Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:03 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Misschien is dat een idee? Nelom laten coachen en Gio weer de wei in. Slechter wordt het er vast niet van, op beide posities
Ja, maar niet alleen KPN.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bedoelt of KPN deze zender blijft aanbieden ofzo?
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat Tapia een type Ono zou kunnen zijn/worden.
We gaan helemaal niks anders zien totdat er blessures of schorsingen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Ben het wel met slobeend eens dat ik Tapia best wel eens op die positie zou willen zien.
Maarja, alsof dat ooit gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Beste helft in een jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
We gaan helemaal niks anders zien totdat er blessures of schorsingen zijn.
Want we zijn een helft niet overklast door PSV!![]()
![]()
Voortborduren. Aanknopingspunten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:23 schreef Typisch het volgende:
Had het net met een maatje nog over Kuyt op 10.
Pas op, dit is niet voor tere zieltjes.
Ik zeiMwaaaaaah... dat komt toch een beetje op hetzelfde neer, qua voetbal gezien, alleen scoort Kuyt meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde bericht
Zondag 0-3 en we worden weer kampioen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had er best zin in. Dat is na dit tripje naar de Arena al een stuk minder.
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwaaaaaah... dat komt toch een beetje op hetzelfde neer, qua voetbal gezien, alleen scoort Kuyt meer.
Jorgensen schijnt ook helemaal geen diepste spits te hebben gespeeld bij zijn vorige club. Dus dat kan een optie zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien dan
Ook een optie ja. Kut Kuyt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wie het hier voorstelde maar ik zou nog eerder Kuyt en Jorgensen omdraaien dan
Nouja, ergens ook wel positief dat de discussie nu al aangewakkerd wordt. Zowel op tvrijnmond als in de VI.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:23 schreef Typisch het volgende:
Had het net met een maatje nog over Kuyt op 10.
Pas op, dit is niet voor tere zieltjes.
Ik zeiBen ik het wel mee eens. Het is echt niet zijn plek. Hij zit nu ook echt een beetje in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde berichtHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Het zou van Bronckhorst sowieso sieren omwat meer te proberen met zon Tapia voor het de zoveelste 2-3 miljoen aankoop is die wederom mislukt. Werkelijk geen enkele van die jongens rendeert: Bilal, Kramer, Toornstrado, Vejinovic, Gustafson ga zo maar door. En dan moet de afzwaaiende Kuyt weer een positie krijgen ten koste van een van de zoveel echte middenvelders in de selectie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:20 schreef Caland het volgende:
Ben het wel met slobeend eens dat ik Tapia best wel eens op die positie zou willen zien.
Maarja, alsof dat ooit gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |