abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164172608
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je was echt gek als je na dat seizoen niet geïnteresseerd was in Sulejmani, die was echt zeer overtuigend. Dat Ajax 16 miljoen en een topsalaris bood is hun fout.

Het feit dat Janssen na 1 seizoen al onhaalbaar is voor de Nederlandse topclubs zegt genoeg. Je moet er vroeg bij zijn, anders vis je achter het net.

Dat Larsson onzichtbaar is ligt misschien aan het feit dat de competitie nog niet begonnen is ;)
Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.

Zo'n Letschert heeft nu 80 wedstrijden in eredivisie gespeeld. Bilal speelde er 24. Letschert zou ik halen, Bilal niet. Bilal zou dan naar een AZ moeten gaan als hij zo nodig weg zou willen, mooie tussenstap.

Janssen zijn de uitzonderingen. Dat gebeurt niet zo vaak.
pi_164172868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Met die Larsson doel ik natuurlijk op vorig seizoen. Zou zogenaamd 7m moeten kosten, maar viel dit jaar aardig door de mand.

Zo'n Letschert heeft nu 80 wedstrijden in eredivisie gespeeld. Bilal speelde er 24. Letschert zou ik halen, Bilal niet. Bilal zou dan naar een AZ moeten gaan als hij zo nodig weg zou willen, mooie tussenstap.

Janssen zijn de uitzonderingen. Dat gebeurt niet zo vaak.
Letschert en Bilal, goede vergelijking wel qua posities ja. Daarnaast: basis bij Utrecht of Feyenoord is wel even iets anders.
pi_164172975
Die Letschert is overigens naar Sassuolo in Italie.
pi_164172980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Die Letschert is overigens naar Sassuolo in Italie.
Voor 5 mil.
pi_164172997
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Voor 5 mil.
Iets wat wij nooit hadden betaald voor die gozer (los van zijn kwaliteiten).
pi_164173045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Denk het ook niet nee. Je had Jan Arie als extraatje erbij kunnen doen.
pi_164173314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.
pi_164173398
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is de volgende stap natuurlijk. Langzaam aan moeten investeringen van 5 miljoen gemaakt kunnen worden. Nu is het rond de 3~3.5 maximaal, van de aankopen rond dat bedrag is toch weinig geslaagd voorlopig.
Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?
pi_164173515
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh zeker klopt, mooiste voorbeeld daarvan is Vejinovic <> Propper denk ik. Had jij 5 miljoen betaald voor Letschert trouwens?
Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens. ;(

Maar ik moet ook zeggen dat ik bij Letschert ook niet echt de potentie zie als dat je bij een Van Dijk wel kon zien. Eigenlijk kan Feyenoord een transfer als dat pas doen als je Kongolo of Van Beek voor meer verkoopt.
pi_164173891
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel budget er nog is, maar als er nog budget was voor zo een transfer had ik dat wel overwogen ja. Karsdorp - Van Beek/Botteghin-Letschert-Kongolo ziet er toch beter uit dan wat we nu hebben staan. Sowieso had er dan een 532 ingezeten die best prima is. Maar volgens mij overweegt Gio zoiets niet eens. ;(

Maar ik moet ook zeggen dat ik bij Letschert ook niet echt de potentie zie als dat je bij een Van Dijk wel kon zien. Eigenlijk kan Feyenoord een transfer als dat pas doen als je Kongolo of Van Beek voor meer verkoopt.
Ik vraag me soms wel eens af of ze bij die KNVB cursus alleen de ins en outs van de tactiek 433 krijgen.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:40:51 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164174275
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.

Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:43:54 #137
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164174370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Caland het volgende:
5-3-2 is sowieso al uitgesloten. Berghuis is bij Watford weggegaan omdat ze dat systeem daar spelen.

Nog iets opvallends in dat interview gisteren. Berghuis gaf aan dat de interesse van Feyenoord al voor de zomer speelde en dat Kuyt dat ook wist. Kuyt zit dus ook bij de besprekingen over potentiele aanwinsten? :D
Het was toch ook al rond die interlands eind mei in het nieuws?
pi_164174454
quote:

Denk dat ze met verleningen van Elia, El Ahmadi en Vermeer geschermd hebben en met eventuele transfertargets zoals Berghuis tijdens de onderhandelingen met Kuyt.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 12:56:12 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_164174647
quote:

Kuyt heeft ook het nieuwe shirt ontworpen.
pi_164174757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

nee dat waren zijn kinderen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_164175234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Trekt ook de lijnen.
pi_164175241
Even de vraag over Viagogo gesteld aan Feyenoord:

Beste ,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat viagogo een goede oplossing is voor het verkopen van jouw seizoenkaart en het kopen van extra kaarten en het erg vervelend is dat dit niet mogelijk is.

Op dit moment kan ik je helaas geen duidelijkheid geven of de samenwerking met viagogo ook in het seizoen 2016-2017 gecontinueerd wordt. Er vinden nog contractonderhandelingen plaats. Tot nader order is er daarom geen mogelijkheid om je seizoenkaartplaats in de verkoop te zetten.

De samenwerking met viagogo was altijd een extra service naar seizoenkaarthouders toe, maar het is geen vast gegeven bij het verlengen of aanvragen van een seizoenkaart. Tenslotte verwachten wij dat seizoenkaarthouders zoveel mogelijk zelf naar De Kuip komen om de thuiswedstrijden te bezoeken.

Ik ga ervan uit dat er een bericht op onze website wordt geplaatst, zodra er duidelijkheid is over viagogo.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 13:27:42 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164175293
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:25 schreef Multiply het volgende:
Even de vraag over Viagogo gesteld aan Feyenoord:

Beste ,

Bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat viagogo een goede oplossing is voor het verkopen van jouw seizoenkaart en het kopen van extra kaarten en het erg vervelend is dat dit niet mogelijk is.

Op dit moment kan ik je helaas geen duidelijkheid geven of de samenwerking met viagogo ook in het seizoen 2016-2017 gecontinueerd wordt. Er vinden nog contractonderhandelingen plaats. Tot nader order is er daarom geen mogelijkheid om je seizoenkaartplaats in de verkoop te zetten.

De samenwerking met viagogo was altijd een extra service naar seizoenkaarthouders toe, maar het is geen vast gegeven bij het verlengen of aanvragen van een seizoenkaart. Tenslotte verwachten wij dat seizoenkaarthouders zoveel mogelijk zelf naar De Kuip komen om de thuiswedstrijden te bezoeken.

Ik ga ervan uit dat er een bericht op onze website wordt geplaatst, zodra er duidelijkheid is over viagogo.
Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 13:43:05 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164175572
Gat in de markt voor mensen zonder werk: Begin een inkoop/verkoop service van seizoenskaart houders.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 13:48:22 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164175672
Ik vind het jammer want dit gaat alleen maar voor lege plekken zorgen en het was wel makkelijk om extra kaarten te regelen in je vak als iemand eens mee wil.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 14:39:52 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164176982
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind het jammer want dit gaat alleen maar voor lege plekken zorgen en het was wel makkelijk om extra kaarten te regelen in je vak als iemand eens mee wil.
Dat wel, ja. Kan Feyenoord zelf niet gewoon zo'n dienst opzetten?

Oh wacht... :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164177303
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 13:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo'n lang bericht dat ook afgedaan had kunnen worden met 'gewoon gaan, kklul'
Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.

Nu ga ik alsnog 90% van de wedstrijden, maar goed. Sowieso fijn om afentoe een extra kaartje te kunnen kopen aan de gele zijde.
pi_164177523
Er is ook gewoon nog geen duidelijkheid over Fox geloof ik he?
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:15:50 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164177924
Na hoeveel wedstrijden zou Gio ook gaan zien dat Nelom niet meer kan ?
ik ben positief en hoop al over 5 wedstrijden (veel te lang natuurlijk maar nog snel voor Gio begrippen)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164178269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Scrummie het volgende:
Er is ook gewoon nog geen duidelijkheid over Fox geloof ik he?
Je bedoelt of KPN deze zender blijft aanbieden ofzo?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')