Laat me raden:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Voor de liefhebbers (en dat zijn er hier bijzonder veel).
Bijna.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat me raden:
- Hij is blij dat het seizoen gaat beginnen.
- Hij is tevreden met de kwaliteit van de selectie
- Hij is blij dat Berghuis is gekomen
- Er hoeft niet per se nog een speler bij, maar er wordt altijd gekeken naar eventuele versterkingen
- Hij gaat voor een goede klassering
- Groningen is een lastige tegenstander
Dat is toch geen man die spelers kan inspireren om het uiterste uit zichzelf te halen, als je dat zo daar ziet zitten.quote:
quote:Berghuis begint tegen FC Groningen op de bank
Steven Berghuis staat zondag nog niet in de basisformatie van Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. ,,Hij heeft vrijwel de hele voorbereiding bij Watford meegedaan, maar heeft ook tijd nodig om te wennen aan onze spelers en manier van spelen'', vertelde trainer Giovanni van Bronckhorst vrijdag.
,,Maar dat hij beschikbaar is, dat is duidelijk'', doelde de oefenmeester op een mogelijke invalbeurt in de Euroborg.
Van Bronckhorst weet nog niet of hij een beroep kan doen op Miquel Nelom. De linksback sloeg vrijdag de groepstraining over. Van Bronckhorst heeft met Lucas Woudenberg een vervanger voor Nelom voor handen. Feyenoord mist tegen FC Groningen de geblesseerde Sven van Beek, Kenneth Vermeer en Warner Hahn, die inmiddels de training hervat heeft.
Ik heb een stukje van die Legioen DVD gezien en daarop staat een stukje van een toespraak van Gio naar de spelers, na het winnen van de beker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen man die spelers kan inspireren om het uiterste uit zichzelf te halen, als je dat zo daar ziet zitten.
Het is ook weer lekker des Feyenoords. Het moet vooral allemaal lekker nostalgisch blijven, met kinderen van de club. Liever de sfeer behouden dan weer een prijs pakken. Op een gegeven moment is het geen toeval meer. Wil je weer eens structureel meedraaien dan moet Feyenoord af van de loser-mentaliteit en elkaar eens de tent uit durven vechten ten bate van de toekomst van de club.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van die Legioen DVD gezien en daarop staat een stukje van een toespraak van Gio naar de spelers, na het winnen van de beker.
Echt zo'n zouteloze, nietszeggende toespraak vol open deuren en clichés. Echt precies zoals hij altijd voor de camera is. Maar na het winnen van de beker verwacht je toch iets meer enthousiasme of motivatie.
Als hij zich altijd zo uitlaat tegenover de spelersgroep is dan wordt zo'n trainer door de spelersgroep op een gegeven moment toch ook niet meer serieus genomen? Laat staan dat je als speler iets opsteekt van zo'n trainer die zich uitdrukt in algemeenheden, open deuren en zo vlak is als de voorkant van m'n schoonmoeder.
Wat ik verder van de trainingen zie wordt er ook niet bijster hard of op het scherpst van de snede getraind. Maar dat zal wel de Verheijen-methode zijn ofzo.
Nee, ik ben niet bijster positief over Gio.
Leuk zo'n clubicoon, maar we zagen het ook bij Mario, een clubicoon is niet meteen een goede trainer. Wellicht werkt het aanstellen van een clubicoon op zo'n belangrijke positie zelfs in je nadeel (teveel krediet).
Dat jij nou van mening bent dat we schijnbaar zo'n dramatische voorhoede hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig hebben we de beste voorhoede van NL...
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat jij nou van mening bent dat we schijnbaar zo'n dramatische voorhoede hebben...
Heel goed? Een kinderhand is schijnbaar snel gevuld..quote:Beetje flauw om mij daar continu op aan te spreken. Elia presteerde aan het einde van afgelopen seizoen gewoon heel goed - voor Eredivisiebegrippen. Als hij die vorm vasthoudt dan gaat hij komend seizoen gewoon 8 a 10 doelpunten maken en evenveel assists afleveren.
Nee, totaal niet onrealistisch, ik verwacht 20+ goals van hem.quote:Jorgensen is afwachten natuurlijk, maar hij is sowieso een beter meevoetballende spits dan Kramer, en ik verwacht dat hij minimaal even veel moet kunnen scoren dan Kramer, dus ik verwacht sowieso een doelpunt of 15 van hem. Dat lijkt me toch niet zo heel onrealistisch?
We gaan het zien.quote:Berghuis in de vorm die hij liet zien bij het Nederlands elftal moet in de Eredivisie ook echt wel kunnen uitblinken. Die komt ook wel tot een assist of 8 en evenveel doelpunten.
Uiteraard ligt het aan de linie erachter.quote:Al moet ik er wel bij zeggen dat onze aanvalslinie uiteraard afhankelijk is van de spelers achter hen, en met ons middenveld zullen ze helaas niet het maximale eruit halen.
Berghuis is een speler met specifieke kwaliteiten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Voor de liefhebbers (en dat zijn er hier bijzonder veel).
Aan het einde van het seizoen had hij gewoon een goede vorm ja. Over het gehele seizoen gezien was hij natuurlijk ontzettend wisselvallig en ronduit matig te noemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.
[..]
Heel goed? Een kinderhand is schijnbaar snel gevuld..
Dat lijkt mij dan weer vrij optimistisch.quote:Nee, totaal niet onrealistisch, ik verwacht 20+ goals van hem.
Die doelpunten bij PSV kwamen natuurlijk niet alleen van aanvallers. Al hebben ze met De Jong natuurlijk wel een topscorer in huis.quote:Uiteraard ligt het aan de linie erachter.
Maar goed, 10 + 15 + 8 = 33. Vorig jaar had de nummer 1, met de beste aanvalslinie van Nederland, 92 goals. Zegt genoeg toch?
Misschien moet je eens erover nadenken of het toch niet zo aan de trainer ligt, maar wat meer aan de kwaliteit van de spelers.
Ja, maar niet KPN maar mijn eigen provider (Fiber), zojuist nog eens gedaan maar die wisten nog steeds niets meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Scrummie:
Was jij dat nou trouwens, die had geïnformeerd hoe het ervoor stond met de onderhandelingen tussen FOX sports en KPN?
Er gaan geruchten dat Fox Sports vanaf morgen-avond 18.00 uur op zwart gaat voor KPN klanten, al zijn ze nog wel in onderhandeling...
Dat wordt voor mij zoeken naar alternatieven ben ik bang.
quote:Vanaf zaterdagavond 18:00 is Fox Sports niet meer beschikbaar voor abonnees van KPN.
'We zijn er niet voor de start van de eredivisie uitgekomen, begint FOX-baas Frank Rutten. 'Omdat we de voetballiefhebber niet de dupe willen laten worden, zenden we vanavond nog uit. Maar dit weekend mag KPN ons niet meer uitzenden.' Mocht KPN dit tóch doen, volgen er juridische maatregelen, aldus Rutten. 'Maar ik neem aan dat KPN zich aan de wet houdt.'
'We zijn de afgelopen week nog gewoon te zien geweest, maar KPN blijft bij het oude voorstel. Daarbij was wel sprake van enige stijging in tarieven, maar niet voldoende. In het verleden zijn we wel eens dichter bij elkaar gekomen.'
Update: Berichtgeving is voorbarig. KPN laat weten een voorstel te hebben ontvangen en hebben tot morgen 18.00 uur de tijd om te reageren.
Ik merkte ook dat ik een beetje gio moe begin te worden en denk hadden we Fraser maar .quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen man die spelers kan inspireren om het uiterste uit zichzelf te halen, als je dat zo daar ziet zitten.
Ik ga ervan uit dat KPN zich niet laat chanteren en Fox sports morgenavond dus gewoon op zwart gaat.quote:
Zou van Gastel toch een betere keuze zijn geweest tussen die twee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van die Legioen DVD gezien en daarop staat een stukje van een toespraak van Gio naar de spelers, na het winnen van de beker.
Echt zo'n zouteloze, nietszeggende toespraak vol open deuren en clichés. Echt precies zoals hij altijd voor de camera is. Maar na het winnen van de beker verwacht je toch iets meer enthousiasme of motivatie.
Als hij zich altijd zo uitlaat tegenover de spelersgroep is dan wordt zo'n trainer door de spelersgroep op een gegeven moment toch ook niet meer serieus genomen? Laat staan dat je als speler iets opsteekt van zo'n trainer die zich uitdrukt in algemeenheden, open deuren en zo vlak is als de voorkant van m'n schoonmoeder.
Wat ik verder van de trainingen zie wordt er ook niet bijster hard of op het scherpst van de snede getraind. Maar dat zal wel de Verheijen-methode zijn ofzo.
Nee, ik ben niet bijster positief over Gio.
Leuk zo'n clubicoon, maar we zagen het ook bij Mario, een clubicoon is niet meteen een goede trainer. Wellicht werkt het aanstellen van een clubicoon op zo'n belangrijke positie zelfs in je nadeel (teveel krediet).
Ananasgenot heeft alweer zijn eerste (zeer goede) assist op zijn naam geschreven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me nog dat gejank om Sleegers herinneren van vorig jaar. Ik heb hem nog geen seconde gemist. Denk dat Achabar ook zo'n verhaal gaat worden.
En had de 0-2 wel mogen, eigenlijk moetern maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ananasgenot heeft alweer zijn eerste (zeer goede) assist op zijn naam geschreven.
Net even de samenvatting gekeken, maar je zag ook twee keer dat hij enorm snelheid tekort kwam in een aanval, waardoor de hele kans verkeken was. Fraaie assist dat zeker, maar het blijft toch een beetje de opgewaardeerde straatvoetballer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ananasgenot heeft alweer zijn eerste (zeer goede) assist op zijn naam geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |