Hoho. Wist je dat badder zelf op hoog niveau heeft gespeeld? Niet dat hij er verder mee te koop loopt hoor, maar wou je toch even op de hoogte houden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:52 schreef timmmmm het volgende: [..] Laat toch gaan joh, wat maakt jou het uit. Het is volgens Badder hartstikke sportief om te vallen terwijl er geen oorzaak toe is, dan ben je een winnaar. Moet je allemaal niet te serieus nemen verder, dan heb je er niet zoveel verstand van. Geeft niets, toch wel fijn om een soort mascotte te hebben hier. Iemand die af en toe een leuk dansje doet, kunnen we weer even lachen en dan weer over tot de orde van de dag.
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Scoringskans, hoe? Hij kan hier helemaal niks meer en gooit het dan maar op het laatste redmiddel. Wat mij betreft prima, maar hier moet een scheidsrechter hem complimenteren met de poging en lekker doorballen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Wist je dat badder zelf op hoog niveau heeft gespeeld? Niet dat hij er verder mee te koop loopt hoor, maar wou je toch even op de hoogte houden.
Jezus, maak het even spannend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
https://www.instagram.com/p/BIkRL-NApOj/
Ik ben wel benieuwd. Ik denk Hupperts!quote:
Announce Berghuisquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Ronaldo zou ook nog kunnen, weet alleen niet of hij Elia uit de basis zou spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik denk Hupperts!
Nee, Willems had gewoon mazzel dat hij geen rood kreeg. Ook een buitengewoon domme en impulsieve speler.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef timmmmm het volgende:
Badder vindt het wangedrag van Willems vast ook gewoon kunnen. Dat is nu eenmaal wat je een winnaar maakt, gaan liggen voor de penal en je tegenstander als het spel stilligt in de rug aanvallen.
Fouad Idabdelhay.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Dat was erg slecht gefloten idd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, Willems had gewoon mazzel dat hij geen rood kreeg. Ook een buitengewoon domme en impulsieve speler.
Ik ben sowieso geen fan van Gozubuyk. Raar mannetje, maakt zichzelf vaak belangrijker dan de wedstrijd en lijkt zo zijn spelers te hebben waar hij veel meer van kan hebben dan van anderen. Het is niet dat je hem op partijdigheid kunt betrappen, maar hij is zeker niet consequent.quote:
Onder Gio niet hoor. Verandering is engquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ronaldo zou ook nog kunnen, weet alleen niet of hij Elia uit de basis zou spelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.
Zoals ik al zei, misschien geen bewuste overtreding en zeker geen zware. Maar ook uit lompigheid en domheid kun je een penalty veroorzaken.
www.specsavers.nlquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wordt niet gehaakt, niet getackeld, niet geduwt. EA houdt hem keurig voor zich en Hendrix gaat liggen. Dit is nooit een penalty.
Die Flores is ook geen 10 waard natuurlijk. Is leuk voor erbij maar als het financieel gezien of of is, snap ik dat ze voor Berghuis gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom komt die andere gozer nou niet nu hebben we niks als vervanger voor Elia.
Of is gio op zijn hoofd gevallen en is Rashaan Fernandes opeens een optie?
Ik hoop het van wel hoor maar we kennen allemaal Gio en zijn probleem met jeugdige spelers.
Concurrentie was juist goed geweest voor Elia denk ik.
de seconde erna is nog mooier... alsof ie een zwembad in duikt met twee beentje van de grond hoofdje naar voren...quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wordt niet gehaakt, niet getackeld, niet geduwt. EA houdt hem keurig voor zich en Hendrix gaat liggen. Dit is nooit een penalty.
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongens?
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?quote:
Slim toch, snoekduik maken omdat je voelt dat je wordt aangeraakt?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de seconde erna is nog mooier... alsof ie een zwembad in duikt met twee beentje van de grond hoofdje naar voren...
maar goed... die lompe lul in het geel geeft er een pingel voor...
denk dat we dit seizoen veel pingels gaan zien..
Hah te laatquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die Flores is ook geen 10 waard natuurlijk. Is leuk voor erbij maar als het financieel gezien of of is, snap ik dat ze voor Berghuis gaan.
Hoewel ik hoop dat het alsnog en/en blijkt. Lekker Bilal verpatsen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach leuk, de discussie gaat weer van de inhoud naar de persoon. Lukt het niet meer jongen?
Vagner Lovequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef satecl het volgende:
Liever ons originele A-plan op rechts voor een of twee wedstrijden naar links, dan standaard met dat A-plan de competitie in. Toornstra op rechts kan gewoon niet en Bilal al helemaal nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden niet haalbaar snap ik wel maar nu heb je niks voor wanneer Elia prut speelt geblesseerd of geschorst is dan krijg je weer van die dingen als Bilal Berghuis Toornstra Gustafson of Kuyt op links van niemand in de selectie buiten Elia is dat de originele positie.
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben de herhaling beu. Je plaatst een still, terwijl je daarvoor duidelijk kunt zien dat KAE als een debiel met zijn handen naar voren komt instormen en vervolgens is er contact met de benen. Allemaal prima hoor dat je dat geen overtreding vindt, maar 9 van de 10 scheidsrechters geven hem.
Prima hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt de herhaling helemaal niet bekeken, wat EA duwt helemaal niet? Hij houdt hem voor zich. Komt nog geen halve duw aan te pas?
wie is KAE in hemelsnaamquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij een scoringskans heeft? Het was een mogelijkheid om er nog iets van te maken en dat werd hem ontnomen omdat KAE als een debiel tegen hem aan stormt. Natuurlijk gaat hij dan liggen.
Zoals ik al zei, misschien geen bewuste overtreding en zeker geen zware. Maar ook uit lompigheid en domheid kun je een penalty veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |