Kramer is ook om te janken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad eindelijk iemand die een normaal interview kan geven
Helemaal een verademing als je hem vergelijkt met Gio onze trainer, dat is zo ongeveer de ergste van allemaal.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Berghuis grapt over lager salaris: kan ik vanavond bij jou eten? - http://nos.nl/l/2122651
Zowaar een speler die normaal overkomt voor een camera. Kunnen ze hem niet meteen aanvoerder maken?
Heb de hele persconferentie voorafgaand aan de JC Schaal gezien. Vond het echt tenenkrommend. Soms had ik het idee dat hij de vragen gewoon oprecht niet begreep.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Helemaal een verademing als je hem vergelijkt met Gio onze trainer, dat is zo ongeveer de ergste van allemaal.
Nouja ik snap best dat mensen Kramer een ongelofelijke mongool vinden maar die doet zich nooit anders voor als er een camera bij is.quote:
Vind ik niet. Ook Kramer is een verademing ten opzichte van alle clichébrakende, nietszeggende, en media-getrainde voetballers.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Berghuis grapt over lager salaris: kan ik vanavond bij jou eten? - http://nos.nl/l/2122651
Zowaar een speler die normaal overkomt voor een camera. Kunnen ze hem niet meteen aanvoerder maken?
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.quote:
Davyquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.
Propper doet dat vrij leuk. En Isimat is hilarisch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.
Elia komt ook wijzer over dan je van hem verwacht. Maar goed, de verwachtingen zijn dan ook steeds bijzonder laag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Vind bij ons Vejinovic ook wel vrij normaal wat interviews betreft trouwens, klinkt in elk geval alsof ie meer dan 3 hersencellen heeft.
Gio is verschrikkelijk ja.. heb altijd het idee dat ik naar een robot zit te luisteren, waar je een muntje instopt en dan komen er allemaal clichés uit.. Vreselijk, dat gebabbel van die kerel. Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het te maken met zijn tijd in het buitenland. Al die buitenlandse topspelers worden enorm vaak geïnterviewd, zonder ooit ook maar iets boeiends of origineels te zeggen.. ze lullen maar wat omdat dat er nu eenmaal bijhoortquote:Op maandag 1 augustus 2016 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Alsof Gio daar veel geïnterviewd is. Speelt daar in het veld met Messi, Henry, Ronaldinho en Puyol. Wat voor kut journalist moet je dan zijn om naar de linksback (Gio) te lopen om de wedstrijd na te analyseren?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio is verschrikkelijk ja.. heb altijd het idee dat ik naar een robot zit te luisteren, waar je een muntje instopt en dan komen er allemaal clichés uit.. Vreselijk, dat gebabbel van die kerel. Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het te maken met zijn tijd in het buitenland. Al die buitenlandse topspelers worden enorm vaak geïnterviewd, zonder ooit ook maar iets boeiends of origineels te zeggen.. ze lullen maar wat omdat dat er nu eenmaal bijhoort
Hij ziet er echt exact hetzelfde uit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Interview Gio bij transfer naar Barca. Zegt dezelfde dingen als hier, op dezelfde manieren.
Zo is hij gewoon, niet meer van verwachten in 'n interview.
Idd. En hij heeft maar een heel licht Marokkaans accent in vergelijking met Van Beek en Karsdorp. Prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:53 schreef Caland het volgende:
Elke jeugdspeler van Feyenoord heeft zo'n irritant Marrokaans accent. Zelfs Mats van Huijgevoort had datquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd. En hij heeft maar een heel licht Marokkaans accent in vergelijking met Van Beek en Karsdorp. Prima.
Wie zie jij als jullie grote concurrent dan Badder?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
78% van de mensen in de regio Rijnmond is volslagen debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |