt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164243388
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb er echt geen zin in nog. Misschien dat het volgende week komt.
mijn zin is in de afgelopen wedstrijden alweer helemaal weggenomen... word een erg lang seizoen...
hoop op een leuk buitenlands tripje...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:31:27 #89
262211 hhh38
pi_164243401
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeg maar gerust laatste half jaar.
Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.
pi_164243431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.
Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.

Ik begrijp echt niet dat mensen roepen dat het vanaf toen nog prima was, want het was gewoon klote alleen qua resultaat was het nog redelijk. Voetballend gezien was het na PSV uit compleet dood. Daarbovenop kwam het contractverlenging gezanik, en toen dat officieel was ging het helemaal kut.
pi_164243434
quote:

Waarom altijd dat omslachtige gelul.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:36:52 #92
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164243503
Wat een negativiteit hier weer, na 1 wedstrijd(helft). Bah.
Zijn jullie serieus?
pi_164243537
Het zal best wennen zijn voor Berghuis om in een team te spelen waar geen enkele lijn in zit.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:23 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243569
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:36 schreef Sejt het volgende:
Wat een negativiteit hier weer, na 1 wedstrijd(helft). Bah.
Zijn jullie serieus?
Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:28 #95
262211 hhh38
pi_164243570
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.

Ik begrijp echt niet dat mensen roepen dat het vanaf toen nog prima was, want het was gewoon klote alleen qua resultaat was het nog redelijk. Voetballend gezien was het na PSV uit compleet dood. Daarbovenop kwam het contractverlenging gezanik, en toen dat officieel was ging het helemaal kut.
Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gio :')
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:40:59 #96
35723 crew  GGMM
pi_164243589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zal best wennen zijn voor Berghuis om in een team te spelen waar geen enkele lijn in zit.
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:41:40 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gio :')
AZ uit was echt een geweldige pot zelfs. Toen dacht ik voor het eerst: verrek, er zit écht voetbal in, dit kan wat worden. Helaas...
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:47:35 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164243708
@iwanvanduren Van Bronckhorst: 'Te vroeg voor basisplaats Berghuis.' #Feyenoord
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:47:58 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243713
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Slobeend het volgende:
@iwanvanduren Van Bronckhorst: 'Te vroeg voor basisplaats Berghuis.' #Feyenoord
_O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:48:40 #100
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164243728
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?
Erg zwart - wit, niet?
Er zit ook wat tussen zoveel negativiteit en gebral over kampioenschap.

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
pi_164243793
Wel tof dat we straks 4 keepers op de bank hebben na de winterstop. KNVB nieuwe regel genot _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:53:47 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164243813
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Je moet geen wonderen verwachten als er weinig veranderd is, maar wel kleine stappen in de goede richting. Dus focus daarop, en maak jezelf niet gek met de extremen.
Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:55:04 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_164243835
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
pi_164243912
quote:

[..]

Erg zwart - wit, niet?

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:59:44 #105
262211 hhh38
pi_164243925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Een zelfde resultaat als vorig seizoen is het hoogst haalbare en ik teken ervoor. Dat is dus geen stap(je) vooruit.

Met deze trainer zal het niet beter worden. Positiviteit is dus misplaatst wat mij betreft.
Dus jij denkt dat we niet meer dan 63 punten gaan halen? Er kunnen best nog een paar puntjes extra gehaald worden en bij een complete meltdown van Ajax kan dat nog wel een 2e plaats opleveren.

Bovendien spelen we ook nog Europees, dat kan nog wel een beetje extra spanning opleveren.
pi_164243958
We worden gewoon kampioen _O_
pi_164243976
Bovendien:

quote:
"Lucas Woudenberg krijgt nu zijn kans. Het is aan hem om die te pakken," aldus Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie geciteerd door Dennis van Eersel van RTV Rijnmond.
Dat kan niet meer mis gaan _O_
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:02:53 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164243984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 14:02 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien:

[..]

Dat kan niet meer mis gaan _O_
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GIOGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 14:04:38 #109
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164244018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is geen verbetering, hoe bedoel je stappen in de goede richting?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Aan wat voor kleine stappen in de goede richting zou ik dan moeten denken volgens jou?

Overigens zijn mensen die zich blindstaren op 1 redelijke helft tegen PSV, en mensen die beredeneren dat een reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning dit seizoen vast niet meer voor gaat komen en daarom denken dat het gat vast wel kleiner zal zijn geworden vele malen ergerlijker dan degenen die jij 'pessimisten' zou noemen.

Maar het ergste is nog wel dat ze bij Feyenoord zelf zo tevreden lijken te zijn, een teken dat er waarschijnlijk niet snel iets zal veranderen / verbeteren.
Dit bedoel ik dus. Jullie concluderen na 1 wedstrijd dat er geen stapjes gemaakt gaan worden komend seizoen. Meer hoef ik niet te zeggen, jullie zijn slim genoeg om deze trend zelf te doorbreken, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')