Ik hoop dat ze er alsnog samen uitkomen, anders moet ik overstappen op een andere aanbieder (dan blijft alleen Ziggo over). Want voetbal wil ik toch niet missen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen KPN.
En het is iets meer natuurlijk; KPN gaat of gewoon weer pakketen aanbieden met Fox 1 altijd gratis, of ze bieden niets meer aan. En dat geld natuurlijk ook voor andere providers, ik dacht bijvoorbeeld Tele2 en ik zit zelf bij Fiber waar het ook nog niet bekend is.
Die laten ze niet gaan naar ons hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niemand voorstander van Maher voor 2 miljoen?
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Niemand voorstander van Maher voor 2 miljoen?
Zou een gat in de lucht springen als hij onze nummer 10 was dit seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.
Al is het waar dat de meeste basisspelers bij ons, bij PSV op de bank zouden zitten.
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een bankzitter van PSV gaan we ook de oorlog niet winnen.
Al is het waar dat de meeste basisspelers bij ons, bij PSV op de bank zouden zitten.
Nelom.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Noem er 1 die bij PSV in de basis zou staan?
Denk dat ons middenveld alleen maar meer overlopen zou worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou een gat in de lucht springen als hij onze nummer 10 was dit seizoen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).
Maar ook dat zijn geen absolute zekerheidjes, dat zeg ik er eerlijk bij. Dat zie ik zelf ook wel.
De rest zou zondermeer bij PSV op de bank zitten, of zelfs dat nog niet eens. Zo eerlijk moeten we ook zijn, en dat is eigenlijk best een trieste constatering.
Flikkert op met je Maher.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:37 schreef satecl het volgende:
Maher zou een prima aankoop zijn. Maar PSV vraagt daar natuurlijk minimaal 5 miljoen voor. En Dirkie gaat hier natuurlijk niet mee akkoord want dat moet hij banken. Dirk is de baas.
Die handelingssnelheid en de kwaliteit van die passestwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 03-08-2016 om 11:04:23Onder grote belangstelling traint Feyenoord op Varkenoord. Aanwinst Steven Berghuis is er voor het eerst bij. https://t.co/SHC8xcGUBX reageer retweet
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:17 schreef Tomasso het volgende:
[twitter]https://twitter.com/Feyenoord/status/760763231245926400[/twitter]
Lekker tempootje, jongens!
Dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er alsnog samen uitkomen, anders moet ik overstappen op een andere aanbieder (dan blijft alleen Ziggo over). Want voetbal wil ik toch niet missen.
training op wedstrijd tempoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:17 schreef Tomasso het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/760763231245926400
Lekker tempootje, jongens!
Lekker met een renpaard op 10 spelenquote:
Zoet was afgelopen jaar Vermeer al duidelijk voorbij, die zeker niet. Kongolo zou ik bij PSV wel willen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Vermeer als hij fit is, misschien Kongolo, misschien Elia (mits in structurele en uitstekende vorm) en wellicht Berghuis (even afwachten, maar afgaande op zijn prestaties bij het Nederlands elftal).
Maar ook dat zijn geen absolute zekerheidjes, dat zeg ik er eerlijk bij. Dat zie ik zelf ook wel.
De rest zou zondermeer bij PSV op de bank zitten, of zelfs dat nog niet eens. Zo eerlijk moeten we ook zijn, en dat is eigenlijk best een trieste constatering.
Je kunt Maher veel verwijten, maar niet dat hij een renpaard is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker met een renpaard op 10 spelenEcht een top uitvinden waar het allemaal begon bij Super Lex Immers
Er zijn vast wel andere opties dan dat schaap.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Lekker met een renpaard op 10 spelenEcht een top uitvinden waar het allemaal begon bij Super Lex Immers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |