abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:34:13 #151
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164178392
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat wel, ja. Kan Feyenoord zelf niet gewoon zo'n dienst opzetten?

Oh wacht... :')
Dat zou te makkelijk zijn voor de klant. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164178399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.

Nu ga ik alsnog 90% van de wedstrijden, maar goed. Sowieso fijn om afentoe een extra kaartje te kunnen kopen aan de gele zijde.
Ja, ik ben er ook altijd of zelf, of als ik niet kan geef ik mijn kaart aan vrienden/familie die dan wel een keertje willen.
Ik gebruik de service voornamelijk wel eens voor extra kaarten op geel idd, maar vond het wel een goedwerkend systeem, zonde als dat dit jaar niet meer mogelijk zou zijn :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_164178423
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het was toch ook al rond die interlands eind mei in het nieuws?
Ja, en toen werd hij als onhaalbaar genoemd omdat hij een aardige interland speelde :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_164178847
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is er bij PSV wel iemand trouwens die een normaal interview geeft? Ik kan De Jong bedenken, maar die is zo godsgruwelijk irritant met dat hoofd dat hij niet mee telt.
Willems
pi_164179530
VI Premium column

quote:
De puzzel Dirk Kuijt is nog niet af

Na 77 minuten mocht Michiel Kramer eindelijk het veld in. De stand was 1-0 in het voordeel van PSV, en Feyenoord joeg al sinds de eerste helft op de gelijkmaker. De invalbeurt van de spits kwam dus geen moment te vroeg. Kramer kon het niet nalaten om dat na afloop even te laten blijken.

Hij kwam verrassend genoeg in het veld voor Nicolai Jørgensen. Een spits voor een spits op het moment dat het tijd leek voor een tactiek van alles of niets. De man die eigenlijk in aanmerking kwam voor een wissel bleef in het veld.

‘We zijn veel verder dan vorig seizoen rond deze tijd. Na rust hebben we een Feyenoord gezien waar we mee verder kunnen’, oordeelde Dirk Kuijt na afloop zelf. Als aanvoerder wordt Kuijt na afloop altijd als eerste voor de camera gesleept. Vorig seizoen bleek dat een ondankbare taak toen de resultaten tegenvielen. Zondag bleek dat het ook ondankbaar kan zijn op het moment dat je zelf niet optimaal presteert. In het huidige Feyenoord heeft Kuijt behoorlijk wat moeite om zijn rol in te vullen. In de oefenwedstrijd tegen Valencia was het bijvoorbeeld geen toeval dat de beste man van de tegenpartij, de defensieve middenvelder Enzo Perez, de directe tegenstander was van Dirk Kuijt. Kuijt is namelijk geen natuurlijke nummer tien die inzakt en speelt vanuit zijn tegenstander. Hij is geen middenvelder die de ruimte tussen verdediging en middenveld bespeelt. Kuijt is in eerste instantie een aanvaller die het beste functioneert als hij zijn instinct laat werken in plaats van zijn geest. Dat bleek ook zondag tegen PSV. Op het moment dat hij keuzes moet gaan maken tussen hoog druk zetten of de ruimte verdedigen zakt hij ineens door de ondergrens. Dan zie je een speler die op het middenveld loopt terwijl hij voorin wordt gevraagd. Iemand die voortdurend in beweging is maar overal te laat komt.

De Feyenoord-aanvoerder heeft de ploeg nodig om goed te spelen

Een aantal jaren geleden zou hij dat nog zelfstandig om hebben kunnen draaien. Een Kuijt in de kracht van zijn leven had nog de macht om zijn medespelers en het elftal op sleeptouw te nemen. De aanvaller voelt nu echter wat al die ervaren spelers in de herfst van hun carrière al eerder meemaakten. Het is het moment dat de krachten afnemen en het perspectief verandert. Daar waar hij eerder de ploeg kon dragen is de situatie nu omgekeerd: de speler heeft de ploeg nodig om nog goed te kunnen spelen en te excelleren.

Andrea Pirlo was in zijn laatste jaren een topper omdat hij tussen topspelers bij Juventus kon spelen. Die lieten hem in zijn kracht spelen en profiteerden op hun beurt weer van zijn spelinzicht en ervaring. Als Pirlo bij Chievo of Siena had gespeeld dan was zijn carrière al veel eerder geëindigd. Dirk Kuijt is op een punt gekomen dat de coach moet puzzelen hoe hij hem optimaal kan gebruiken en hoe hij zijn tekortkomingen kan camoufleren. Het is een puzzel die nog niet af is.
Spijker op z'n kop.

Eigenlijk zegt hij het niet met zoveel woorden, maar komt het erop neer dat Kuyt niet meer op die positie moet spelen, en misschien zelfs überhaupt niet meer zou moeten spelen (in de basis).

Alhoewel hij misschien als spits nog zou kunnen functioneren met Jorgensen als opkomende nummer 10 achter hem.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_164179706
Was Schaars niks geweest als goedkope oplossing op 6 of op linksback? Alles beter dan Nelom of KEA.

Zou Maher ook wel op 10 of 6 willen zien bij Feyenoord. Afgelopen wedstrijden speelde ie echt top bij PSV. Ook behoorlijk scorend vermogen vergeleken met onze Afro en Kalo.

Maher is ook pas 23.
pi_164179768
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Iets wat wij nooit hadden betaald voor die gozer (los van zijn kwaliteiten).
Liever 1 Letschert dan 3 andere mongolen van anderhalf miljoen.
pi_164179871
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Was Schaars niks geweest als goedkope oplossing op 6 of op linksback? Alles beter dan Nelom of KEA.

Zou Maher ook wel op 10 of 6 willen zien bij Feyenoord. Afgelopen wedstrijden speelde ie echt top bij PSV. Ook behoorlijk scorend vermogen vergeleken met onze Afro en Kalo.

Maher is ook pas 23.
Want Schaars is geen overbodige mongool :')
pi_164179898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:31 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Want Schaars is geen overbodige mongool :')
Denk dat Schaars nuttiger is dan KEA of Nelom, maar goed we hoeven er niet meer over na te denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door V-for-Vendetta op 02-08-2016 16:57:32 ]
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 16:38:05 #160
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_164180027
Gewoon Woudenberg voor de leeuwen gooien, Gio kennende zal hij wel 1 potje mogen invallen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_164180218
Mochten we bij de winterstop weer hopeloos achter staan op PSV en Ajax, en het voetbal wederom niet om aan te zien is, op wie zal dat tegen die tijd afstralen denken jullie?

Zal Gio de gebeten hond zijn of zal men overwegend toch vooral om het vertrek van Martin van Geel schreeuwen?

Ik ben van mening dat er momenteel toch een behoorlijk evenwichtige selectie is samengesteld door Van Geel, een selectie waarmee minimaal 3e geëindigd moet kunnen worden, en waarmee het ook mogelijk zou moeten kunnen zijn om goed voetbal te spelen en met kop en schouders boven de andere clubs, op PSV en Ajax na, uit te steken.

Het is nu aan Gio om uit de selectie te halen wat erin zit. Als hem dat niet lukt is het wat mij betreft #ExitGio en niet persé #ExitGeel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:00:44 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164180399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja dat stukje is ook lekker vriendelijk. Nee sorry Feyenoord ik plan wel even alles om Feyenoord heen.

Inderdaad ja _O- Compleet onnodig dat stukje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:03:53 #163
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164180452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten we bij de winterstop weer hopeloos achter staan op PSV en Ajax, en het voetbal wederom niet om aan te zien is, op wie zal dat tegen die tijd afstralen denken jullie?

Zal Gio de gebeten hond zijn of zal men overwegend toch vooral om het vertrek van Martin van Geel schreeuwen?

Ik ben van mening dat er momenteel toch een behoorlijk evenwichtige selectie is samengesteld door Van Geel, een selectie waarmee minimaal 3e geëindigd moet kunnen worden, en waarmee het ook mogelijk zou moeten kunnen zijn om goed voetbal te spelen en met kop en schouders boven de andere clubs, op PSV en Ajax na, uit te steken.

Het is nu aan Gio om uit de selectie te halen wat erin zit. Als hem dat niet lukt is het wat mij betreft #ExitGio en niet persé #ExitGeel.
Oneens. De verdediging is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, met Botteghin die nog steeds trager is dan dikke stront door een trechter en daarachter de nog veel slechtere Baco Arie. Het middenveld is een bij elkaar geraapt zooitje vol spelers die het (nog) niet zijn. Vejinovic, Taap, Vilhena die maar wat doet. Geen een échte speler waar men zich aan op kan trekken. Zou Kuijt moeten zijn, maar die is niet zo goed met de jongere jongens als ik gedacht had.

En de aanval... Berghuis heeft al tijden niet een behoorlijke hoeveelheid wedstrijden gespeeld. Ik heb hem niet zien trainen, ik heb hem de laatste tijd neit gevolgd. Als zij zeggen dat ie even goed is als toen ie van AZ? wegging, geloof ik dat wel, maar hij moet het nog maar waarmaken. Zelfde voor Jorg. Als het nu in de voorhoede fout gaat, heeft men toch in de aankoop weer fouten gemaakt.

Daarbij, v Geel is TD. Het was zijn idee om v Bronckhorst zonder noemenswaardige ervaring trainer te maken. Als het v Bronckhorst is die het verpest, is v Geel daar gewoon verantwoordelijk voor.
Laffe huichelaar
pi_164180526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:

Maher is ook pas 23.
In een keer goed.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:08:21 #165
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164180533
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 16:49 schreef Tomatenboer het volgende:

Minimaal 3e?

Maximaal bedoel je. In iedere linie heb je een paar grappenmakersdie nog niet bij willem 2 in de basis zouden staan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164180622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oneens. De verdediging is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, met Botteghin die nog steeds trager is dan dikke stront door een trechter en daarachter de nog veel slechtere Baco Arie. Het middenveld is een bij elkaar geraapt zooitje vol spelers die het (nog) niet zijn. Vejinovic, Taap, Vilhena die maar wat doet. Geen een échte speler waar men zich aan op kan trekken. Zou Kuijt moeten zijn, maar die is niet zo goed met de jongere jongens als ik gedacht had.

En de aanval... Berghuis heeft al tijden niet een behoorlijke hoeveelheid wedstrijden gespeeld. Ik heb hem niet zien trainen, ik heb hem de laatste tijd neit gevolgd. Als zij zeggen dat ie even goed is als toen ie van AZ? wegging, geloof ik dat wel, maar hij moet het nog maar waarmaken. Zelfde voor Jorg. Als het nu in de voorhoede fout gaat, heeft men toch in de aankoop weer fouten gemaakt.

Daarbij, v Geel is TD. Het was zijn idee om v Bronckhorst zonder noemenswaardige ervaring trainer te maken. Als het v Bronckhorst is die het verpest, is v Geel daar gewoon verantwoordelijk voor.
Onze verdediging kan met name in de breedte wel sterker ja. Stiekem hoop ik dan ook nog op St Juste.

Maar het is wel Gio die voor Nelom kiest ipv Woudenberg bijvoorbeeld.

Wat betreft ons middenveld vind ik dat we voldoende mogelijkheden hebben met vooral Gustafson en Tapia (waar ik wel vertrouwen in heb). Desnoods kan Toornstra nog op 10, zelfs die zal beter fungeren op 10 dan Kuyt. Het is Gio die kiest voor een middenveld vol dravers en harde werkertjes.

Wat betreft onze aanvalslinie heb ik wel vertrouwen in Elia - Jorgensen en Berghuis.

Jorgensen is ongetwijfeld beter dan Kramer en zal - verwacht ik - minimaal hetzelfde aantal doelpunten maken, maar verder vooral belangrijker zijn voor de ploeg omdat het een meevoetballende spits is. Als Berghuis verder kan brengen wat hij in het Nederlands elftal liet zien dan is dat gewoon een versterking.

Maar wat spelers brengen is ook afhankelijk van hoe Gio tactisch de ploeg wegzet en welke spelers hij opstelt. Jorgensen en Berghuis fungeren minder goed als ook het middenveld minder goed functioneert en nooit eens een steekbal afgeven bijvoorbeeld.

Het is waar dat Van Geel zelf Gio heeft aangesteld als hoofdtrainer, dus hij is zeker mede- en eindverantwoordelijke, maar over het algemeen staat er nu echt wel een evenwichtige selectie naar mijn mening waarmee Gio naar mijn mening verplicht is om minimaal 3e te eindigen met veel beter voetbal dan het voorgaande seizoen.
pi_164180664
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Minimaal 3e?

Maximaal bedoel je. In iedere linie heb je een paar grappenmakersdie nog niet bij willem 2 in de basis zouden staan
Wat betreft onze basis ben ik daar niet mee eens, ik denk zelfs dat we qua aanvalslinie (Elia - Jorgensen - Berghuis) één van de beste aanvalslinies, zo niet dé beste aanvalslinie, van de Eredivisie hebben.

Wat er op de bank zit zou inderdaad in veel gevallen niet eens bij Willem II in de basis staan, zoals bijvoorbeeld Dammers, en Basacikoglu.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:26:15 #168
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_164180861
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat betreft onze basis ben ik daar niet mee eens, ik denk zelfs dat we qua aanvalslinie (Elia - Jorgensen - Berghuis) één van de beste aanvalslinies, zo niet dé beste aanvalslinie, van de Eredivisie hebben.

Wat er op de bank zit zou inderdaad in veel gevallen niet eens bij Willem II in de basis staan, zoals bijvoorbeeld Dammers, en Basacikoglu.
Bilal is perfect voor teams die reactievoetbal spelen, dus die zou zeker wel in de basis staan daar.

Dammers kan je bijna geen deel van de selectie noemen, daar willen ze vanaf.
pi_164181050
quote:

[..]

Zet die roze bril af gast. Jorgensen heeft nog geen zak laten zien, Elia heeft 3 goede momenten in een seizoen. Over de alternatieven voor die 2 wil ik het al helemaal niet hebben.

De beste Eredivisie spits op dit moment speelt sowieso in Eindhoven.
BFF met GGMM
pi_164181130
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zet die roze bril af gast. Jorgensen heeft nog geen zak laten zien, Elia heeft 3 goede momenten in een seizoen. Over de alternatieven voor die 2 wil ik het al helemaal niet hebben.

De beste Eredivisie spits op dit moment speelt sowieso in Eindhoven.
Ik heb inderdaad vertrouwen in Jorgensen, al denk ik wel dat De Jong meer doelpunten zal gaan maken dan Jorgensen. :)

Als Elia zijn vorm vasthoudt die hij had aan het einde van het afgelopen seizoen dan is hij gewoon een prima vleugelaanvaller (hoewel wisselvallig), en voor Berghuis geldt hetzelfde; als hij de vorm die hij bij het Nederlands elftal liet zien kan brengen bij Feyenoord is dat ook een prima vleugelaanvaller. Het totaalplaatje, een aanvalslinie vol internationals die samen tot een doelpunt of 40 moeten kunnen komen, zie ik dan als één van de beste aanvalslinies in de Eredivisie, sowieso beter dan die van Ajax, en bij PSV vind ik alleen De Jong beter, maar dan vooral als afmaker en niet als meevoetballende spits.

Maar het is natuurlijk wel zo dat onze aanvalslinie volkomen afhankelijk is van de aanvoer van de spelers achter hun, en omdat Gio daar alleen maar wat domme dravertjes heeft opgesteld, kan het wellicht zijn dat onze aanvallers onvoldoende bereikt worden en het volle potentieel dus niet eruit komt.
pi_164181165
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad vertrouwen in Jorgensen, al denk ik wel dat De Jong meer doelpunten zal gaan maken dan Jorgensen. :)

Als Elia zijn vorm vasthoudt die hij had aan het einde van het afgelopen seizoen dan is hij gewoon een prima vleugelaanvaller (hoewel wisselvallig), en voor Berghuis geldt hetzelfde; als hij de vorm die hij bij het Nederlands elftal liet zien kan brengen bij Feyenoord is dat ook een prima vleugelaanvaller. Het totaalplaatje, een aanvalslinie vol internationals die samen tot een doelpunt of 40 moeten kunnen komen, zie ik dan als één van de beste aanvalslinies in de Eredivisie, sowieso beter dan die van Ajax, en bij PSV vind ik alleen De Jong beter, maar dan vooral als afmaker en niet als meevoetballende spits.

Maar het is natuurlijk wel zo dat onze aanvalslinie volkomen afhankelijk is van de aanvoer van de spelers achter hun, en omdat Gio daar alleen maar wat domme dravertjes heeft opgesteld, kan het wellicht zijn dat onze aanvallers onvoldoende bereikt worden en het volle potentieel dus niet eruit komt.
We missen iemand als Ono. ;(
BFF met GGMM
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:56:08 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164181407
Minimaal derde, nou daar teken ik wel voor hoor...Pfff

Elk jaar weer hetzelfde liedje. Aansluiting bij de top zal er nooit komen met die instelling
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164181530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:56 schreef Happel het volgende:
Minimaal derde, nou daar teken ik wel voor hoor...Pfff

Elk jaar weer hetzelfde liedje. Aansluiting bij de top zal er nooit komen met die instelling
Ik zie Feyenoord ook liever kampioen worden, maar denk jij dat dat reëel is met deze selectie?

Ik denk dat PSV en Ajax in ieder geval dit seizoen nog wel een maatje te groot zullen blijken.

Dat kun je overigens wel - ten dele - Martin van Geel verwijten. Want zijn aankopen vorig seizoen waren nou niet bepaald allemaal top, zacht uitgedrukt. Als die balans beter was uitgevallen dan had de aansluiting dit seizoen wellicht beter geweest.

Maar voor een 3e plaats staat er naar mijn mening een behoorlijk evenwichtige selectie. Maar met de speelwijze van Gio zal dat ook nog een hele klus worden, terwijl de selectie goed genoeg is om met kop en schouders boven de nr4 t/m 18 te eindigen.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:02:33 #174
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_164181561
quote:

[..]

Wishfull thinking. Je gaat er even vanuit dat Elia dan het hele seizoen in goede vorm is, Jorgensen heel goed is en Berghuis elke wedstrijd het niveau haalt wat ie in die ene wedstrijd voor Oranje heeft gehaald. Jorgensen heb je nog nooit zien spelen en Berghuis heeft geen mens meer dan eens per maand zien spelen. En das nog gul.

Van mij mag je er best vanuit gaan dat alles mee zit hoor, maar heel realistisch is het niet en daarmee hebben we objectief gezien nog niet de beste voorhoede van de eredivisie
Laffe huichelaar
pi_164181577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We missen iemand als Ono. ;(
Al komen Messi en Ronaldo en nemen Neymar mee, dan nog missen we een goede trainer.
Maar ja, ik mis Ono ook. En Gio als linksback. Misschien is dat een idee? Nelom laten coachen en Gio weer de wei in. Slechter wordt het er vast niet van, op beide posities :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')