Hoho. Wist je dat badder zelf op hoog niveau heeft gespeeld? Niet dat hij er verder mee te koop loopt hoor, maar wou je toch even op de hoogte houden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef timmmmm het volgende: [..] Laat toch gaan joh, wat maakt jou het uit. Het is volgens Badder hartstikke sportief om te vallen terwijl er geen oorzaak toe is, dan ben je een winnaar. Moet je allemaal niet te serieus nemen verder, dan heb je er niet zoveel verstand van. Geeft niets, toch wel fijn om een soort mascotte te hebben hier. Iemand die af en toe een leuk dansje doet, kunnen we weer even lachen en dan weer over tot de orde van de dag.
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Scoringskans, hoe? Hij kan hier helemaal niks meer en gooit het dan maar op het laatste redmiddel. Wat mij betreft prima, maar hier moet een scheidsrechter hem complimenteren met de poging en lekker doorballen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Wist je dat badder zelf op hoog niveau heeft gespeeld? Niet dat hij er verder mee te koop loopt hoor, maar wou je toch even op de hoogte houden.
Jezus, maak het even spannend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
https://www.instagram.com/p/BIkRL-NApOj/
Ik ben wel benieuwd. Ik denk Hupperts!quote:
Announce Berghuisquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Ronaldo zou ook nog kunnen, weet alleen niet of hij Elia uit de basis zou spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik denk Hupperts!
Nee, Willems had gewoon mazzel dat hij geen rood kreeg. Ook een buitengewoon domme en impulsieve speler.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef timmmmm het volgende:
Badder vindt het wangedrag van Willems vast ook gewoon kunnen. Dat is nu eenmaal wat je een winnaar maakt, gaan liggen voor de penal en je tegenstander als het spel stilligt in de rug aanvallen.
Fouad Idabdelhay.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Dat was erg slecht gefloten idd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, Willems had gewoon mazzel dat hij geen rood kreeg. Ook een buitengewoon domme en impulsieve speler.
Ik ben sowieso geen fan van Gozubuyk. Raar mannetje, maakt zichzelf vaak belangrijker dan de wedstrijd en lijkt zo zijn spelers te hebben waar hij veel meer van kan hebben dan van anderen. Het is niet dat je hem op partijdigheid kunt betrappen, maar hij is zeker niet consequent.quote:
Onder Gio niet hoor. Verandering is engquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ronaldo zou ook nog kunnen, weet alleen niet of hij Elia uit de basis zou spelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.
Zoals ik al zei, misschien geen bewuste overtreding en zeker geen zware. Maar ook uit lompigheid en domheid kun je een penalty veroorzaken.
www.specsavers.nlquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wordt niet gehaakt, niet getackeld, niet geduwt. EA houdt hem keurig voor zich en Hendrix gaat liggen. Dit is nooit een penalty.
Die Flores is ook geen 10 waard natuurlijk. Is leuk voor erbij maar als het financieel gezien of of is, snap ik dat ze voor Berghuis gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom komt die andere gozer nou niet nu hebben we niks als vervanger voor Elia.
Of is gio op zijn hoofd gevallen en is Rashaan Fernandes opeens een optie?
Ik hoop het van wel hoor maar we kennen allemaal Gio en zijn probleem met jeugdige spelers.
Concurrentie was juist goed geweest voor Elia denk ik.
de seconde erna is nog mooier... alsof ie een zwembad in duikt met twee beentje van de grond hoofdje naar voren...quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wordt niet gehaakt, niet getackeld, niet geduwt. EA houdt hem keurig voor zich en Hendrix gaat liggen. Dit is nooit een penalty.
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongens?
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?quote:
Slim toch, snoekduik maken omdat je voelt dat je wordt aangeraakt?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de seconde erna is nog mooier... alsof ie een zwembad in duikt met twee beentje van de grond hoofdje naar voren...
maar goed... die lompe lul in het geel geeft er een pingel voor...
denk dat we dit seizoen veel pingels gaan zien..
Hah te laatquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die Flores is ook geen 10 waard natuurlijk. Is leuk voor erbij maar als het financieel gezien of of is, snap ik dat ze voor Berghuis gaan.
Hoewel ik hoop dat het alsnog en/en blijkt. Lekker Bilal verpatsen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Vagner Lovequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Liever ons originele A-plan op rechts voor een of twee wedstrijden naar links, dan standaard met dat A-plan de competitie in. Toornstra op rechts kan gewoon niet en Bilal al helemaal nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.
Prima hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?
wie is KAE in hemelsnaamquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.
Zoals ik al zei, misschien geen bewuste overtreding en zeker geen zware. Maar ook uit lompigheid en domheid kun je een penalty veroorzaken.
Niet de volledige focus bij Feyenoord, dus doei Gudde.quote:Feyenoord-directeur Eric Gudde is toegetreden tot de Raad van Commissarissen van Rabobank Westland. De Maassluizer die sinds 2007 Algemeen Directeur is bij Feyenoord.
Gudde heeft altijd de financiële wereld aantrekkelijk gevonden. “De financiële sector heeft me als econoom altijd getrokken'', zegt Gudde. “Samen met Rabobank Westland bouw ik mee aan een sterkere regionale economie en samenleving''. aldus Gudde in het Algemeen Dagblad.
Wisselspeler van Jong PSV uit de jeugd van ajax.quote:
Gudde is gisteren gespot in de Apres Ski Hut, samen me De Cler en Henk TImmer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Gudde zit er ook bij alsof ie net uit bed komt rollen he
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Domme transfer natuurlijk trouwens. Na gister word 't toch niets meer, dus weg gegooid geld dit. Tyfus Geel.
#Kramerpowerrrrquote:De reserves van Feyenoord hebben maandag in een besloten oefenduel gewonnen van FC Eindhoven. Feyenoord won met 2-1 door doelpunten van Michiel Kramer en Mo El Hankouri. De overwinning kwam pas in de loop van de tweede helft tot stand.
Trek het je niet aan man. Het is niet echt een prijs of zo. Gewoon een veredelde oefenwedstrijd, die PSV heeft gewonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef timmmmm het volgende:
Badder vindt het wangedrag van Willems vast ook gewoon kunnen. Dat is nu eenmaal wat je een winnaar maakt, gaan liggen voor de penal en je tegenstander als het spel stilligt in de rug aanvallen.
Het verlies vind ik ook niet zo schokkend, ik denk niet dat iemand er wakker van ligt dat gisteren de fruitschaal niet gewonnen is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trek het je niet aan man. Het is niet echt een prijs of zo. Gewoon een veredelde oefenwedstrijd, die PSV heeft gewonnen.
Dan zul je geen groot fan zijn van El Ahmadi schat ik dan zomaar in.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verlies vind ik ook niet zo schokkend, ik denk niet dat iemand er wakker van ligt dat gisteren de fruitschaal niet gewonnen is.
Onsportief gedrag vind ik altijd walgelijk, júíst bij veredelde oefenpotjes
correct. Hoewel ik te stevige tackles welk van een wat andere orde vindt dan de uitspraak van Hendrix dat het slim voetbal is je te laten vallen als je de tegenstander voelt. Die wijven die al een snoekduik maken als de tegenstander naar ze kíjkt in de hoop op een strafschop zouden ze gewoon van het voetbalveld moeten verbannen. Of het in de rug aanvallen van een speler terwijl het spel stilligt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zul je geen groot fan zijn van El Ahmadi schat ik dan zomaar in.
Ik praat het nergens goed en vind het net zo goed kwalijk wat Hendriks en Willems doen. Maar ik vind een tackle op kniehoogte of het met gestrekt been doorgaan op een speler die al op de grond ligt erger dan je laten vallen of iemand duwen terwijl het spel stilligt. Vele malen erger. Je neemt het risico om iemand ernstig te blesseren. El Ahmadi is minimaal net zo geniepig als Van Bommel of Poulsen. Vermoorde onschuld spelen maar wel bewust op zoek naar een overtreding. Dan heb je de schijn tegen natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
correct. Hoewel ik te stevige tackles welk van een wat andere orde vindt dan de uitspraak van Hendrix dat het slim voetbal is je te laten vallen als je de tegenstander voelt. Die wijven die al een snoekduik maken als de tegenstander naar ze kíjkt in de hoop op een strafschop zouden ze gewoon van het voetbalveld moeten verbannen. Of het in de rug aanvallen van een speler terwijl het spel stilligt.
Ach kijk, heeft Badder een keer een vriendjequote:Op maandag 1 augustus 2016 16:53 schreef Syntix het volgende:
Berghuis was in de afgelopen oefenwedstrijden toch wel de dissonant van Oranje, wat dat betreft past zijn onbekwaamheid perfect bij dit feyenoord.
Ik zeg toch ook dat ik KEA ook niet echt kan waarderen. (te) stevig in duels gaan kan ik mee leven, maar van die smerige overtredingen zijn precies datquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik praat het nergens goed en vind het net zo goed kwalijk wat Hendriks en Willems doen. Maar ik vind een tackle op kniehoogte of het met gestrekt been doorgaan op een speler die al op de grond ligt erger dan je laten vallen of iemand duwen terwijl het spel stilligt. Vele malen erger. Je neemt het risico om iemand ernstig te blesseren. El Ahmadi is minimaal net zo geniepig als Van Bommel of Poulsen. Vermoorde onschuld spelen maar wel bewust op zoek naar een overtreding. Dan heb je de schijn tegen natuurlijk.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 01-08-2016 om 16:43:23De aanhang van Watford is gezien de reacties op zijn zachtst gezegd 'not amused'. #Feyenoord https://t.co/p1T0Y3h97s reageer retweet
Bilal en Toornstra willen ze natuurlijk beide zo snel mogelijk slijten. Liever vandaag dan morgen. Dan kunnen ze die Flores halen en bouwen met Elia, Flores, Fernandes en misschien Robertha.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:21 schreef Tomasso het volgende:
Wel raar trouwens. Berghuis huren zonder optie tot koop. Het betekent dat dit seizoen Bilal en Toornstra gaan banken, met allebei nog een contract voor nog 1 seizoen daarna. Oftewel, ~7 miljoen euro ben je kwijt.
Begrijp me niet verkeerd, ik juich de komst van concurrentie toe hoor, alleen vraag me af of het goed doordacht is. Feyenoord kennende, is dat niet het geval. Zonder Berghuis word je namelijk ook wel derde.
Zit wat in ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:21 schreef Tomasso het volgende:
Wel raar trouwens. Berghuis huren zonder optie tot koop. Het betekent dat dit seizoen Bilal en Toornstra gaan banken, met allebei nog een contract voor nog 1 seizoen daarna. Oftewel, ~7 miljoen euro ben je kwijt.
Begrijp me niet verkeerd, ik juich de komst van concurrentie toe hoor, alleen vraag me af of het goed doordacht is. Feyenoord kennende, is dat niet het geval. Zonder Berghuis word je namelijk ook wel derde.
Waren erg gecharmeerd van hem en vonden dat de trainer (die nu ontslagen is) vorig jaar een fout maakte door hem niet op te stellen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:13 schreef Gert het volgende:
Opvallend, gezien zijn weinige speeltijd. Bijna alleen maar verontwaardigde reacties van de Watford-fans dat de clubleiding Berghuis verhuurd heeft.twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 01-08-2016 om 16:43:23De aanhang van Watford is gezien de reacties op zijn zachtst gezegd 'not amused'. #Feyenoord https://t.co/p1T0Y3h97s reageer retweet
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach kijk, heeft Badder een keer een vriendje
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Berghuis grapt over lager salaris: kan ik vanavond bij jou eten? - http://nos.nl/l/2122651
Zowaar een speler die normaal overkomt voor een camera. Kunnen ze hem niet meteen aanvoerder maken?
Kramer is ook om te janken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad eindelijk iemand die een normaal interview kan geven
Helemaal een verademing als je hem vergelijkt met Gio onze trainer, dat is zo ongeveer de ergste van allemaal.
Berghuis grapt over lager salaris: kan ik vanavond bij jou eten? - http://nos.nl/l/2122651
Zowaar een speler die normaal overkomt voor een camera. Kunnen ze hem niet meteen aanvoerder maken?
Heb de hele persconferentie voorafgaand aan de JC Schaal gezien. Vond het echt tenenkrommend. Soms had ik het idee dat hij de vragen gewoon oprecht niet begreep.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Helemaal een verademing als je hem vergelijkt met Gio onze trainer, dat is zo ongeveer de ergste van allemaal.
Nouja ik snap best dat mensen Kramer een ongelofelijke mongool vinden maar die doet zich nooit anders voor als er een camera bij is.quote:
Vind ik niet. Ook Kramer is een verademing ten opzichte van alle clichébrakende, nietszeggende, en media-getrainde voetballers.quote:
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.quote:
Davyquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.
Propper doet dat vrij leuk. En Isimat is hilarisch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.
Elia komt ook wijzer over dan je van hem verwacht. Maar goed, de verwachtingen zijn dan ook steeds bijzonder laag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Vind bij ons Vejinovic ook wel vrij normaal wat interviews betreft trouwens, klinkt in elk geval alsof ie meer dan 3 hersencellen heeft.
Gio is verschrikkelijk ja.. heb altijd het idee dat ik naar een robot zit te luisteren, waar je een muntje instopt en dan komen er allemaal clichés uit.. Vreselijk, dat gebabbel van die kerel. Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het te maken met zijn tijd in het buitenland. Al die buitenlandse topspelers worden enorm vaak geïnterviewd, zonder ooit ook maar iets boeiends of origineels te zeggen.. ze lullen maar wat omdat dat er nu eenmaal bijhoortquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Alsof Gio daar veel geïnterviewd is. Speelt daar in het veld met Messi, Henry, Ronaldinho en Puyol. Wat voor kut journalist moet je dan zijn om naar de linksback (Gio) te lopen om de wedstrijd na te analyseren?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio is verschrikkelijk ja.. heb altijd het idee dat ik naar een robot zit te luisteren, waar je een muntje instopt en dan komen er allemaal clichés uit.. Vreselijk, dat gebabbel van die kerel. Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het te maken met zijn tijd in het buitenland. Al die buitenlandse topspelers worden enorm vaak geïnterviewd, zonder ooit ook maar iets boeiends of origineels te zeggen.. ze lullen maar wat omdat dat er nu eenmaal bijhoort
Hij ziet er echt exact hetzelfde uit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Interview Gio bij transfer naar Barca. Zegt dezelfde dingen als hier, op dezelfde manieren.
Zo is hij gewoon, niet meer van verwachten in 'n interview.
Idd. En hij heeft maar een heel licht Marokkaans accent in vergelijking met Van Beek en Karsdorp. Prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Elke jeugdspeler van Feyenoord heeft zo'n irritant Marrokaans accent. Zelfs Mats van Huijgevoort had datquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd. En hij heeft maar een heel licht Marokkaans accent in vergelijking met Van Beek en Karsdorp. Prima.
Wie zie jij als jullie grote concurrent dan Badder?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
78% van de mensen in de regio Rijnmond is volslagen debiel.
Ajax natuurlijk. Maar eigenlijk verwacht ik dat PSV dit jaar vrij eenvoudig kampioen wordt als de selecties zo blijven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie zie jij als jullie grote concurrent dan Badder?
Die vraag is wel gesteld voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, dat scheelt wel enigszins denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
78% van de mensen in de regio Rijnmond is volslagen debiel.
Soooooooooooooo en als Co'tje het zegt dan moet het wel waar zijn.quote:Berghuis heeft nog steeds die Messiaanse behendigheid
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soooooooooooooo en als Co'tje het zegt dan moet het wel waar zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'
Ik heb die vriend van MPC60 gevonden
Je prijzen kloppen van geen kant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff Berghuis en ook nog huur
Wat een wanbeleid weer.
Wàt een miskopen de afgelopen seizoenen
Je had niet eens een lening voor een stadion hoeven afsluiten als je al die debielen niet zou hebben gehaald. Vilhena ook echt verlengen voor de hoofdprijs. Die gast kan er echt geen flikker van.
Waarom heeft Feyenoord geen Strootman of Hendrix achtige speler. Alleen maar slapjanussen op het middenveld die geen duel op normale manier kunnen winnen.
Bilal 3
Toornstra 3
Gustafsson 3
Van der Heijden 0
Vejinovich 3
Botteghin 0
Vilhena 1 (tekenpremie)
Tapia 3
Kramer 2
Elia 0
El Ahmadi 0.5
En allemaal een dik salaris.
Wat een troep dit hey. Waarchijnlijk ben ik nog de helft vergeten aan troep. Had liever 2-3 echt goede spelers gehad zoals Propper.
Die beslissing om Toornstra te halen nadat Ziyech mislukte.Toornstra mag nu weg en we missen een type Ziyech.
Van Geel
Gio
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen kan worden dit seizoen.
Ja het zijn allemaal top-aankopen, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je prijzen kloppen van geen kant.
Verder zijn Elia, El Ahmadi en Vilhena (verlenging) gewoon prima deals. VDH, Tapia, Vejinovic en Bilal heb je niet zoveel aan, maar dat waren op zich geen gekke transfers. Toornstra komt gewoon net tekort, maar was in het seizoen van Rutten gewoon een goede speler. Tot slot heb je nog Botteghin en Gustafson, dat kan je moeilijk miskopen noemen. De één is een degelijke verdediger en de ander een creatieve middenvelder met potentie.
Die 2-3 goede spelers willen vaak óf niet komen óf ze passen niet in ons salarishuis. Dus je lult een eind weg, maar het raakt kant nog wal.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja het zijn allemaal top-aankopen, sorry.
Geen gekke transfers? Vejinovic was wisselspeler in fucking Arnhem, Bilal speelde 4 goede wedstrijden dat seizoen. Tapia is ook weer net niet speler net als Toornstra. Bij elkaar 15 miljoen euro verspild. En dan heb ik het nog niet eens over slaris
Iedereen ziet toch dat Kramer en co niet vereiste niveau hebben? Waarom worden dat soort mongolen dan gehaald?
Zo rollen ze bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Toornstra was een jaar geleden nog de held.
Standaard uit enzo.
Nu moet die oprotten haha
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keerquote:
Extreem goede banker dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keer
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'
Ik heb die vriend van MPC60 gevonden
Propper en Traore waren wel even wat belangrijker voor dat Vitesse dan Vejinovic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:24 schreef timmmmm het volgende:
Overigens was Bilal toen gewoon een tienertoptalent die een seizoenshelft echt goed speelde. Is een risico, moet je ook wat van nemen als je weer een topclub wil worden. Het evengoed goed uit kunnen pakken.
Kan je v Geel niet kwalijk nemen, praat dan over Kramer, Kazim na een slechte huurperiode overnemen, Van der Heijden. Ouwehoer daarover, maar ga niet janken over Bilal, want dat was at the time gewoon een goede aankoop. Ook Vejinovic, dat was zelfs een veel minder risico. Eerst bij Heraclas waar ie het redelijk deed, bij Vitesse gewoon de man van het seizoen, dat seizoen voor we hem oppikten. Bij Feyenoord flopte ie alleen jammerlijk.
Met de kennis van nu transfers van toen beoordelen is bijzonder kortzichtig. Maar goed, een speler die gewoon elke wedstrijd speelde bij vitesse een wisselspeler noemen getuigd ook gewoon van nóg minder voetbalkennis dan ik.
Ze wouden toen Ziyech én Toornstra.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff Berghuis en ook nog huur
Wat een wanbeleid weer.
Wàt een miskopen de afgelopen seizoenen
Je had niet eens een lening voor een stadion hoeven afsluiten als je al die debielen niet zou hebben gehaald. Vilhena ook echt verlengen voor de hoofdprijs. Die gast kan er echt geen flikker van.
Waarom heeft Feyenoord geen Strootman of Hendrix achtige speler. Alleen maar slapjanussen op het middenveld die geen duel op normale manier kunnen winnen.
Bilal 3
Toornstra 3
Gustafsson 3
Van der Heijden 0
Vejinovich 3
Botteghin 0
Vilhena 1 (tekenpremie)
Tapia 3
Kramer 2
Elia 0
El Ahmadi 0.5
En allemaal een dik salaris.
Wat een troep dit hey. Waarchijnlijk ben ik nog de helft vergeten aan troep. Had liever 2-3 echt goede spelers gehad zoals Propper.
Die beslissing om Toornstra te halen nadat Ziyech mislukte.Toornstra mag nu weg en we missen een type Ziyech.
Van Geel
Gio
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen kan worden dit seizoen.
Als hij die nou eens op het veld inzet, oh wacht..quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Vind bij ons Vejinovic ook wel vrij normaal wat interviews betreft trouwens, klinkt in elk geval alsof ie meer dan 3 hersencellen heeft.
Begin van het seizoen basis en viel als bankzitter redelijk vaak in. Soort Schone.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keer
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:24 schreef timmmmm het volgende:
Overigens was Bilal toen gewoon een tienertoptalent die een seizoenshelft echt goed speelde. Is een risico, moet je ook wat van nemen als je weer een topclub wil worden. Het evengoed goed uit kunnen pakken.
Kan je v Geel niet kwalijk nemen, praat dan over Kramer, Kazim na een slechte huurperiode overnemen, Van der Heijden. Ouwehoer daarover, maar ga niet janken over Bilal, want dat was at the time gewoon een goede aankoop. Ook Vejinovic, dat was zelfs een veel minder risico. Eerst bij Heraclas waar ie het redelijk deed, bij Vitesse gewoon de man van het seizoen, dat seizoen voor we hem oppikten. Bij Feyenoord flopte ie alleen jammerlijk.
Met de kennis van nu transfers van toen beoordelen is bijzonder kortzichtig. Maar goed, een speler die gewoon elke wedstrijd speelde bij vitesse een wisselspeler noemen getuigd ook gewoon van nóg minder voetbalkennis dan ik.
Je was echt gek als je na dat seizoen niet geïnteresseerd was in Sulejmani, die was echt zeer overtuigend. Dat Ajax 16 miljoen en een topsalaris bood is hun fout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.
Larsen was zogenaamd ook 7 miljoen waard, nu ook onzichtbaar
Sulejmani
Bilal
Er zijn er waarschijnlijk nog een stuk meer te noemen, maar dit is alleen van laatste jaren Heerenveen.
31 wedstrijden in de competitie gespeeld, 31 keer basis. Alleen de laatste paar wedstrijden mocht ie banken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Begin van het seizoen basis en viel als bankzitter redelijk vaak in. Soort Schone.
Om vervolgens te gaan zeuren dat <random TD> heeft liggen slapen als speler zich wel door ontwikkeld en voor 10 miljoen naar het buitenland gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.
Larsen was zogenaamd ook 7 miljoen waard, nu ook onzichtbaar
Sulejmani
Bilal
Er zijn er waarschijnlijk nog een stuk meer te noemen, maar dit is alleen van laatste jaren Heerenveen.
Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je was echt gek als je na dat seizoen niet geïnteresseerd was in Sulejmani, die was echt zeer overtuigend. Dat Ajax 16 miljoen en een topsalaris bood is hun fout.
Het feit dat Janssen na 1 seizoen al onhaalbaar is voor de Nederlandse topclubs zegt genoeg. Je moet er vroeg bij zijn, anders vis je achter het net.
Dat Larsson onzichtbaar is ligt misschien aan het feit dat de competitie nog niet begonnen is
Letschert en Bilal, goede vergelijking wel qua posities ja. Daarnaast: basis bij Utrecht of Feyenoord is wel even iets anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.
Zo'n Letschert heeft nu 80 wedstrijden in eredivisie gespeeld. Bilal speelde er 24. Letschert zou ik halen, Bilal niet. Bilal zou dan naar een AZ moeten gaan als hij zo nodig weg zou willen, mooie tussenstap.
Janssen zijn de uitzonderingen. Dat gebeurt niet zo vaak.
Voor 5 mil.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Die Letschert is overigens naar Sassuolo in Italie.
Denk het ook niet nee. Je had Jan Arie als extraatje erbij kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets wat wij nooit hadden betaald voor die gozer (los van zijn kwaliteiten).
Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.
Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?
Ik vraag me soms wel eens af of ze bij die KNVB cursus alleen de ins en outs van de tactiek 433 krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens.
Maar ik moet ook zeggen dat ik bij Letschert ook niet echt de potentie zie als dat je bij een Van Dijk wel kon zien. Eigenlijk kan Feyenoord een transfer als dat pas doen als je Kongolo of Van Beek voor meer verkoopt.
Het was toch ook al rond die interlands eind mei in het nieuws?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.
Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten?
Denk dat ze met verleningen van Elia, El Ahmadi en Vermeer geschermd hebben en met eventuele transfertargets zoals Berghuis tijdens de onderhandelingen met Kuyt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.
Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten?
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
nee dat waren zijn kinderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.
Trekt ook de lijnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.
Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:25 schreef Multiply het volgende:
Even de vraag over Viagogo gesteld aan Feyenoord:
Beste ,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat viagogo een goede oplossing is voor het verkopen van jouw seizoenkaart en het kopen van extra kaarten en het erg vervelend is dat dit niet mogelijk is.
Op dit moment kan ik je helaas geen duidelijkheid geven of de samenwerking met viagogo ook in het seizoen 2016-2017 gecontinueerd wordt. Er vinden nog contractonderhandelingen plaats. Tot nader order is er daarom geen mogelijkheid om je seizoenkaartplaats in de verkoop te zetten.
De samenwerking met viagogo was altijd een extra service naar seizoenkaarthouders toe, maar het is geen vast gegeven bij het verlengen of aanvragen van een seizoenkaart. Tenslotte verwachten wij dat seizoenkaarthouders zoveel mogelijk zelf naar De Kuip komen om de thuiswedstrijden te bezoeken.
Ik ga ervan uit dat er een bericht op onze website wordt geplaatst, zodra er duidelijkheid is over viagogo.
Dat wel, ja. Kan Feyenoord zelf niet gewoon zo'n dienst opzetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het jammer want dit gaat alleen maar voor lege plekken zorgen en het was wel makkelijk om extra kaarten te regelen in je vak als iemand eens mee wil.
Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'
Je bedoelt of KPN deze zender blijft aanbieden ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Er is ook gewoon nog geen duidelijkheid over Fox geloof ik he?
Dat zou te makkelijk zijn voor de klant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Kan Feyenoord zelf niet gewoon zo'n dienst opzetten?
Oh wacht...
Ja, ik ben er ook altijd of zelf, of als ik niet kan geef ik mijn kaart aan vrienden/familie die dan wel een keertje willen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.
Nu ga ik alsnog 90% van de wedstrijden, maar goed. Sowieso fijn om afentoe een extra kaartje te kunnen kopen aan de gele zijde.
Ja, en toen werd hij als onhaalbaar genoemd omdat hij een aardige interland speeldequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was toch ook al rond die interlands eind mei in het nieuws?
Willemsquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop.quote:De puzzel Dirk Kuijt is nog niet af
Na 77 minuten mocht Michiel Kramer eindelijk het veld in. De stand was 1-0 in het voordeel van PSV, en Feyenoord joeg al sinds de eerste helft op de gelijkmaker. De invalbeurt van de spits kwam dus geen moment te vroeg. Kramer kon het niet nalaten om dat na afloop even te laten blijken.
Hij kwam verrassend genoeg in het veld voor Nicolai Jørgensen. Een spits voor een spits op het moment dat het tijd leek voor een tactiek van alles of niets. De man die eigenlijk in aanmerking kwam voor een wissel bleef in het veld.
‘We zijn veel verder dan vorig seizoen rond deze tijd. Na rust hebben we een Feyenoord gezien waar we mee verder kunnen’, oordeelde Dirk Kuijt na afloop zelf. Als aanvoerder wordt Kuijt na afloop altijd als eerste voor de camera gesleept. Vorig seizoen bleek dat een ondankbare taak toen de resultaten tegenvielen. Zondag bleek dat het ook ondankbaar kan zijn op het moment dat je zelf niet optimaal presteert. In het huidige Feyenoord heeft Kuijt behoorlijk wat moeite om zijn rol in te vullen. In de oefenwedstrijd tegen Valencia was het bijvoorbeeld geen toeval dat de beste man van de tegenpartij, de defensieve middenvelder Enzo Perez, de directe tegenstander was van Dirk Kuijt. Kuijt is namelijk geen natuurlijke nummer tien die inzakt en speelt vanuit zijn tegenstander. Hij is geen middenvelder die de ruimte tussen verdediging en middenveld bespeelt. Kuijt is in eerste instantie een aanvaller die het beste functioneert als hij zijn instinct laat werken in plaats van zijn geest. Dat bleek ook zondag tegen PSV. Op het moment dat hij keuzes moet gaan maken tussen hoog druk zetten of de ruimte verdedigen zakt hij ineens door de ondergrens. Dan zie je een speler die op het middenveld loopt terwijl hij voorin wordt gevraagd. Iemand die voortdurend in beweging is maar overal te laat komt.
De Feyenoord-aanvoerder heeft de ploeg nodig om goed te spelen
Een aantal jaren geleden zou hij dat nog zelfstandig om hebben kunnen draaien. Een Kuijt in de kracht van zijn leven had nog de macht om zijn medespelers en het elftal op sleeptouw te nemen. De aanvaller voelt nu echter wat al die ervaren spelers in de herfst van hun carrière al eerder meemaakten. Het is het moment dat de krachten afnemen en het perspectief verandert. Daar waar hij eerder de ploeg kon dragen is de situatie nu omgekeerd: de speler heeft de ploeg nodig om nog goed te kunnen spelen en te excelleren.
Andrea Pirlo was in zijn laatste jaren een topper omdat hij tussen topspelers bij Juventus kon spelen. Die lieten hem in zijn kracht spelen en profiteerden op hun beurt weer van zijn spelinzicht en ervaring. Als Pirlo bij Chievo of Siena had gespeeld dan was zijn carrière al veel eerder geëindigd. Dirk Kuijt is op een punt gekomen dat de coach moet puzzelen hoe hij hem optimaal kan gebruiken en hoe hij zijn tekortkomingen kan camoufleren. Het is een puzzel die nog niet af is.
Liever 1 Letschert dan 3 andere mongolen van anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want Schaars is geen overbodige mongoolquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Was Schaars niks geweest als goedkope oplossing op 6 of op linksback? Alles beter dan Nelom of KEA.
Zou Maher ook wel op 10 of 6 willen zien bij Feyenoord. Afgelopen wedstrijden speelde ie echt top bij PSV. Ook behoorlijk scorend vermogen vergeleken met onze Afro en Kalo.
Maher is ook pas 23.
Denk dat Schaars nuttiger is dan KEA of Nelom, maar goed we hoeven er niet meer over na te denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Want Schaars is geen overbodige mongool
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.
Oneens. De verdediging is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, met Botteghin die nog steeds trager is dan dikke stront door een trechter en daarachter de nog veel slechtere Baco Arie. Het middenveld is een bij elkaar geraapt zooitje vol spelers die het (nog) niet zijn. Vejinovic, Taap, Vilhena die maar wat doet. Geen een échte speler waar men zich aan op kan trekken. Zou Kuijt moeten zijn, maar die is niet zo goed met de jongere jongens als ik gedacht had.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten we bij de winterstop weer hopeloos achter staan op PSV en Ajax, en het voetbal wederom niet om aan te zien is, op wie zal dat tegen die tijd afstralen denken jullie?
Zal Gio de gebeten hond zijn of zal men overwegend toch vooral om het vertrek van Martin van Geel schreeuwen?
Ik ben van mening dat er momenteel toch een behoorlijk evenwichtige selectie is samengesteld door Van Geel, een selectie waarmee minimaal 3e geëindigd moet kunnen worden, en waarmee het ook mogelijk zou moeten kunnen zijn om goed voetbal te spelen en met kop en schouders boven de andere clubs, op PSV en Ajax na, uit te steken.
Het is nu aan Gio om uit de selectie te halen wat erin zit. Als hem dat niet lukt is het wat mij betreft #ExitGio en niet persé #ExitGeel.
In een keer goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Was Schaars niks geweest als goedkope oplossing op 6 of op linksback? Alles beter dan Nelom of KEA.
Zou Maher ook wel op 10 of 6 willen zien bij Feyenoord. Afgelopen wedstrijden speelde ie echt top bij PSV. Ook behoorlijk scorend vermogen vergeleken met onze Afro en Kalo.
Maher is ook pas 23.
Minimaal 3e?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten we bij de winterstop weer hopeloos achter staan op PSV en Ajax, en het voetbal wederom niet om aan te zien is, op wie zal dat tegen die tijd afstralen denken jullie?
Zal Gio de gebeten hond zijn of zal men overwegend toch vooral om het vertrek van Martin van Geel schreeuwen?
Ik ben van mening dat er momenteel toch een behoorlijk evenwichtige selectie is samengesteld door Van Geel, een selectie waarmee minimaal 3e geëindigd moet kunnen worden, en waarmee het ook mogelijk zou moeten kunnen zijn om goed voetbal te spelen en met kop en schouders boven de andere clubs, op PSV en Ajax na, uit te steken.
Het is nu aan Gio om uit de selectie te halen wat erin zit. Als hem dat niet lukt is het wat mij betreft #ExitGio en niet persé #ExitGeel.
Onze verdediging kan met name in de breedte wel sterker ja. Stiekem hoop ik dan ook nog op St Juste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oneens. De verdediging is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, met Botteghin die nog steeds trager is dan dikke stront door een trechter en daarachter de nog veel slechtere Baco Arie. Het middenveld is een bij elkaar geraapt zooitje vol spelers die het (nog) niet zijn. Vejinovic, Taap, Vilhena die maar wat doet. Geen een échte speler waar men zich aan op kan trekken. Zou Kuijt moeten zijn, maar die is niet zo goed met de jongere jongens als ik gedacht had.
En de aanval... Berghuis heeft al tijden niet een behoorlijke hoeveelheid wedstrijden gespeeld. Ik heb hem niet zien trainen, ik heb hem de laatste tijd neit gevolgd. Als zij zeggen dat ie even goed is als toen ie van AZ? wegging, geloof ik dat wel, maar hij moet het nog maar waarmaken. Zelfde voor Jorg. Als het nu in de voorhoede fout gaat, heeft men toch in de aankoop weer fouten gemaakt.
Daarbij, v Geel is TD. Het was zijn idee om v Bronckhorst zonder noemenswaardige ervaring trainer te maken. Als het v Bronckhorst is die het verpest, is v Geel daar gewoon verantwoordelijk voor.
Wat betreft onze basis ben ik daar niet mee eens, ik denk zelfs dat we qua aanvalslinie (Elia - Jorgensen - Berghuis) één van de beste aanvalslinies, zo niet dé beste aanvalslinie, van de Eredivisie hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Minimaal 3e?
Maximaal bedoel je. In iedere linie heb je een paar grappenmakersdie nog niet bij willem 2 in de basis zouden staan
Bilal is perfect voor teams die reactievoetbal spelen, dus die zou zeker wel in de basis staan daar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat betreft onze basis ben ik daar niet mee eens, ik denk zelfs dat we qua aanvalslinie (Elia - Jorgensen - Berghuis) één van de beste aanvalslinies, zo niet dé beste aanvalslinie, van de Eredivisie hebben.
Wat er op de bank zit zou inderdaad in veel gevallen niet eens bij Willem II in de basis staan, zoals bijvoorbeeld Dammers, en Basacikoglu.
Zet die roze bril af gast. Jorgensen heeft nog geen zak laten zien, Elia heeft 3 goede momenten in een seizoen. Over de alternatieven voor die 2 wil ik het al helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat betreft onze basis ben ik daar niet mee eens, ik denk zelfs dat we qua aanvalslinie (Elia - Jorgensen - Berghuis) één van de beste aanvalslinies, zo niet dé beste aanvalslinie, van de Eredivisie hebben.
Wat er op de bank zit zou inderdaad in veel gevallen niet eens bij Willem II in de basis staan, zoals bijvoorbeeld Dammers, en Basacikoglu.
Ik heb inderdaad vertrouwen in Jorgensen, al denk ik wel dat De Jong meer doelpunten zal gaan maken dan Jorgensen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zet die roze bril af gast. Jorgensen heeft nog geen zak laten zien, Elia heeft 3 goede momenten in een seizoen. Over de alternatieven voor die 2 wil ik het al helemaal niet hebben.
De beste Eredivisie spits op dit moment speelt sowieso in Eindhoven.
We missen iemand als Ono.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vertrouwen in Jorgensen, al denk ik wel dat De Jong meer doelpunten zal gaan maken dan Jorgensen.
Als Elia zijn vorm vasthoudt die hij had aan het einde van het afgelopen seizoen dan is hij gewoon een prima vleugelaanvaller (hoewel wisselvallig), en voor Berghuis geldt hetzelfde; als hij de vorm die hij bij het Nederlands elftal liet zien kan brengen bij Feyenoord is dat ook een prima vleugelaanvaller. Het totaalplaatje, een aanvalslinie vol internationals die samen tot een doelpunt of 40 moeten kunnen komen, zie ik dan als één van de beste aanvalslinies in de Eredivisie, sowieso beter dan die van Ajax, en bij PSV vind ik alleen De Jong beter, maar dan vooral als afmaker en niet als meevoetballende spits.
Maar het is natuurlijk wel zo dat onze aanvalslinie volkomen afhankelijk is van de aanvoer van de spelers achter hun, en omdat Gio daar alleen maar wat domme dravertjes heeft opgesteld, kan het wellicht zijn dat onze aanvallers onvoldoende bereikt worden en het volle potentieel dus niet eruit komt.
Ik zie Feyenoord ook liever kampioen worden, maar denk jij dat dat reëel is met deze selectie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:56 schreef Happel het volgende:
Minimaal derde, nou daar teken ik wel voor hoor...Pfff
Elk jaar weer hetzelfde liedje. Aansluiting bij de top zal er nooit komen met die instelling
Wishfull thinking. Je gaat er even vanuit dat Elia dan het hele seizoen in goede vorm is, Jorgensen heel goed is en Berghuis elke wedstrijd het niveau haalt wat ie in die ene wedstrijd voor Oranje heeft gehaald. Jorgensen heb je nog nooit zien spelen en Berghuis heeft geen mens meer dan eens per maand zien spelen. En das nog gul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al komen Messi en Ronaldo en nemen Neymar mee, dan nog missen we een goede trainer.quote:
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:03 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Misschien is dat een idee? Nelom laten coachen en Gio weer de wei in. Slechter wordt het er vast niet van, op beide posities
Ja, maar niet alleen KPN.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bedoelt of KPN deze zender blijft aanbieden ofzo?
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat Tapia een type Ono zou kunnen zijn/worden.
We gaan helemaal niks anders zien totdat er blessures of schorsingen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Ben het wel met slobeend eens dat ik Tapia best wel eens op die positie zou willen zien.
Maarja, alsof dat ooit gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Beste helft in een jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan helemaal niks anders zien totdat er blessures of schorsingen zijn.
Want we zijn een helft niet overklast door PSV!![]()
![]()
Voortborduren. Aanknopingspunten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:23 schreef Typisch het volgende:
Had het net met een maatje nog over Kuyt op 10.
Pas op, dit is niet voor tere zieltjes.
Ik zeiMwaaaaaah... dat komt toch een beetje op hetzelfde neer, qua voetbal gezien, alleen scoort Kuyt meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Zondag 0-3 en we worden weer kampioen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had er best zin in. Dat is na dit tripje naar de Arena al een stuk minder.
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwaaaaaah... dat komt toch een beetje op hetzelfde neer, qua voetbal gezien, alleen scoort Kuyt meer.
Jorgensen schijnt ook helemaal geen diepste spits te hebben gespeeld bij zijn vorige club. Dus dat kan een optie zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien dan
Ook een optie ja. Kut Kuyt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien dan
Nouja, ergens ook wel positief dat de discussie nu al aangewakkerd wordt. Zowel op tvrijnmond als in de VI.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:23 schreef Typisch het volgende:
Had het net met een maatje nog over Kuyt op 10.
Pas op, dit is niet voor tere zieltjes.
Ik zeiBen ik het wel mee eens. Het is echt niet zijn plek. Hij zit nu ook echt een beetje in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Het zou van Bronckhorst sowieso sieren omwat meer te proberen met zon Tapia voor het de zoveelste 2-3 miljoen aankoop is die wederom mislukt. Werkelijk geen enkele van die jongens rendeert: Bilal, Kramer, Toornstrado, Vejinovic, Gustafson ga zo maar door. En dan moet de afzwaaiende Kuyt weer een positie krijgen ten koste van een van de zoveel echte middenvelders in de selectie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Ben het wel met slobeend eens dat ik Tapia best wel eens op die positie zou willen zien.
Maarja, alsof dat ooit gaat gebeuren.
Ik hoop dat ze er alsnog samen uitkomen, anders moet ik overstappen op een andere aanbieder (dan blijft alleen Ziggo over). Want voetbal wil ik toch niet missen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen KPN.
En het is iets meer natuurlijk; KPN gaat of gewoon weer pakketen aanbieden met Fox 1 altijd gratis, of ze bieden niets meer aan. En dat geld natuurlijk ook voor andere providers, ik dacht bijvoorbeeld Tele2 en ik zit zelf bij Fiber waar het ook nog niet bekend is.
Die laten ze niet gaan naar ons hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niemand voorstander van Maher voor 2 miljoen?
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niemand voorstander van Maher voor 2 miljoen?
Zou een gat in de lucht springen als hij onze nummer 10 was dit seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.
Al is het waar dat de meeste basisspelers bij ons, bij PSV op de bank zouden zitten.
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.
Al is het waar dat de meeste basisspelers bij ons, bij PSV op de bank zouden zitten.
Nelom.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?
Denk dat ons middenveld alleen maar meer overlopen zou worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou een gat in de lucht springen als hij onze nummer 10 was dit seizoen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).
Maar ook dat zijn geen absolute zekerheidjes, dat zeg ik er eerlijk bij. Dat zie ik zelf ook wel.
De rest zou zondermeer bij PSV op de bank zitten, of zelfs dat nog niet eens. Zo eerlijk moeten we ook zijn, en dat is eigenlijk best een trieste constatering.
Flikkert op met je Maher.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:37 schreef satecl het volgende:
Maher zou een prima aankoop zijn. Maar PSV vraagt daar natuurlijk minimaal 5 miljoen voor. En Dirkie gaat hier natuurlijk niet mee akkoord want dat moet hij banken. Dirk is de baas.
Die handelingssnelheid en de kwaliteit van die passestwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 03-08-2016 om 11:04:23Onder grote belangstelling traint Feyenoord op Varkenoord. Aanwinst Steven Berghuis is er voor het eerst bij. https://t.co/SHC8xcGUBX reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:17 schreef Tomasso het volgende:
[twitter]https://twitter.com/Feyenoord/status/760763231245926400[/twitter]
Lekker tempootje, jongens!
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er alsnog samen uitkomen, anders moet ik overstappen op een andere aanbieder (dan blijft alleen Ziggo over). Want voetbal wil ik toch niet missen.
training op wedstrijd tempoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:17 schreef Tomasso het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/760763231245926400
Lekker tempootje, jongens!
Lekker met een renpaard op 10 spelenquote:
Zoet was afgelopen jaar Vermeer al duidelijk voorbij, die zeker niet. Kongolo zou ik bij PSV wel willen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).
Maar ook dat zijn geen absolute zekerheidjes, dat zeg ik er eerlijk bij. Dat zie ik zelf ook wel.
De rest zou zondermeer bij PSV op de bank zitten, of zelfs dat nog niet eens. Zo eerlijk moeten we ook zijn, en dat is eigenlijk best een trieste constatering.
Je kunt Maher veel verwijten, maar niet dat hij een renpaard is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker met een renpaard op 10 spelenEcht een top uitvinden waar het allemaal begon bij Super Lex Immers
Er zijn vast wel andere opties dan dat schaap.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker met een renpaard op 10 spelenEcht een top uitvinden waar het allemaal begon bij Super Lex Immers
Oke, en nu?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet was afgelopen jaar Vermeer al duidelijk voorbij, die zeker niet. Kongolo zou ik bij PSV wel willen zien.
Verder echt niemand, hooguit Elia en Karsdorp voor op de bank.
Onze verdediging is niet gelijkwaardig...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Vind onze voorhoede beter dan die van jullie. De Jong is beter dan Jorgensen, maar onze buitenspelers zijn beter dan Locadia, Pereiro en NarsinghWat een ontzettend overschatte speler is dat dan.
Jullie middenveld is beter, maar onze verdediging en eerste keeper is gelijkwaardig aan die van jullie.
Verder is dit een ontzettend nutteloze discussie omdat van objectiviteit natuurlijk geen sprake is.
Wel als Kongolo speelt ipv Nelom.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onze verdediging is niet gelijkwaardig...
Ik vind het nog te vroeg om al conclusies te maken over De Jong/Jorgensen. Net zoals je Schwaab nog niet objectief kan beoordelen zonder dat je de Superligaen of Bundesliga intensief gevolgd hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Vind onze voorhoede beter dan die van jullie. De Jong is beter dan Jorgensen, maar onze buitenspelers zijn beter dan Locadia, Pereiro en NarsinghWat een ontzettend overschatte speler is dat dan.
Jullie middenveld is beter, maar onze verdediging en eerste keeper is gelijkwaardig aan die van jullie.
Verder is dit een ontzettend nutteloze discussie omdat van objectiviteit natuurlijk geen sprake is.
Ik doel juist op Kuyt. Ik zie liever een Maher op 10 bij Feyenoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt Maher veel verwijten, maar niet dat hij een renpaard is.
Nou nou, het is wat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn vast wel andere opties dan dat schaap.
Ben je vergeten dat hij ons een boete probeerde aan te smeren vanwege Beeeeh geroep vanaf de tribune ? Volgens meneer was dat racisme onzin natuurlijk hij lijkt gewoon een op een schaap.
Kuyt kan niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat moeten we nou weer met Maher als je Kuyt, Toonstra en Gustafson hebt. Hoop niet dat dit serieus speelt.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Mensen vergeten denk ik dat Feyenoord met dezelfde verdediging 7 wedstrijden op rij heeft verloren.quote:
Beter huurt van Geel een tweede Sahin. Man wat kon dat ventje ballen. Met dit materiaal op 10 wordt het niks.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat moeten we nou weer met Maher als je Kuyt, Toornstra en Gustafson hebt. Hoop niet dat dit serieus speelt.
Kuyt en Toornstra als serieuze opties zien op de nr. 10 positiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat moeten we nou weer met Maher als je Kuyt, Toornstra en Gustafson hebt. Hoop niet dat dit serieus speelt.
Er komt sowieso geen middenvelder bij, al breekt Dirk z'n been morgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:21 schreef satecl het volgende:
Wel leuk natuurlijk dat wel allemaal gaan brainstormen over een nummer 10. Maar aangezien Dirk op 10 staat, komt er voorlopig geen nieuwe bij.
Sahin of Ono zo'n type mis je, geweldige voetballers waren dat!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter huurt van Geel een tweede Sahin. Man wat kon dat ventje ballen. Met dit materiaal op 10 wordt het niks.
Die missen we in de gehele Eredivisie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Sahin of Ono zo'n type mis je, geweldige voetballers waren dat!
Twente heeft hemquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die missen we in de gehele Eredivisie.
Het zegt veel dat zo'n matige speler tot op de dag van vandaag (11 jaar na zijn vertrek) nog wordt gehypt als superster door de supporters van Feyenoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Wel mooi dat er toen een periode werd gedacht door sommigen dat Ono echt een grote voetballer kon worden.
Hij was nog altijd beter dan jij ooit zal zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zegt veel dat zo'n matige speler tot op de dag van vandaag (11 jaar na zijn vertrek) nog wordt gehypt als superster door de supporters van Feyenoord.
Ono was een leuke eredivisiespeler, maar niet meer dan dat.
Absoluut. Maar zelfs van Beukering was beter dan ik ooit zal zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij was nog altijd beter dan jij ooit zal zijn.
Hij raakte geblesseerd en is daar nooit meer helemaal van hersteld. Daarom is hij geen grote geworden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Wel mooi dat er toen een periode werd gedacht door sommigen dat Ono echt een grote voetballer kon worden.
Dat is zijn pech, anders had een Ono in de top van een A-competitie gespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij raakte geblesseerd en is daar nooit meer helemaal van hersteld. Daarom is hij geen grote geworden.
Een Ono in zijn Feyenoordperiode zou nu veruit de beste speler van de Eredivisie zijn. Je lult maar wat (voor de zoveelste keer), beste Badder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zegt veel dat zo'n matige speler tot op de dag van vandaag (11 jaar na zijn vertrek) nog wordt gehypt als superster door de supporters van Feyenoord.
En zoals zo vaak vertroebelt een beeld van wat een speler eigenlijk echt kon door een blessure.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:19 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat is zijn pech, anders had een Ono in de top van een A-competitie gespeeld.
Wij vinden van wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zoals zo vaak vertroebelt een beeld van wat een speler eigenlijk echt kon door een blessure.
Ono is nooit dat niveau geweest en zou dat ook nooit worden.
Die aanname op 3:14quote:
Volgens mij heeft niemand het woord 'gemiddeld' gebruikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die aanname op 3:14![]()
![]()
![]()
Gemiddelde eredivisiespeler![]()
Matige speler a leuke eredivisiespeler klinkt bij mij als gemiddeld, maar ok, dat heb je niet letterlijk gezegd nee.. Maar die aanname zoals die op 3:14, die hebben we sinds dat moment nooit meer zo gezien hoor in de eredivisiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paul Scholes was absolute, absolute top. Zwaar onderschat, omdat hij nooit een megatransfer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Man man, het is alsof je Man. Utd supporters over Paul Scholes hoort praten. Feyenoord heeft echt een hoop spelers gehad die veel beter waren dan een Ono.
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en een unieke speler en die wordt terecht gemist.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Paul Scholes was absolute, absolute top. Zwaar onderschat, omdat hij nooit een megatransfer heeft gemaakt.
Verder eens met je verhaal.
Okey, dacht dat je bedoelde dat Scholes net zo onterecht opgehemeld werd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en die wordt terecht gemist.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook. Scholes was het beste van het beste en een unieke speler en die wordt terecht gemist.
twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]twitter:CrowbarRogers twitterde op zondag 14-06-2015 om 15:42:40Scholes could find my Dad with a pass and I haven't seen him since I was 5. reageer retweet
ja, je hebt gelijk, terug naar het heden en niet meer op Badder reagerenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef HulkHeld het volgende:
Leuk die discussie over hoe goed Ono was en dat we nooit meer zo'n speler hebben gezien. Noemen we onszelf dan ook maar geen topclub meer? Middelmatig materiaal ook maar nu hé.. Of gaat dit de Feyenoord-supportertjes nu ineens te ver? En ja ik ben er zelf ook 1.
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:03 schreef Happel het volgende:
Berusting is wel een mooi iets. Mijn god, wat zijn we afgegleden
Hebben we een versterking linksback gehaald? Heb weer iets gemist blijkbaar, volg je een paar dagen het nieuws niet...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.
Als alles mee zit doe je gewoon mee bovenin, maar het vertoonde spel lijkt daar nou niet echt op te wijzen.![]()
Ik zou zelf graag Van Beek, Woudenberg en Gustafson in de basis zien, maar nu Berghuis erbij is gekomen zal Gustafson het wel kunnen vergeten want Dirk zie ik natuurlijk niet zo snel gaan banken.
Ik bedoelde de witte Keniaan, die je nu erbij hebt tov vorig jaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:14 schreef timmmmm het volgende:
Overihgrns deel ik je analyse niet dat links
Ik heb dat dus totaal niet. Uit alles zie ik ons steeds meer settelen op die derde plek en veel mensen die er wel vrede mee lijken te hebben. Het spel, spelers verbeteren niet en dat gaat het gat met de 'echte' top alleen maar groter maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel zijn we gewoon nog steeds op de weg terug naar de top, was het alleen een behoorlijk eind weg. Vorig jaar een aantal breedteinkopen om de algehele stabiliteit te verhogen (wat niet zo goed heeft uitgepakt met de historische reeks tussendoor) en nu gerichte versterkingen op de meest kwetsbare plaatsen: spits, rechtsbuiten en linksback.
Ahh, dan begreep ik je verkeerd. Kongolo is gewoon niet zo goed als centrale verdediger. Niet goed genoeg in ieder geval. Eerlijk gezegd denk ik dat het het best is als Kogolo een mooie transfer maakt. Kan ie bij een wat betere club doorgroeien als back, krijgt Woudenberg bij ons de kans en kunnen we het geld aan een goede centrale verdediger bestedenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik bedoelde de witte Keniaan, die je nu erbij hebt tov vorig jaar.
En persoonlijk zie ik Kongolo liever centraal, samen met Van Beek, en Nelom uit de basis verdwijnen.
Het schijnt dat John niet geheel objectief is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf is ook het spoor bijster. Hij denkt dat Botteghin Feyenoord naar het kampioenschap kan leiden.
Helemaal mee eens. In de selectie van 2012 tot 2014 zat veel potentie waarmee je echt had kunnen aanhaken met Ajax en PSV. Achterin jongens als de Vrij, Kongolo en Indi. Middenveld Clasie en Vilhena. Voorin Pelle en Boetius.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb dat dus totaal niet. Uit alles zie ik ons steeds meer settelen op die derde plek en veel mensen die er wel vrede mee lijken te hebben. Het spel, spelers verbeteren niet en dat gaat het gat met de 'echte' top alleen maar groter maken.
Eens, toen een keer kampioen worden, en we hadden echt grote stappen kunnen makenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Het schijnt dat John niet geheel objectief is.
[..]
Helemaal mee eens. In de selectie van 2012 tot 2014 zat veel potentie waarmee je echt had kunnen aanhaken met Ajax en PSV. Achterin jongens als de Vrij, Kongolo en Indi. Middenveld Clasie en Vilhena. Voorin Pelle en Boetius.
Ligt er ook een beetje aan wie je opstelt natuurlijk. In de selectie heb je wel gewoon Tapia (21), Vilhena (21) en Gustafson (21) rondlopen. En volgend jaar een Schuurman die weer aansluit.quote:Nu heb ik dat gevoel alleen nog met de verdediging(alleen in mindere mate). Middenveld met Kuyt en El Ahmadi die op hun retour zijn. Vilhena die steeds meer op een El Ahmadi begint te lijken met zijn postbode voetbal, al zit er bij Tonny gezien zijn leeftijd nog wel rek in.
Die zouden er nu allemaal wel moeten staan ja. Is geen echte lange termijnsplan. Maar wellicht wel een overbrugging tot Robertha, Fernandes en Vente er klaar voor zijn, of Bilal die nog ineens de wereld weet te verbazen.quote:Links voor hebben we Elia die bijna 30 is, zal niet beter worden. Berghuis huren we en Jorgenson is natuurlijk nog maar afwachten.
Veelal vooraf wel begrijpelijke schappelijk geprijsde aankopen (waarbij v/d Heijden gratis was). Wat mij betreft noodzakelijke selectie-opvulling, met wat meer eredivisie-ervaring. De talenten moet toch ergens ingepast worden. En ze gelijk vol in het diepe gooien (met wie op de bank dan in godsnaam?) lijkt me ook niet reeel. En topaankopen zijn nou eenmaal nog altijd niet te koop, qua transferprijs alsmede salariseis/CL-eis/competitie waar ze in willen spelen..quote:En als je dan ziet waar we al onze miljoenen hebben geïnvesteerd: Toornstra, Vejinovic, Botteghin, Bilal, van der Heijden en Kramer. Allemaal non voetballers waarmee je niet verder kan komen. Nee, geef dan maar de jeugd weer de kans. Daar bloeit misschien wel weer iets moois uit.
Tapia zal dit seizoen waarschijnlijk ook weer weinig speeltijd krijgen(en terecht, bij Twente was het al een kut speler), net als Gustafson zolang Baas-Dirk ervoor staat. Die jongens hebben dan totaal geen meerwaarde als ze straks al 22 zijn. Al heb ik bij Gustafson sowieso al me bedenkingen. Ik zie daar eerder een nieuwe Singh in, dan een nieuwe Guidetti.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Eens, toen een keer kampioen worden, en we hadden echt grote stappen kunnen maken
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie je opstelt natuurlijk. In de selectie heb je wel gewoon Tapia (21), Vilhena (21) en Gustafson (21) rondlopen. En volgend jaar een Schuurman die weer aansluit.
[..]
Die zouden er nu allemaal wel moeten staan ja. Is geen echte lange termijnsplan. Maar wellicht wel een overbrugging tot Robertha, Fernandes en Vente er klaar voor zijn, of Bilal die nog ineens de wereld weet te verbazen.
[..]
Veelal vooraf wel begrijpelijke schappelijk geprijsde aankopen (waarbij v/d Heijden gratis was). Wat mij betreft noodzakelijke selectie-opvulling, met wat meer eredivisie-ervaring. De talenten moet toch ergens ingepast worden. En ze gelijk vol in het diepe gooien (met wie op de bank dan in godsnaam?) lijkt me ook niet reeel. En topaankopen zijn nou eenmaal nog altijd niet te koop, qua transferprijs alsmede salariseis/CL-eis/competitie waar ze in willen spelen..
Wat dat betreft denk ik dat de impulsen die MVG dit seizoen toevoegt aan de selectie wel slimme stappen zijn
Dat zou mooi zijn, dan kan Woudenberg z'n kans pakken indien ie goed genoeg is.quote:Of ook Miquel Nelom in actie kan komen tijdens de wedstrijd in Groningen is nog de vraag. De linksback, die voorlopig de voorkeur krijgt boven Lucas Woudenberg, traint vandaag apart van de groep.
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, dan kan Woudenberg z'n kans pakken indien ie goed genoeg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik vind dat Gustafson voor zover ik heb kunnen oordelen wel een goede speler hoor. Handelt snel, ziet de ruimtes voor hem goed, maar heeft idd het probleem van Dirkie voor hem. Geen idee of Tapia het gaat redden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Tapia zal dit seizoen waarschijnlijk ook weer weinig speeltijd krijgen(en terecht, bij Twente was het al een kut speler), net als Gustafson zolang Baas-Dirk ervoor staat. Die jongens hebben dan totaal geen meerwaarde als ze straks al 22 zijn. Al heb ik bij Gustafson sowieso al me bedenkingen. Ik zie daar eerder een nieuwe Singh in, dan een nieuwe Guidetti.
En jij noemt het logische aankopen? Het zijn(wat je zegt) enkel breedte aankopen. Maar tevens zijn ze ook de duurste spelers van Feyenoord. Totaal scheef beeld als de jeugdspelers straks in de basis staat, en de grootverdieners op de bank. Zo komen er alleen maar meer Vilhena-scenario's aan.
En ik kan me niet voorstellen dat jongens als Vilhena, Fernandes en Karsdorp veel opsteken van grootverdieners als van der Heijden, Vejinovic en Toornstra.
Dat Kuyt en Elia grootverdieners zijn, snap ik wel. Maar die 'Eredivisie-ervaring' spelers van minimaal 26 jaar zijn stuk voor stuk non-voetballers waar we niks aan hebben. Zolang we dat beleid gaat doorvoeren gaat het nooit meer wat worden met deze club.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Volgens insiders is er niets aan de hand met Nelom, maar is Nelom inmiddels onderweg naar Sevilla om daar zijn transfer af te ronden.alsof wij zon mazzel zouden hebben ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
Op een andere site staat weer ruim 10 maandenquote:Terugkeer naar contactsporten is meestal mogelijk na 6-8 maanden mits de revalidatie naar wens verloopt. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat terugkeer naar het oude sportniveau met name afhankelijk is van de kraakbeenconditie van de knie.
Slechte zaak. Moet je eind komend seizoen alsnog een buitenspeler halen omdat Berghuis weer vertrekt.twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Zondequote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Dit zal ook wel het laatste seizoen Elia zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
Slechte zaak. Moet je eind komend seizoen alsnog een buitenspeler halen omdat Berghuis weer vertrekt.twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 04-08-2016 om 14:51:07Feyenoord ziet af van de Peruviaanse international Flores en is volgens Martin van Geel 'klaar op de transfermarkt.' Zo meer op @VI_nl ??? reageer retweet
Echt he, haal die Flores nou gewoon. Er zijn nu 3 buitenspelers voor 2 plekken, waarbij 1 van die drie Bilal isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Maastoren het volgende:
Of Bilal. Allebei houden lijkt me in ieder geval raar. Bilal zal er ook niet op zitten te wachten 4de buiten te zijn achter Berhuis, Toornstra en Kuijt. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren dat ie zich ooit in de basis kan spelen, al zijn er twee van geblesseerdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Toornstra toch wel verkocht/verhuurd wordt? Compleet nutteloos nu.
Bilal kan je iig nog inbrengen in het laatste deel als de wedstrijd daarnaar vraagt, Toornstra niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of Bilal. Allebei houden lijkt me in ieder geval raar. Bilal zal er ook niet op zitten te wachten 4de buiten te zijn achter Berhuis, Toornstra en Kuijt. Ik zie het in ieder geval niet gebeuren dat ie zich ooit in de basis kan spelen, al zijn er twee van geblesseerd
Als zelfs van Geel het niet ziet zitten kan het nooit veel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Echt he, haal die Flores nou gewoon. Er zijn nu 3 buitenspelers voor 2 plekken, waarbij 1 van die drie Bilal is
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal kan je iig nog inbrengen in het laatste deel als de wedstrijd daarnaar vraagt, Toornstra niet.
Een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord kennende zit Berghuis heel het seizoen op de bank omdat Toornstra zogenaamd zo lekker gaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:04 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Toornstra toch wel verkocht/verhuurd wordt? Compleet nutteloos nu.
In van Geel's ogen. Nou, dan zal het wel echt niets zijn he.quote:Maar hij miste in mijn ogen nog de duelkracht, de intensiteit, het voetballen onder weerstand. Dus ik heb er een streep doorheen gezet.
Of we zien hem over 3 jaar bij Barcelona.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In van Geel's ogen. Nou, dan zal het wel echt niets zijn he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |