Ajax natuurlijk. Maar eigenlijk verwacht ik dat PSV dit jaar vrij eenvoudig kampioen wordt als de selecties zo blijven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie zie jij als jullie grote concurrent dan Badder?
Die vraag is wel gesteld voor de wedstrijd Feyenoord - PSV, dat scheelt wel enigszins denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
78% van de mensen in de regio Rijnmond is volslagen debiel.
Soooooooooooooo en als Co'tje het zegt dan moet het wel waar zijn.quote:Berghuis heeft nog steeds die Messiaanse behendigheid
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soooooooooooooo en als Co'tje het zegt dan moet het wel waar zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'
Ik heb die vriend van MPC60 gevonden
Je prijzen kloppen van geen kant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff Berghuis en ook nog huur
Wat een wanbeleid weer.
Wàt een miskopen de afgelopen seizoenen
Je had niet eens een lening voor een stadion hoeven afsluiten als je al die debielen niet zou hebben gehaald. Vilhena ook echt verlengen voor de hoofdprijs. Die gast kan er echt geen flikker van.
Waarom heeft Feyenoord geen Strootman of Hendrix achtige speler. Alleen maar slapjanussen op het middenveld die geen duel op normale manier kunnen winnen.
Bilal 3
Toornstra 3
Gustafsson 3
Van der Heijden 0
Vejinovich 3
Botteghin 0
Vilhena 1 (tekenpremie)
Tapia 3
Kramer 2
Elia 0
El Ahmadi 0.5
En allemaal een dik salaris.
Wat een troep dit hey. Waarchijnlijk ben ik nog de helft vergeten aan troep. Had liever 2-3 echt goede spelers gehad zoals Propper.
Die beslissing om Toornstra te halen nadat Ziyech mislukte.Toornstra mag nu weg en we missen een type Ziyech.
Van Geel
Gio
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen kan worden dit seizoen.
Ja het zijn allemaal top-aankopen, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je prijzen kloppen van geen kant.
Verder zijn Elia, El Ahmadi en Vilhena (verlenging) gewoon prima deals. VDH, Tapia, Vejinovic en Bilal heb je niet zoveel aan, maar dat waren op zich geen gekke transfers. Toornstra komt gewoon net tekort, maar was in het seizoen van Rutten gewoon een goede speler. Tot slot heb je nog Botteghin en Gustafson, dat kan je moeilijk miskopen noemen. De één is een degelijke verdediger en de ander een creatieve middenvelder met potentie.
Die 2-3 goede spelers willen vaak óf niet komen óf ze passen niet in ons salarishuis. Dus je lult een eind weg, maar het raakt kant nog wal.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja het zijn allemaal top-aankopen, sorry.
Geen gekke transfers? Vejinovic was wisselspeler in fucking Arnhem, Bilal speelde 4 goede wedstrijden dat seizoen. Tapia is ook weer net niet speler net als Toornstra. Bij elkaar 15 miljoen euro verspild. En dan heb ik het nog niet eens over slaris
Iedereen ziet toch dat Kramer en co niet vereiste niveau hebben? Waarom worden dat soort mongolen dan gehaald?
Zo rollen ze bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Toornstra was een jaar geleden nog de held.
Standaard uit enzo.
Nu moet die oprotten haha
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keerquote:
Extreem goede banker dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keer
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Adriaanse denkt dat Berghuis zijn carrière in Rotterdam een impuls gaat geven. 'Feyenoord heeft op dit moment een voorhoede zonder creativiteit. Dirk Kuijt is niet creatief, Jens Toornstra niet en Bilal Basaçikoglu niet. Misschien is Michiel Kramer wel een beetje creatief, maar hij schijnt met tegenzin te voetballen. Berghuis is enorm creatief, dus er kan een klik ontstaan tussen hem en het team.'
Ik heb die vriend van MPC60 gevonden
Propper en Traore waren wel even wat belangrijker voor dat Vitesse dan Vejinovic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:24 schreef timmmmm het volgende:
Overigens was Bilal toen gewoon een tienertoptalent die een seizoenshelft echt goed speelde. Is een risico, moet je ook wat van nemen als je weer een topclub wil worden. Het evengoed goed uit kunnen pakken.
Kan je v Geel niet kwalijk nemen, praat dan over Kramer, Kazim na een slechte huurperiode overnemen, Van der Heijden. Ouwehoer daarover, maar ga niet janken over Bilal, want dat was at the time gewoon een goede aankoop. Ook Vejinovic, dat was zelfs een veel minder risico. Eerst bij Heraclas waar ie het redelijk deed, bij Vitesse gewoon de man van het seizoen, dat seizoen voor we hem oppikten. Bij Feyenoord flopte ie alleen jammerlijk.
Met de kennis van nu transfers van toen beoordelen is bijzonder kortzichtig. Maar goed, een speler die gewoon elke wedstrijd speelde bij vitesse een wisselspeler noemen getuigd ook gewoon van nóg minder voetbalkennis dan ik.
Ze wouden toen Ziyech én Toornstra.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff Berghuis en ook nog huur
Wat een wanbeleid weer.
Wàt een miskopen de afgelopen seizoenen
Je had niet eens een lening voor een stadion hoeven afsluiten als je al die debielen niet zou hebben gehaald. Vilhena ook echt verlengen voor de hoofdprijs. Die gast kan er echt geen flikker van.
Waarom heeft Feyenoord geen Strootman of Hendrix achtige speler. Alleen maar slapjanussen op het middenveld die geen duel op normale manier kunnen winnen.
Bilal 3
Toornstra 3
Gustafsson 3
Van der Heijden 0
Vejinovich 3
Botteghin 0
Vilhena 1 (tekenpremie)
Tapia 3
Kramer 2
Elia 0
El Ahmadi 0.5
En allemaal een dik salaris.
Wat een troep dit hey. Waarchijnlijk ben ik nog de helft vergeten aan troep. Had liever 2-3 echt goede spelers gehad zoals Propper.
Die beslissing om Toornstra te halen nadat Ziyech mislukte.Toornstra mag nu weg en we missen een type Ziyech.
Van Geel
Gio
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen kan worden dit seizoen.
Als hij die nou eens op het veld inzet, oh wacht..quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Vind bij ons Vejinovic ook wel vrij normaal wat interviews betreft trouwens, klinkt in elk geval alsof ie meer dan 3 hersencellen heeft.
Begin van het seizoen basis en viel als bankzitter redelijk vaak in. Soort Schone.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
speelde 35 wedstrijden dat seizoen en scoorde 12 keer
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 01:24 schreef timmmmm het volgende:
Overigens was Bilal toen gewoon een tienertoptalent die een seizoenshelft echt goed speelde. Is een risico, moet je ook wat van nemen als je weer een topclub wil worden. Het evengoed goed uit kunnen pakken.
Kan je v Geel niet kwalijk nemen, praat dan over Kramer, Kazim na een slechte huurperiode overnemen, Van der Heijden. Ouwehoer daarover, maar ga niet janken over Bilal, want dat was at the time gewoon een goede aankoop. Ook Vejinovic, dat was zelfs een veel minder risico. Eerst bij Heraclas waar ie het redelijk deed, bij Vitesse gewoon de man van het seizoen, dat seizoen voor we hem oppikten. Bij Feyenoord flopte ie alleen jammerlijk.
Met de kennis van nu transfers van toen beoordelen is bijzonder kortzichtig. Maar goed, een speler die gewoon elke wedstrijd speelde bij vitesse een wisselspeler noemen getuigd ook gewoon van nóg minder voetbalkennis dan ik.
Je was echt gek als je na dat seizoen niet geïnteresseerd was in Sulejmani, die was echt zeer overtuigend. Dat Ajax 16 miljoen en een topsalaris bood is hun fout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.
Larsen was zogenaamd ook 7 miljoen waard, nu ook onzichtbaar
Sulejmani
Bilal
Er zijn er waarschijnlijk nog een stuk meer te noemen, maar dit is alleen van laatste jaren Heerenveen.
31 wedstrijden in de competitie gespeeld, 31 keer basis. Alleen de laatste paar wedstrijden mocht ie banken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Begin van het seizoen basis en viel als bankzitter redelijk vaak in. Soort Schone.
Om vervolgens te gaan zeuren dat <random TD> heeft liggen slapen als speler zich wel door ontwikkeld en voor 10 miljoen naar het buitenland gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Topclubs moeten eens stoppen met het halen van spelers die een seizoenshelft leuk spelen en dan met name tegen hen.
Larsen was zogenaamd ook 7 miljoen waard, nu ook onzichtbaar
Sulejmani
Bilal
Er zijn er waarschijnlijk nog een stuk meer te noemen, maar dit is alleen van laatste jaren Heerenveen.
Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je was echt gek als je na dat seizoen niet geïnteresseerd was in Sulejmani, die was echt zeer overtuigend. Dat Ajax 16 miljoen en een topsalaris bood is hun fout.
Het feit dat Janssen na 1 seizoen al onhaalbaar is voor de Nederlandse topclubs zegt genoeg. Je moet er vroeg bij zijn, anders vis je achter het net.
Dat Larsson onzichtbaar is ligt misschien aan het feit dat de competitie nog niet begonnen is
Letschert en Bilal, goede vergelijking wel qua posities ja. Daarnaast: basis bij Utrecht of Feyenoord is wel even iets anders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.
Zo'n Letschert heeft nu 80 wedstrijden in eredivisie gespeeld. Bilal speelde er 24. Letschert zou ik halen, Bilal niet. Bilal zou dan naar een AZ moeten gaan als hij zo nodig weg zou willen, mooie tussenstap.
Janssen zijn de uitzonderingen. Dat gebeurt niet zo vaak.
Voor 5 mil.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Die Letschert is overigens naar Sassuolo in Italie.
Denk het ook niet nee. Je had Jan Arie als extraatje erbij kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets wat wij nooit hadden betaald voor die gozer (los van zijn kwaliteiten).
Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets wat wij nooit hadden betaald voor die gozer (los van zijn kwaliteiten).
Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.
Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?
Ik vraag me soms wel eens af of ze bij die KNVB cursus alleen de ins en outs van de tactiek 433 krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens.
Maar ik moet ook zeggen dat ik bij Letschert ook niet echt de potentie zie als dat je bij een Van Dijk wel kon zien. Eigenlijk kan Feyenoord een transfer als dat pas doen als je Kongolo of Van Beek voor meer verkoopt.
Het was toch ook al rond die interlands eind mei in het nieuws?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.
Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten?
Denk dat ze met verleningen van Elia, El Ahmadi en Vermeer geschermd hebben en met eventuele transfertargets zoals Berghuis tijdens de onderhandelingen met Kuyt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.
Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten?
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
nee dat waren zijn kinderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.
Trekt ook de lijnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.
Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:25 schreef Multiply het volgende:
Even de vraag over Viagogo gesteld aan Feyenoord:
Beste ,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp dat viagogo een goede oplossing is voor het verkopen van jouw seizoenkaart en het kopen van extra kaarten en het erg vervelend is dat dit niet mogelijk is.
Op dit moment kan ik je helaas geen duidelijkheid geven of de samenwerking met viagogo ook in het seizoen 2016-2017 gecontinueerd wordt. Er vinden nog contractonderhandelingen plaats. Tot nader order is er daarom geen mogelijkheid om je seizoenkaartplaats in de verkoop te zetten.
De samenwerking met viagogo was altijd een extra service naar seizoenkaarthouders toe, maar het is geen vast gegeven bij het verlengen of aanvragen van een seizoenkaart. Tenslotte verwachten wij dat seizoenkaarthouders zoveel mogelijk zelf naar De Kuip komen om de thuiswedstrijden te bezoeken.
Ik ga ervan uit dat er een bericht op onze website wordt geplaatst, zodra er duidelijkheid is over viagogo.
Dat wel, ja. Kan Feyenoord zelf niet gewoon zo'n dienst opzetten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het jammer want dit gaat alleen maar voor lege plekken zorgen en het was wel makkelijk om extra kaarten te regelen in je vak als iemand eens mee wil.
Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'
Je bedoelt of KPN deze zender blijft aanbieden ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Er is ook gewoon nog geen duidelijkheid over Fox geloof ik he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |