Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd badder. Een (goede) trainer maakt erg veel uit. Onder Rutten speelden we goed tot eind januari. PEC kan leuk voetballen met minder materiaal. Het kan gewoon.
1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onder Rutten had je nog het idee dat het team ergens naartoe groeide. Maar Rutten is niet gek en die constateerde na 1,5 jaar dat het bij Feyenoord trekken aan een dood paard is.
Excuus, je hebt gelijk. Tussen kut en kut is het soms lastig te zien wie nu de trainer is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1,5? Hij maakte niet eens 1 jaar vol...
'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
Berghuis is fit genoeg om 'minuten te kunnen maken' volgens Gio
Die wordt dus de 70e minuut ingebracht
Tenzij we stiekem net scoren, dan spelen we goed genoeg en laat ie het staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
Dit soort teksten inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
Dat was vorig seizoen met Elia ook al zo belachelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Hij moet wennen aan onze manier van spelen.'
Oh man.
mijn zin is in de afgelopen wedstrijden alweer helemaal weggenomen... word een erg lang seizoen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb er echt geen zin in nog. Misschien dat het volgende week komt.
Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.quote:
Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging echt t/m maart gewoon goed hoor, ik kan me nog prima wedstrijden herinneren uit die 2e seizoenshelft. Alleen de laatste 5 wedstrijden waren kut, met maar 2 punten. We waren tot dat moment in een tweestrijd met Ajax om de 2e plek.
Waarom altijd dat omslachtige gelul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:18 schreef Caland het volgende:
Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:36 schreef Sejt het volgende:
Wat een negativiteit hier weer, na 1 wedstrijd(helft). Bah.
Zijn jullie serieus?
Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gioquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na PSV uit, vlak voor de winterstop, was het kut.
Ik begrijp echt niet dat mensen roepen dat het vanaf toen nog prima was, want het was gewoon klote alleen qua resultaat was het nog redelijk. Voetballend gezien was het na PSV uit compleet dood. Daarbovenop kwam het contractverlenging gezanik, en toen dat officieel was ging het helemaal kut.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zal best wennen zijn voor Berghuis om in een team te spelen waar geen enkele lijn in zit.
AZ uit was echt een geweldige pot zelfs. Toen dacht ik voor het eerst: verrek, er zit écht voetbal in, dit kan wat worden. Helaas...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen AZ (u) en PSV (t) speelden ze anders nog prima en dat was in maart en begin april. Het spel was misschien niet meer zo goed als in oktober-december, maar nog altijd stukken beter dan bij Gio
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:47 schreef Slobeend het volgende:
@iwanvanduren Van Bronckhorst: 'Te vroeg voor basisplaats Berghuis.' #Feyenoord
Erg zwart - wit, niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Gaan brallen over een kampioenschap terwijl het team nauwelijks versterkt is en dezelfde prutser nog op de bank zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |