Hoezo haalt PSV 15 miljoen meer uit het stadion?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:16 schreef nostra het volgende:
[..]
PSV begroot de CL inkomsten dit jaar mee, omdat groepsfase. Dat is al 10. Daarnaast levert het stadion ze ~ 15 op, Feyenoord 0 - tegenover dat laatste staat natuurlijk wel dat de samenhangende kosten ook niet in de begroting zitten.
Omdat alle baten uit de stadionexploitatie ten gunste van PSV zelf komen en bij Feyenoord ten gunste van de stadion-nv. Maar de kosten worden dus ook niet door Feyenoord gedragen, afgezien van huur (per wedstrijd volgens mij). Dat blaast de begroting van clubs met een stadion in eigen beheer een stuk op, wat ze er vervolgens nou netto aan overhouden is lastig achter te komen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:59 schreef TC03 het volgende:
Hoezo haalt PSV 15 miljoen meer uit het stadion?
Ah oké, goed punt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat alle baten uit de stadionexploitatie ten gunste van PSV zelf komen en bij Feyenoord ten gunste van de stadion-nv. Maar de kosten worden dus ook niet door Feyenoord gedragen, afgezien van huur (per wedstrijd volgens mij). Dat blaast de begroting van clubs met een stadion in eigen beheer een stuk op, wat ze er vervolgens nou netto aan overhouden is lastig achter te komen.
Ah wel dus. Duidelijk, thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:16 schreef nostra het volgende:
[..]
PSV begroot de CL inkomsten dit jaar mee, omdat groepsfase. Dat is al 10. Daarnaast levert het stadion ze ~ 15 op, Feyenoord 0 - tegenover dat laatste staat natuurlijk wel dat de samenhangende kosten ook niet in de begroting zitten.
Niet met Gioquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:09 schreef Montelly het volgende:
Gaan we voor kampioenschap jongens? Iets van 28 wedstrijden winnen dit seizoen en alles is mogelijk
quote:12 juni: Met de komst van Nicolai Jörgensen bij Feyenoord moet Michiel Kramer flink knokken in de voorbereiding om zijn basisplaats te behouden. De Rotterdammer is echter zeker van zijn zaak en verwacht dat hij komend seizoen 'gewoon' weer bij de eerste elf zal verschijnen.
"Ik ga gewoon mijn eigen dingetje doen en dan ben ik er van overtuigd dat ik ga spelen", vertelt de zelfverzekerde Kramer tegenover RTV Rijnmond
Geen idee. De rest van het team ben ik niet echt van onder de indruk namelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Hard hoofd in vanmiddag, al heb ik geen idee hoe Groningen zich heeft versterkt. Die Noorse middenvelder schijnt de Messias te moeten zijn? Jensen ofzo.
Van Weert overgekomen van Excelsior is een gevaarlijk spitsje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef nostra het volgende:
Hard hoofd in vanmiddag, al heb ik geen idee hoe Groningen zich heeft versterkt. Die Noorse middenvelder schijnt de Messias te moeten zijn? Jensen ofzo.
Kan alleen maar beter toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:21 schreef RvLaak het volgende:
Hopen dat ze beter spelen dan de vorige wedstrijd...
3 punten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wakker worden en direct Feyenoord kijken. Wat wil een mens nog meer
Moring bj?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wakker worden en direct Feyenoord kijken. Wat wil een mens nog meer
Raar kraagje en ik snap niet waarom we zo vaak lichtblauwe uitshirts hebben. Straalt niks uit.quote:
Eerst even wennen aan het Feyenoord systeem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef TC03 het volgende:
Waarom nou niet gewoon direct met Berghuis starten?
Daar moet heel Feyenoord nog aan wennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eerst even wennen aan het Feyenoord systeem.
Of misschien vindt Gio dit het systeemquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar moet heel Feyenoord nog aan wennen.
Dat begrijpt niemand op Gio naquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef TC03 het volgende:
Waarom nou niet gewoon direct met Berghuis starten?
Nou inderdaad. Ervoor fluiten okay, maar dit is toch nooit een kaart? Wat een debiel.quote:
Kaart terecht, overtreding debiel imoquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ervoor fluiten okay, maar dit is toch nooit een kaart? Wat een debiel.
Zo worden ze niet heel vaak gemaakt bij Feyenoord... Mooi en degelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:50 schreef H.FR het volgende:
Wat een bijzonder keurige aanval! Lekker hoor.
Anders weer lekker ouderwets billetjes bij elkaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:52 schreef TC03 het volgende:
Veel kansen zeg. Hopelijk kunnen ze er nog één of twee bij prikken voor rust.
Gio is gek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Cara het volgende:
Waarom kreeg Nelom in godsnaam de voorkeur boven Woudenberg tegen PSV?
fixed...quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Anders weer lekker ouderwets billetjes bij elkaar
Sowieso houden ze niet langer dan 45 minuten hetzelfde niveau vastquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
Toch jammer dat Feyenoord niet meer dan 20 minuten goed kan spelen
Kuyt is op. Ben bang dat het nog lang gaat duren voordat Gio hem laat bankenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word niet heel blij van Toornstra en Kuyt
tussenjaartjequote:
Nee, dat tyfuslogo is mooi.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Alleen die horizontale balk op het uitshirt blijft zo teringlelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |