Een Ono in zijn Feyenoordperiode zou nu veruit de beste speler van de Eredivisie zijn. Je lult maar wat (voor de zoveelste keer), beste Badder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zegt veel dat zo'n matige speler tot op de dag van vandaag (11 jaar na zijn vertrek) nog wordt gehypt als superster door de supporters van Feyenoord.
Ono was een leuke eredivisiespeler, maar niet meer dan dat.
En zoals zo vaak vertroebelt een beeld van wat een speler eigenlijk echt kon door een blessure.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:19 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat is zijn pech, anders had een Ono in de top van een A-competitie gespeeld.
Wij vinden van wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zoals zo vaak vertroebelt een beeld van wat een speler eigenlijk echt kon door een blessure.
Ono is nooit dat niveau geweest en zou dat ook nooit worden.
Die aanname op 3:14quote:
Volgens mij heeft niemand het woord 'gemiddeld' gebruikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die aanname op 3:14![]()
![]()
![]()
Gemiddelde eredivisiespeler![]()
Matige speler a leuke eredivisiespeler klinkt bij mij als gemiddeld, maar ok, dat heb je niet letterlijk gezegd nee.. Maar die aanname zoals die op 3:14, die hebben we sinds dat moment nooit meer zo gezien hoor in de eredivisiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zegt veel dat zo'n matige speler tot op de dag van vandaag (11 jaar na zijn vertrek) nog wordt gehypt als superster door de supporters van Feyenoord.
Ono was een leuke eredivisiespeler, maar niet meer dan dat.
Paul Scholes was absolute, absolute top. Zwaar onderschat, omdat hij nooit een megatransfer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Man man, het is alsof je Man. Utd supporters over Paul Scholes hoort praten. Feyenoord heeft echt een hoop spelers gehad die veel beter waren dan een Ono.
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en een unieke speler en die wordt terecht gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paul Scholes was absolute, absolute top. Zwaar onderschat, omdat hij nooit een megatransfer heeft gemaakt.
Verder eens met je verhaal.
Okey, dacht dat je bedoelde dat Scholes net zo onterecht opgehemeld werd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en die wordt terecht gemist.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en een unieke speler en die wordt terecht gemist.
twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
ja, je hebt gelijk, terug naar het heden en niet meer op Badder reagerenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef HulkHeld het volgende:
Leuk die discussie over hoe goed Ono was en dat we nooit meer zo'n speler hebben gezien. Noemen we onszelf dan ook maar geen topclub meer? Middelmatig materiaal ook maar nu h.. Of gaat dit de Feyenoord-supportertjes nu ineens te ver? En ja ik ben er zelf ook 1.
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:03 schreef Happel het volgende:
Berusting is wel een mooi iets. Mijn god, wat zijn we afgegleden
Hebben we een versterking linksback gehaald? Heb weer iets gemist blijkbaar, volg je een paar dagen het nieuws niet...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.
Als alles mee zit doe je gewoon mee bovenin, maar het vertoonde spel lijkt daar nou niet echt op te wijzen.![]()
Ik zou zelf graag Van Beek, Woudenberg en Gustafson in de basis zien, maar nu Berghuis erbij is gekomen zal Gustafson het wel kunnen vergeten want Dirk zie ik natuurlijk niet zo snel gaan banken.
Ik bedoelde de witte Keniaan, die je nu erbij hebt tov vorig jaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:14 schreef timmmmm het volgende:
Overihgrns deel ik je analyse niet dat links
Ik heb dat dus totaal niet. Uit alles zie ik ons steeds meer settelen op die derde plek en veel mensen die er wel vrede mee lijken te hebben. Het spel, spelers verbeteren niet en dat gaat het gat met de 'echte' top alleen maar groter maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.
Ahh, dan begreep ik je verkeerd. Kongolo is gewoon niet zo goed als centrale verdediger. Niet goed genoeg in ieder geval. Eerlijk gezegd denk ik dat het het best is als Kogolo een mooie transfer maakt. Kan ie bij een wat betere club doorgroeien als back, krijgt Woudenberg bij ons de kans en kunnen we het geld aan een goede centrale verdediger bestedenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik bedoelde de witte Keniaan, die je nu erbij hebt tov vorig jaar.
En persoonlijk zie ik Kongolo liever centraal, samen met Van Beek, en Nelom uit de basis verdwijnen.
Het schijnt dat John niet geheel objectief is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf is ook het spoor bijster. Hij denkt dat Botteghin Feyenoord naar het kampioenschap kan leiden.
Helemaal mee eens. In de selectie van 2012 tot 2014 zat veel potentie waarmee je echt had kunnen aanhaken met Ajax en PSV. Achterin jongens als de Vrij, Kongolo en Indi. Middenveld Clasie en Vilhena. Voorin Pelle en Boetius.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb dat dus totaal niet. Uit alles zie ik ons steeds meer settelen op die derde plek en veel mensen die er wel vrede mee lijken te hebben. Het spel, spelers verbeteren niet en dat gaat het gat met de 'echte' top alleen maar groter maken.
Eens, toen een keer kampioen worden, en we hadden echt grote stappen kunnen makenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Het schijnt dat John niet geheel objectief is.
[..]
Helemaal mee eens. In de selectie van 2012 tot 2014 zat veel potentie waarmee je echt had kunnen aanhaken met Ajax en PSV. Achterin jongens als de Vrij, Kongolo en Indi. Middenveld Clasie en Vilhena. Voorin Pelle en Boetius.
Ligt er ook een beetje aan wie je opstelt natuurlijk. In de selectie heb je wel gewoon Tapia (21), Vilhena (21) en Gustafson (21) rondlopen. En volgend jaar een Schuurman die weer aansluit.quote:Nu heb ik dat gevoel alleen nog met de verdediging(alleen in mindere mate). Middenveld met Kuyt en El Ahmadi die op hun retour zijn. Vilhena die steeds meer op een El Ahmadi begint te lijken met zijn postbode voetbal, al zit er bij Tonny gezien zijn leeftijd nog wel rek in.
Die zouden er nu allemaal wel moeten staan ja. Is geen echte lange termijnsplan. Maar wellicht wel een overbrugging tot Robertha, Fernandes en Vente er klaar voor zijn, of Bilal die nog ineens de wereld weet te verbazen.quote:Links voor hebben we Elia die bijna 30 is, zal niet beter worden. Berghuis huren we en Jorgenson is natuurlijk nog maar afwachten.
Veelal vooraf wel begrijpelijke schappelijk geprijsde aankopen (waarbij v/d Heijden gratis was). Wat mij betreft noodzakelijke selectie-opvulling, met wat meer eredivisie-ervaring. De talenten moet toch ergens ingepast worden. En ze gelijk vol in het diepe gooien (met wie op de bank dan in godsnaam?) lijkt me ook niet reeel. En topaankopen zijn nou eenmaal nog altijd niet te koop, qua transferprijs alsmede salariseis/CL-eis/competitie waar ze in willen spelen..quote:En als je dan ziet waar we al onze miljoenen hebben genvesteerd: Toornstra, Vejinovic, Botteghin, Bilal, van der Heijden en Kramer. Allemaal non voetballers waarmee je niet verder kan komen. Nee, geef dan maar de jeugd weer de kans. Daar bloeit misschien wel weer iets moois uit.
Tapia zal dit seizoen waarschijnlijk ook weer weinig speeltijd krijgen(en terecht, bij Twente was het al een kut speler), net als Gustafson zolang Baas-Dirk ervoor staat. Die jongens hebben dan totaal geen meerwaarde als ze straks al 22 zijn. Al heb ik bij Gustafson sowieso al me bedenkingen. Ik zie daar eerder een nieuwe Singh in, dan een nieuwe Guidetti.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Eens, toen een keer kampioen worden, en we hadden echt grote stappen kunnen maken
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie je opstelt natuurlijk. In de selectie heb je wel gewoon Tapia (21), Vilhena (21) en Gustafson (21) rondlopen. En volgend jaar een Schuurman die weer aansluit.
[..]
Die zouden er nu allemaal wel moeten staan ja. Is geen echte lange termijnsplan. Maar wellicht wel een overbrugging tot Robertha, Fernandes en Vente er klaar voor zijn, of Bilal die nog ineens de wereld weet te verbazen.
[..]
Veelal vooraf wel begrijpelijke schappelijk geprijsde aankopen (waarbij v/d Heijden gratis was). Wat mij betreft noodzakelijke selectie-opvulling, met wat meer eredivisie-ervaring. De talenten moet toch ergens ingepast worden. En ze gelijk vol in het diepe gooien (met wie op de bank dan in godsnaam?) lijkt me ook niet reeel. En topaankopen zijn nou eenmaal nog altijd niet te koop, qua transferprijs alsmede salariseis/CL-eis/competitie waar ze in willen spelen..
Wat dat betreft denk ik dat de impulsen die MVG dit seizoen toevoegt aan de selectie wel slimme stappen zijn
Dat zou mooi zijn, dan kan Woudenberg z'n kans pakken indien ie goed genoeg is.quote:Of ook Miquel Nelom in actie kan komen tijdens de wedstrijd in Groningen is nog de vraag. De linksback, die voorlopig de voorkeur krijgt boven Lucas Woudenberg, traint vandaag apart van de groep.
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan kan Woudenberg z'n kans pakken indien ie goed genoeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik vind dat Gustafson voor zover ik heb kunnen oordelen wel een goede speler hoor. Handelt snel, ziet de ruimtes voor hem goed, maar heeft idd het probleem van Dirkie voor hem. Geen idee of Tapia het gaat redden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Tapia zal dit seizoen waarschijnlijk ook weer weinig speeltijd krijgen(en terecht, bij Twente was het al een kut speler), net als Gustafson zolang Baas-Dirk ervoor staat. Die jongens hebben dan totaal geen meerwaarde als ze straks al 22 zijn. Al heb ik bij Gustafson sowieso al me bedenkingen. Ik zie daar eerder een nieuwe Singh in, dan een nieuwe Guidetti.
En jij noemt het logische aankopen? Het zijn(wat je zegt) enkel breedte aankopen. Maar tevens zijn ze ook de duurste spelers van Feyenoord. Totaal scheef beeld als de jeugdspelers straks in de basis staat, en de grootverdieners op de bank. Zo komen er alleen maar meer Vilhena-scenario's aan.
En ik kan me niet voorstellen dat jongens als Vilhena, Fernandes en Karsdorp veel opsteken van grootverdieners als van der Heijden, Vejinovic en Toornstra.
Dat Kuyt en Elia grootverdieners zijn, snap ik wel. Maar die 'Eredivisie-ervaring' spelers van minimaal 26 jaar zijn stuk voor stuk non-voetballers waar we niks aan hebben. Zolang we dat beleid gaat doorvoeren gaat het nooit meer wat worden met deze club.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.alsof wij zon mazzel zouden hebben ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
Op een andere site staat weer ruim 10 maandenquote:Terugkeer naar contactsporten is meestal mogelijk na 6-8 maanden mits de revalidatie naar wens verloopt. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat terugkeer naar het oude sportniveau met name afhankelijk is van de kraakbeenconditie van de knie.
Slechte zaak. Moet je eind komend seizoen alsnog een buitenspeler halen omdat Berghuis weer vertrekt.twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Zondequote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Dit zal ook wel het laatste seizoen Elia zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
Slechte zaak. Moet je eind komend seizoen alsnog een buitenspeler halen omdat Berghuis weer vertrekt.twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Echt he, haal die Flores nou gewoon. Er zijn nu 3 buitenspelers voor 2 plekken, waarbij 1 van die drie Bilal isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
Of Bilal. Allebei houden lijkt me in ieder geval raar. Bilal zal er ook niet op zitten te wachten 4de buiten te zijn achter Berhuis, Toornstra en Kuijt. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren dat ie zich ooit in de basis kan spelen, al zijn er twee van geblesseerdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Toornstra toch wel verkocht/verhuurd wordt? Compleet nutteloos nu.
Bilal kan je iig nog inbrengen in het laatste deel als de wedstrijd daarnaar vraagt, Toornstra niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of Bilal. Allebei houden lijkt me in ieder geval raar. Bilal zal er ook niet op zitten te wachten 4de buiten te zijn achter Berhuis, Toornstra en Kuijt. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren dat ie zich ooit in de basis kan spelen, al zijn er twee van geblesseerd
Als zelfs van Geel het niet ziet zitten kan het nooit veel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Echt he, haal die Flores nou gewoon. Er zijn nu 3 buitenspelers voor 2 plekken, waarbij 1 van die drie Bilal is
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal kan je iig nog inbrengen in het laatste deel als de wedstrijd daarnaar vraagt, Toornstra niet.
Een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord kennende zit Berghuis heel het seizoen op de bank omdat Toornstra zogenaamd zo lekker gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Toornstra toch wel verkocht/verhuurd wordt? Compleet nutteloos nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |