abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164224067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

In van Geel's ogen. Nou, dan zal het wel echt niets zijn he.
Wat die Flores niet heeft, heeft Vejinovic schijnbaar wel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164225764
Ik heb die Flores in z'n laatste wedstrijd zien voetballen via een livestream. Afgaande op die wedstrijd is het volkomen logisch dat Van Geel afziet van Flores.

Nu zegt één wedstrijd natuurlijk niet alles, maar daar maakte hij een zwakke indruk. Hij leek mij slechter dan Basacikoglu.

Al speelde Flores op een vreemde positie, de 10 positie, waar vandaan hij ook geregeld stelling mocht nemen rechtsbuiten of linksbuiten.

Hij heeft wel een goede traptechniek, corners en vrije trappen zijn behoorlijk goed (althans, in die wedstrijd), maar hij leed vrijwel continu balverlies en verloor ongeveer alle persoonlijke duels.

Verder was de wedstrijd van het niveau FC Oss - Telstar. Dus als je daar al niet uit kunt blinken dan kun je je afvragen of je een directe toegevoegde waarde kunt zijn of worden voor Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_164227090
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227121
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Op ons middenveld had ik graag Vormer gezien in plaats van El Ahmadi of Vilhena. Tenminste niet zo'n postbode. En lijkt wat meer op Clasie qua spel.
Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
BFF met GGMM
  donderdag 4 augustus 2016 @ 18:30:10 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164227209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef H.FR het volgende:
Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
pi_164227280
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vormer kunnen we nu niet meer betalen. :')
Nooit definitief moeten verkopen ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_164227307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vilhena en El Ahmadi lijken een beetje teveel dezelfde types inderdaad. Met het verschil dat Vilhena aanvallend nog wel iets kan. Hadden een Vormer/Clasie prima kunnen gebruiken.
Vilhena is ook maar een domme draver met in ieder geval nog een schot op goal dat verder komt dan de dramatische klittebandballen van El Ahmadi.
pi_164227316
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vond het ook vreemd om weg te doen. Jaar later haal je er Vaginovic voor terug.
pi_164227437
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:03:14 #11
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164227802
Gaan we nou serieus om Vormer lopen janken? :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:27:57 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164228346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
Denken dat Vormer niet beter is dan de spelers die we nu op het middenveld hebben staan :')
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:28:00 #13
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_164228348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 18:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wou zelf ook weg omdat hij niet nog een jaar op de bank ging zitten.
Begrijpelijk, zou ik ook gedaan hebben denkende aan mijn carriere.
pi_164228430
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:03 schreef PIETR het volgende:
We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
pi_164228440
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
pi_164228669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik aan dit middenveld denk dan komt het woord 'eenheidsworst' als eerste in me op.
Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:50:07 #17
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228810
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We vergelijken alleen. Vormer was toch een klasse beter dan Vaginovic.
Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 19:52:32 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_164228871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Vilhena en KEA hebben beide geen verdedigende tackle in huis. Wat voor een mongool stelt ze beide op? De verdediging van Feyenoord is al zo stabiel.
Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem bij ons ligt op 10.
pi_164229645
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb El Ahmadi ook wedstrijden zien spelen waarin ie het verdedigend echt fantastisch deed. Mag alleen best iets constanter gaan presteren.

Het probleem ligt in de brede zin inderdaad bij gebrek aan creativiteit. Of dat een 10 is of twee andere spelers die dat compenseren maakt niet zoveel uit. Ten tijde van Pelle en Guidetti hadden we ook geen goede 10.
pi_164229685
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Omdat Vormer het nu leuk doet in een competitie die nog slechter is dan de Nederlandse?
Nee, omdat Vormer eigenlijk bijzonder compleet is en in de wedstrijden die hij speelde niet door het ijs zakte a la Vejinovic. Prima speler, vond ik toen ze hem aantrokken en ook toen hij bij Feyenoord speelde.
pi_164229764
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 21:36:08 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164231470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164233955
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mwah.

Je kan ook zonder 10 spelen, alleen daar hebben we ook de extra middenvelder niet voor. Omdat Vejinovic er geen zin meer in heeft bij ons.

El Ahmadi en Vilhena horen niet zo dicht bij elkaar te spelen. Als daar een echte spelverdeler tussen speelt kan het prima denk ik. Inderdaad een type Clasie, Vormer of Vejinovic dus. Maar helaasch. Zou De_Taap het nog wel eens willen zien doen. Alleen Kuyt gaat er nooit uit. ;( De enige hoop die ik heb voor hem is dat hij weer zijn goaltjes mee gaat pikken. Anders hebben we een soort Lex Immers lopen maar dan zonder het vermogen om heel de wedstrijd te blijven gaan. ;(

Dirkgod why u do dis.
Het is dat je Berghuis al hebt, maar anders had ik Dirk gewoon op rechts gezet hoor. Karsdorp gaat er toch bijzonder vaak overheen, kan Dirk lekker naar binnen duiken en met de linksback mee hobbelen (of dat El Ahmadi die overpakt, die kan ook nog altijd bijzonder veel lopen).
pi_164233989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een hersenloos middenveld.. totaal geen inzicht
pi_164234521
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee toen die tijd was het al zonde dat hij weg moest maar begrijpelijk omdat we toen Clasie hadden.
Mikey kent de feiten. :Y
pi_164234572
die vormer kon er niks van joh halve wijf ook
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 23:55:46 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164235227
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Een beetje zoals de TT al aangeeft, een tussenjaartje :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164235550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 23:55 schreef onlogisch het volgende:
Tony moet het dit jaar gaan laten zien. Ik hoop dat Tony ook gewoon op 10 staat dit seizoen. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Nu is het moment dat ie het moet gaan laten zien. Ik ben het wel eens met de meesten hier dat onze verdediging gewoon prut is. Ik vind het dan ook verrassend dat we klaar zijn op de transfermarkt.

Waar zijn de lollers nu om het over door selecteren te hebben? We moeten toch ieder jaar door selecteren? Dat had dit jaar ook wel met onze verdediging gemogen. Een man als Baco Arie gaat dit seizoen gewoon weer een seizoen banken. Waarom pleuren ze hem er niet uit en halen ze daar iets anders voor?

Als Woudenberg niet binnen 5 wedstrijden Nelom uit de basis heeft gespeeld moeten we daar ook in de winterstop afscheid van nemen en een alternatief halen. Een Bottegod is veel te traag en kan naar mijn idee alleen maar mee in een 5-3-2 systeem. Maar daar zal Gio niet aan durven, zeker niet nu Berghuis gehaald is.

En Tomatenboer, we zijn het niet vaak eens maar daar maak je het zelf ook wel naar hé? Onze aanvalslinie de beste van Nederland? _O- Goeie hoop hebben op Elia? Heb je die man vorig seizoen gezien? Jij en ik zouden het nog beter doen. Man man man wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. Mijn bloed gaat er haast al weer van koken. Ik kijk er echt 200% van op als het dit seizoen wel goed gaat komen met die clown.

Nee, ik ben het eens met Happel. Het is een aanfluiting, dat hele Feyenoord. Ja, nog voordat het seizoen is begonnen durf ik dat te zeggen. Jullie mogen me er allemaal aan ophangen als ik het fout heb, maar het wordt wederom niks dit seizoen.

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
pi_164235631
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was aardig belangrijk de laatste fase van het seizoen. Feyenoord kan niet makkelijk iets beters halen op die plek. :)
In dit topic vonden ze Vormer een goede speler.
Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 01:04:30 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164236270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
:D
Oh.
pi_164236410
Dirk als rechtsback.
pi_164236455
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dirk als rechtsback.
linksback
pi_164236557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 01:22 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

linksback
Kan ook.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:15:22 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237772
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

En dan verliezen we weer 2 wedstrijden en dan komen we weer met verhuisdozen.

Het enige wat inconsequenter dan het spel van feyenoord is de Feyenoordaanhang.
Laffe huichelaar
pi_164237876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar ja, nu is alles verschrikkelijk en dramatisch. En als we nu de eerste 5 wedstrujden winnen, wordt de coolsingel al gereserveerd.

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:29:00 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164237889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Best wel goed mogelijk, 5x winst en dan 2x verlies:
Eerste 5: Gron(u), Twe(t), Her(u), Exc(t), ADO(t)
6e en 7e: 1e EL wedstrijd, PSV(u) :{
Daarom.

Hoewel ik ook groningen uit lastig vind hoor, daar heb ik geen hoge verwachtingen van. Als je dat wint, wordt het wel een kutpot
Laffe huichelaar
pi_164238066
quote:

Het zijn er elk jaar weer veel.
pi_164238358
quote:

Inmiddels wel ziek van het zoveelste tussenjaartje. :')
pi_164238385
Eigenlijk laat deze selectie zien wat een slechte lichting doet met Feyenoord. Gaten die vallen zijn onder de Europees spelende clubs nog op te vullen met redelijke alternatieven. Wij betalen keer op keer de hoofdprijs voor net-niet spelers.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:18:10 #40
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164238399
quote:

Tony kan alleen goed de post bezorgen en moet gewoon lekker gaan banken.
pi_164238821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:18 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tony kan alleen goed de post bezorgen en moet gewoon lekker gaan banken.
Tony is zo ongeveer 3 seizoenen de miskende messias geweest van velen hier. Nu mag hij eindelijk spelen en blijkt het een ordinaire postbode te zijn. _O-
pi_164238888
quote:

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
pi_164238910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Niet serieus te nemen.

Opdoeken.
Beter dan wat er nu staat.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 09:57:40 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239087
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef H.FR het volgende:

[..]

Beter dan wat er nu staat.
Dat is geen uitdaging.
pi_164239250
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inconsequent? Ik ben altijd pessimistisch hoor.
Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:14:47 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben vrij optimistisch ingesteld, maar die naïviteit heeft mij ook al een hoop teleurstellingen opgeleverd ;(

Zo ook dit jaar zie ik wel kansen om bovenin mee te doen, als alles mee zit dan. Maar ik ben dan ook niet verbaasd als ik ernaast zit en we gewoon moeten vechten voor plek 3 |:(
Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
pi_164239364
quote:

[..]

Er moet wel voetbal in een ploeg zitten wil je de wedstrijden winnen waar de marathon rennen tactiek niet toepasbaar is. Helaas is dat met deze middenvelders onmogelijk.
pi_164239378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sowieso is Feyenoord sterker dan vorig jaar, qua selectie. AZ vind ik verzwakt en Vitesse en de rest blijft afwachten. Denk niet dat er veel concurrentie is voor plek 3, eerlijk gezegd.

Het wordt gewoon PSV/Ajax op 1/2, dan een groot gat, dan Feyenoord en dan weer een gat naar de rest.
Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
pi_164239491
quote:

[..]

Ik zie ook wel kansen qua losse individuele kwaliteiten.. maar als ik dan terugdenk aan het voetbal van vorig jaar ;(
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 10:23:50 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164239497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je speelt de eerste helft seizoen zonder Vermeer...
Dan zul je zien dat dat weinig uitmaakt en zijn kwaliteiten schromelijk worden overschat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')