Slim toch, snoekduik maken omdat je voelt dat je wordt aangeraakt?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de seconde erna is nog mooier... alsof ie een zwembad in duikt met twee beentje van de grond hoofdje naar voren...
maar goed... die lompe lul in het geel geeft er een pingel voor...
denk dat we dit seizoen veel pingels gaan zien..
Hah te laatquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die Flores is ook geen 10 waard natuurlijk. Is leuk voor erbij maar als het financieel gezien of of is, snap ik dat ze voor Berghuis gaan.
Hoewel ik hoop dat het alsnog en/en blijkt. Lekker Bilal verpatsen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Vagner Lovequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
https://www.instagram.com/p/BIkRL-NApOj/
Liever ons originele A-plan op rechts voor een of twee wedstrijden naar links, dan standaard met dat A-plan de competitie in. Toornstra op rechts kan gewoon niet en Bilal al helemaal nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.
Prima hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?
wie is KAE in hemelsnaamquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.
Zoals ik al zei, misschien geen bewuste overtreding en zeker geen zware. Maar ook uit lompigheid en domheid kun je een penalty veroorzaken.
Niet de volledige focus bij Feyenoord, dus doei Gudde.quote:Feyenoord-directeur Eric Gudde is toegetreden tot de Raad van Commissarissen van Rabobank Westland. De Maassluizer die sinds 2007 Algemeen Directeur is bij Feyenoord.
Gudde heeft altijd de financiële wereld aantrekkelijk gevonden. “De financiële sector heeft me als econoom altijd getrokken'', zegt Gudde. “Samen met Rabobank Westland bouw ik mee aan een sterkere regionale economie en samenleving''. aldus Gudde in het Algemeen Dagblad.
Wisselspeler van Jong PSV uit de jeugd van ajax.quote:
Gudde is gisteren gespot in de Apres Ski Hut, samen me De Cler en Henk TImmer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Gudde zit er ook bij alsof ie net uit bed komt rollen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |